بیلی Eichner کباب لیندزی گراهام با Dem حریف, مقایسه او به Kylie Jenner

معرفی خود را به عنوان جمعه شب مهمان-میزبان در Jimmy Kimmel Live!, بیلی Eichner گفت: "خوش آمدید به یک شب دیگر ا

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

معرفی خود را به عنوان جمعه شب مهمان-میزبان در Jimmy Kimmel Live!, بیلی Eichner گفت: "خوش آمدید به یک شب دیگر از سرگرمی در بیماری زده فاشیستی دولت است."

بعد در تک صدایی کمدین و Lion King star توضیح داد که او همیشه از میزبانی اواخر شب نشان می دهد بحث. "پس روزی من امیدوارم که به" او به شوخی. "به خاطر این است که در اواخر شب نشان می دهد بحث. این مثل این است که میزبانی این جهان غمگین ترین آموزش آرایش."

در میان Eichner مهمان برای شب شد کارولینای جنوبی دموکرات جیمی هریسون که فقط اتفاق می افتد به در حال اجرا برای سنا در برابر لیندزی گراهام. حتی شب اول مهمان Amy Schumer هیجان زده بود برای هریسون ظاهر گفتن Eichner "بیایید سرنگون لیندزی گراهام عسل!"

وقتی که آمد آن زمان به معرفی خود بعد مهمان Eichner توصیف او را به عنوان مردی است که "امید به ارسال لیندزی گراهام به بسیار ناراضی بازنشستگی at Shady Pines." هریسون ممکن است یا نه را بدست دختران طلایی شوخی بود اما او به وضوح هیجان زده می شود وجود دارد.

Eichner تبریک گفت هریسون در بالا بردن "سرسام آور" $13.9 میلیون دلار در سه ماهه دوم اما همچنین اذعان کرد که کارولینای جنوبی نیست انتخاب یک دموکرات به سنا از سال 1998 است. "چه شما می گویند: من آن مرد به آن را انجام دهد من کسی که می تواند ضرب و شتم لیندزی گراهام" او پرسید.

هریسون توضیح داد که هنگامی که او برای اولین بار به مردم گفت او که قرار بود به اجرای آنها گفت: "شما نمی توانید برنده در برابر یک مرد است که شده است وجود دارد برای 25 سال یک پسر که مگس ها در اطراف یک نیروی هوایی و جوراب با رئیس جمهور ایالات متحده است." اما در "در هر مرحله" عمر به او گفت: مردم شده اند گفتن او را که او نمی تواند انجام کارها و او را نگه می دارد اثبات آنها اشتباه است.

"ما در حال رفتن به او را ضرب و شتم" هریسون اضافه شده است. "ما قصد داریم به فصل در آنچه که من اسمش جنوبی که لیندزی یک یادگاری از, و ما در حال رفتن به شروع به خود ما فصل جدید, جدید در جنوب, که, جسورانه, فراگیر و متنوع است."

و اشاره کرد که گراهام یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن شدیدترین واکنش منتقدان قبل از تبدیل شدن به بهترین دوست خود Eichner آورده توضیح است که این سناتور به نیویورک تایمز سال گذشته است. "او به معنای واقعی کلمه گفت این دلیل است که من می خواهم به ماندن '،' او استفاده می شود که کلمه" Eichner گفت.

"مربوط به چیزی است که Meghan Trainor نگرانی در مورد و یا کایلی Jenner. این چیزی است که یک سیاستمدار باید به فکر کردن در مورد شما می دانید منظورم چیست ؟ "

"و من فکر کردم ، این چیزی است که یک سیاستمدار توصیف خود را به عنوان. مربوط به چیزی است که یک ستاره پاپ نگرانی در مورد. مربوط به چیزی است که Meghan Trainor نگرانی در مورد و یا کایلی Jenner. این چیزی است که یک سیاستمدار باید به فکر کردن در مورد شما می دانید منظورم چیست؟"

"این غم بیانیه" هریسون به توافق رسیدند. "از آنجا که ارتباط برای من این است که مطمئن شوید که همه بچه ها که بزرگ شدم راه که من فقیر و داشتن تمام این موانع در مقابل آنها می تواند زندگی می کنند رویای آمریکایی است."

زمانی که هریسون گفت: مهمان میزبان که او را به او ارسال یک جفت از لیندزی گراهام فلیپ فلاپ او فروش در مبارزات انتخاباتی خود سایت Eichner شوخی "آنها را به خوبی با من لیندزی گراهام کاندوم که استفاده کنم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب