پرندگان و زنبورها و گل سرخ و درختان همه پر رونق در خانه Rolls-Royce

در حالی که رولز رویس جهانی مرکز لوکس تولید تعالی ایستاده بود تا حد زیادی سکوت بین 24 مارس و 4 ممکن است بسیار ا

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

در حالی که رولز رویس جهانی مرکز لوکس تولید تعالی ایستاده بود تا حد زیادی سکوت بین 24 مارس و 4 ممکن است بسیار از آن کسب و کار به عنوان معمول برای گیاهان, حیوانات, پرندگان و حشرات است که ساکن 42 هکتار سایت.

مانند بسیاری از انسان ساکنان خانه از رولز رویس, جشن درخت لیمو که فضل حیاط وارد ماه ژوئن در نیاز فوری به کوتاه کردن مو. (بر خلاف باور عمومی این درختان نه به طور طبیعی رشد می کنند مربع اگر چه شایعه آن است که پیدا کردن یک راه برای متقاعد کردن آنها است که در حال بررسی توسط رولز-رویس مهندسین). همه 65 درختان بودند دقت کمرنگ با استفاده از هدایت لیزری با دقت برش برش و تجهیزات برای بازگرداندن آنها به معصوم, یونیفرم, کمال افتخار از بازگشت از رولز رویس مشتریان.

بزرگ مرکزی دریاچه است که به عنوان یک طبیعی heat-sink برای کارخانه تولید آب و هوا-سیستم های کنترل را فراهم می کند یک زیستگاه بسیار خوبی برای wildfowl گونه از جمله اردک moorhens قوها و herons.

بسیاری از این پرندگان تولید می شود جوان در طول خاموش کردن; اما دلربا هستند ducklings و moorhen جوجه نامنظم و بی حاصل در زمین و ترافیک بسیار کمی حس. برای حفاظت از این جذاب اما بسیار آسیب پذیر ساکنان رولز رویس در حال حاضر نصب شده رسمی بزرگراه-استاندارد علائم هشدار دهنده برای رانندگان در کلید wildfowl نقاط عبور در سایت را شبکه ای از جاده ها از جمله رانندگی که منجر به ورودی اصلی.

تولید در Goodwood زنبورستان همچنین در ادامه بدون وقفه در طول بیماری همه گیر. 250.000-قوی مستعمره انگلیسی زنبور عسل که فعالیت در حال حاضر در سراسر جهان را جذب زیر در رسانه های اجتماعی است که کار round-the-clock آماده این فصل محموله خود نادر و گرانبها محصول 'رولز رویس از عسل" است. و همچنین به عنوان بسیاری از گلهای وحشی در حال رشد در سراسر سایت و کسانی که در اطراف Goodwood املاک زنبورها دسترسی به بیش از 32000 متر مربع (حدود هشت هکتار) گل ناز در کارخانه تولید سقف زندگی بزرگترین از نوع خود در انگلستان است.

جاست گل ها گرده افشانی توسط Goodwood زنبور عسل در این دوره از خود کارگر شامل یک رشد می کند که در هیچ جای دیگری در جهان است. تولید شده به طور انحصاری برای رولز رویس توسط برنده جایزه بریتیش, رز مادر فیلیپ Harkness فانتوم رز شکوفا در یک اسطوخودوس-حاشیه گلزار در نزدیکی بازتاب برکه در کنار کارخانه تولید. یک blousy کرمی-گل سفید با شکوفه کامل از 50 گلبرگ و غنی عطر گل رز به تازگی با الهام از پیچیده دوزی قرار دادی داخلی شامل بیش از یک میلیون فرد stiches صنایع برای یک سوئدی مشتری فانتوم.

تورستن مولر-Ötvös, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars, گفت: "یکی از قابل توجه ترین نتایج از Covid-19 مستند شده است و این افزایش آگاهی مردم و قدردانی از جهان طبیعی است. بسیاری از ما خودمان را بیشتر در لحن از همیشه قبل از با حیوانات وحشی زندگی می کند که در کنار ما است. که قطعا درست اینجا در خانه Rolls‑Royce – ما آمده ایم پشت به کار تعیین می شود برای اطمینان از ما جدید طبیعی " است و حتی بیشتر متمرکز بر رابطه ما با طبیعت است."

او افزود: "ما در تلاش برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ما – کارخانه ما برنده متعدد پایداری جوایز و ما شده ایم معتبر ISO 14001 برای مدیریت زیست محیطی و پیشگیری از آلودگی پس ما باز در سال 2003. این بزرگ دستاوردهای مهم اما نزدیک به طبیعت در طول مستند است به ما یادآوری است که کوچکترین جزئیات و اقدامات نیز تفاوت زیادی – که دقیقا چگونه ما روش ساخت بهترین اتومبیل در جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن