ستاره پورنو سیاه و سفید جلو آمده خود را با نژاد پرستی داستان های ترسناک

یک چند از زنان عصبی به نظر می رسید به عنوان دوربین شروع به رول و این موج رو در جریان -- غیر معمول نیست برای تا

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

یک چند از زنان عصبی به نظر می رسید به عنوان دوربین شروع به رول و این موج رو در جریان -- غیر معمول نیست برای تازه است. به جز یک زن که به نظر می رسد که dodging خاص نر مجری. اگر او بیش از حد نزدیک او می خواهم به راه رفتن خارج از دوربین و یا انباشتگی ایجاد یک بافر از دیگر نوازندگان' نهادهای بین آنها است. به نظر می رسید شخصی.

او عملکرد فیزیکی شروع به رنج می برند. اوه. چوب مشکلات به معنی دیگر ساعات کار برای همه. زمانی که چندین نوازندگان به نام برای حمام و آب می شکند و با صحنه متوقف شده و مردم کمتر در نزدیکی او نشسته در کنار او و پرسید که چرا او خزیدن دور از او در طول ساقه. او او را نادیده گرفت. به طوری که آنها نشسته در سکوت تا زمانی که همه دیگر نوازندگان بودند در مجموعه.

"آن را" علت شما سیاه هستید!" مدیر فریاد زد از در سراسر اتاق. در ابتدا همه فکر می کردند این یک شوخی بود. آن نبود. مدیر شناخته شده بود کل زمان; او می خواهم بازیگران این موج که در راه هدف. هر یک از ما می تواند به سمت چپ در آن لحظه اما ما نمی خواهد پرداخت شده است. به عنوان یک مبتدی عواقب ترک نیست, به خوبی قابل درک است اگر نژادپرستی روشن بود. بیست سال بعد نه بسیار تغییر کرده است در این فیلم. اما برخی از بازیگران هستند که در نهایت ساخت صدای آنها شنیده می شود.

در میان دو بیماری های همه گیر—coronavirus و خشونت پلیس علیه سیاه غیر مسلح مردم از جمله اخیر قتل جورج فلوید, دیوید McAtee و Breonna تیلور در دست پلیس—بزرگسالان صنعت است که با داشتن یک سر رسیده و گفتگو در مورد نژاد پرستی است که آلوده به بسیاری از جنبه های بزرگسالان جهان از بازاریابی از صحنه به مقدار کارگران پرداخت می شود.

هنوز پمپ از خیابان تظاهرات علیه خشونت پلیس با حضور او پیش از آن در شب ریکی جانسون صحبت می کند عاشقانه در مورد خود نوظهور تمایل برای اعتراض.

بهتر شناخته شده برای کار خود را به عنوان یک بازیگر/کارگردان در صنعت سرگرمی بزرگسالان جانسون اغلب دون Brazzers' لباس (که او را تحت قرارداد با) در حالی که اعتراض. "من رفتم به یک زن و شوهر از تظاهرات. آنها بسیار صلح آمیز و سازمان یافته در حال حاضر پلیس کمتر. همه چیز تغییر کرده در دو روز گذشته از نظر سازمان و صلح آمیز" جانسون ارائه می دهد فکر کردن به چند تظاهرات حضور داشتند. "هر کس پس از تنش در وست هالیوود معترض زن و شوهر اول از روز. وجود دارد مقدار زیادی از خشم بسیاری از مردم از دیدن دست اول چه چیزهایی هستند. در ساحل اعتراض وجود دارد یک دسته کامل از ما و کسی انداخت بطری در بین خط مقدم و پلیس و یک زن و شوهر از پلیس شدم خود را از گلوله های لاستیکی و شروع به تیراندازی به سوی جمعیت."

برای جانسون که شاهد مقدار زیادی از نژادپرستی در انتخاب حرفه او در حال حاضر نیز به تظاهرات' حرکت برای تغییر صفحه اصلی خود را به عنوان صنعت سرگرمی است. "این چنین قوی, چیزی که باید در این صنعت است. هر کس به شما می گوید که شما سیاه و سفید و سپس چون من نور پوست من شنیدن جوک آه شما به اندازه کافی سیاه نیست و من نمی دانم که چگونه واکنش نشان می دهند به آن است."

مردان پرداخت است که اغلب دیکته شده توسط عملکرد خود و یا اندازه شمشیر خود را بدون در نظر گرفتن رنگ اما آن را متفاوت برای زنان است. "من آفریقایی-آمریکایی همتایان در زنان, مبارزه آنها با پرداخت سفید دختران بیشتر پرداخت می شود به سکس با یک پسر سیاه و سفید. و چیزی که با قرار دادن دختران زیر قرارداد را برای یک سال صبر کنید قبل از اینکه آنها رابطه جنسی با یک پسر سیاه و سفید نیست که من احساس عادی می گوید:" جانسون. "وجود دارد هیچ تفاوتی بین من و همکاران من در محل کار. رنگ پوست من نباید جدا از آنها."

"وجود دارد هیچ تفاوتی بین من و همکاران من در محل کار. رنگ پوست من نباید جدا از آنها."

پیامدهای مالی نژادپرستی هنوز هم رایج در انجمن—به طوری که نوازندگان ورود به صنعت معمولا گفت: به دنبال کسی "در دانش" به بحث در مورد هزینه در چگونه آنها خود را شناسایی مسابقه.

پس از ورود به بزرگسالان صنعت شش ماه پیش در صحرای لئون در حال گفتگو با او سپس عامل مورد تاثیر مالی ادعا می شود یک فرد از رنگ به جای "گذشت." یک دیدار از دست داد به عنوان مثال خواهد بود که برای اولین بار با یک مرد سیاه و سفید لقب "نژادی" در انجمن اصطلاحات (که تنها و منحصرا استفاده می شود به معنی یک مرد سیاه با زن سفید). "شما نمی خواهد بود قادر به انجام IR اگر شما سیاه" لئون به یاد می آورد عامل گفت. "پس برای من وقتی که من شروع به من گفت: من در کوبا."

با اجتناب از شناسایی به عنوان سیاه و سفید او با دریافت این دیدار برای اولین بار "نژادی" ، و پس از آن وجود دارد توجه می رود که با انجام اولین صحنه IR است که در دسترس نیست به زنان در این صنعت است.

"IR بسیار شایع و اگر شما یک زن سیاه و سفید وجود ندارد IR به دلیل IR فقط یک نقش مرد و یک زن سفید نقش" لئون توضیح می دهد. "من در تلاش بود به نگه دارید تا به دلیل این که شما خیلی بیشتر پول خود را برای اولین IR صحنه و همه این چیزهایی است که چه عامل من گفت."

کمتر از سه ماه پس از ورود به بزرگسالی و کسب و کار COVID-19 بسته همه را. از آن پس لئون کشف های مختلف پوست قهوه ای سیستم عامل است که در نهایت خود را تغییر مدل کسب و کار. "من نمی خواهم برای مخفی کردن می گوید:" لئون که پس از تغییر او چگونه بازار خودش. "و من آیا می خواهید برای به اشتراک گذاشتن که من احساس فشار برای پنهان کردن. من می خواهم به بیرون آمدن در ضبط و بگو آره, من, سیاه و آره من شرمنده و اگر هر کس دیگری احساس می کند که راه شما لازم نیست که برای پنهان کردن. در بازار وجود دارد برای ما بیش از حد."

زن بودن رنگ در یک صنعت است که نقش تا تابوها و نژادپرستی برای سود نیاز به پوست ضخیم و یک حس قوی از خود. انجمن دهه است به طور فعال به بازار عرضه نژادی, فتیش, بازی, برای کلیشه و یا آشکار نژادپرستی. دیزی کاربری به یاد می آورد یکی از اولین برخورد با انگیزه مالی نژادپرستی.

"من در تولید و با توجه به اطلاعات من قبل از به ساقه آن به طور منظم پسر/دختر صحنه هیچ dialogue آسان," او می گوید: از او انتظارات آن روز. "مرد استعداد خوب بود—یک مرد سفید او یک صحنه بزرگ شریک بود و من رو انجام دادم و به خانه رفت. بعد دی وی دی بیرون آمد و آن را یک نمایش از نوازندگان زن با مرد سفید نوازندگان و آنها آن را به نام سیاه همسران ماده. من تا به حال هیچ دانش قبلی تا زمانی که من تو را دیدم چهره من در دی وی دی. من با مدیر او همچنین تا به حال هیچ ایده و ظاهرا از آن بود که تصمیم گیری ساخته شده در این شرکت را به دفتر شرکت."

در واقع, آن است که غیر معمول نیست در انجمن برای اجرا به هیچ ایده چگونه یک صحنه در حال رفتن به با عنوان و یا به فروش می رسد. "مردم وجود دارد که واقعا اهمیتی نمی دهد به دلیل وجود سود در نژاد پرستی وجود دارد نژادپرستانه مردم حاضر به پرداخت" Ducatti می گوید: با اشاره به این که منبع مشکل.

"بعد دی وی دی بیرون آمد و آن را یک نمایش از نوازندگان زن با مرد سفید نوازندگان و آنها آن را به نام " سیاه همسران مهم است.' من تا به حال هیچ دانش قبلی تا زمانی که من تو را دیدم چهره من در دی وی دی."

یک جستجوی سریع در Pornhub نشان می دهد طیف گسترده ای از توهین و بی مزه و نژادپرستانه عناوین—به دلیل نژاد پرستی ظاهرا باعث می شود برای بهینه سازی موتور جستجو.

چه اذیت Ducatti ترین دیرینه همدستی بسیاری در بزرگسالان میباشد. "این حتی یک hush-hush چیز. من تا به حال مدیران مستقیم به من بگویید که آنها را پرداخت نمی کند من به عنوان مقدار به عنوان سفید مجری که من انجام در همان صحنه! من تا به حال به یاد بگیرند که چگونه به بازار خودم را در خودم و نه برای افرادی که درمان من است که می خواهم. آن را بدتر از" او می گوید.

برای زنان از رنگ وجود دارد کمتر در دسترس نقش و کمتر نقش یعنی کمتر paydays و فرصت کمتری برای جلب نامزد جایزه که به نوبه خود منجر به افزایش پرداخت و بالاتر به طور کلی نرخ. این چرخه معیوب است.

با بیش از یک دهه در صنعت و تعدادی از جوایز شناخت او کار Misty Stone, که سیاه و سفید است, دلخواهی حرفه ای—اما او می داند که او تا به حال به کار دو بار به عنوان سخت برای آن است.

"من شده است در اطراف یک مدت طولانی پس من رای دادن خیلی بیشتر از بسیاری از" سنگ اذعان می کند. "من رای وجود دارد تا با دختران سفید. بنابراین من بسیار خوب برای خودم اما زمانی که من برای اولین بار شروع به من رای بود $400. من مربی بسیاری از زنان در این صنعت و برخی از آنها زنان سفید که پرداخت کردم 800 دلار برای شروع است. دختر دیگری رو پرداخت می شود $1,000 برای شروع است. و اینها مبتدی دختران! این است که به دلیل رنگ پوست خود را. نیست که جالب است؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن