سیاه حقوق مدنی در آمریکا رهبر John Lewis دروغ در دولت

جانباز مجلس و حقوق مدنی و نماد شده است با افتخار نادر مراسم در کاپیتول ساختمان برجک. نانسی پلوسی توصیف او به ع

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

جانباز مجلس و حقوق مدنی و نماد شده است با افتخار نادر مراسم در کاپیتول ساختمان برجک. نانسی پلوسی توصیف او به عنوان "وجدان کنگره است."

بدن ما Congressman John Lewis دروغ در دولت روز دوشنبه در ساختمان کاپیتول در واشنگتن است. این اولین بار است که بدن از یک نماینده مجلس گذاشته است در دولت در کنگره را برجک نادر مراسم معنوی برای ما " پرکار ترین رهبران سیاسی.

مجلس نانسی پلوسی از حزب دموکرات به رهبری یک هیئت به پایگاه مشترک اندروز در مریلند به خوش آمد می گوید لوئیس' تابوت. او رهبری یک مراسم کوچک برای ادای احترام به جانبازان و فعال داشتند ،

"Congressman John Lewis شد وجدان کنگره" پلوسی گفت. "امروز ما خداحافظی برای ما دوست و همکار ارج نهادن به میراث پیشبرد آزادی و عدالت برای همه است."

بیشتر بخوانید: جان لوئیس — به خاطر سپردن ما یک قهرمان در مبارزه علیه نژاد پرستی

با توجه به این رمان coronavirus همه گیر محدودیت بودند در جایی که محدود تعداد زیادی از مردم در حضور و غیاب گنبد مراسم است. بدن خود را بعد از آن خواهد شد نقل مکان کرد به قدم در کاپیتول سمت شرق برای مشاهده عمومی.

Civil Rights icon Congressman John Lewis (D-GA) prepares to pay his respects to U.S. Rep. Elijah Cummings (D-MD) who lies in state within Statuary Hall during a memorial ceremony on Capitol Hill on October 24, 2019 in Washington, DC. (Getty Images/M. Mara)

لوئیس پرداخت و احترام خود را به الیاس کامینگز بالتیمور در کنگره سال گذشته اولین آفریقایی-آمریکایی به دروغ در دولت در ساختمان, اما این مراسم در ساختمان مدور

'من می دانم که درد خود را'

لوئیس که خدمت در مجلس نمایندگان آمریکا برای 17 نظر, درگذشت, سرطان لوزالمعده در تاریخ 17 ژوئیه در سن 80.

در سن 25 لوئیس رهبری صدها نفر از راهپیمایان در سراسر ادموند Pettus پل در آلاباما شهر سلما که در آن او نزدیک به مرگ مورد ضرب و شتم توسط سربازان دولت.

حتی در سال های بعد خود لوئیس تحت فشار قرار دادند به صورت نژادی و عدالت اقتصادی. در سراسر کشور تظاهرات موجب شده توسط پلیس به قتل سیاه آمریکا جورج فلوید, Lewis پیشگام پلیس تلاش اصلاحات.

"من می دانم که درد خود را خود خشم خود را حس یاس و ناامیدی. عدالت در واقع رد شده است برای بیش از حد طولانی است. شورش, غارت و سوختن است نه راه. سازماندهی. نشان می دهد. نشستن در. ایستاده. رای دادن. سازنده نه مخرب" لوئیس گفت: در یک صدای جیر جیر در ماه مه.

بزرگداشت برای لوئیس انتظار می رود که به شش روز. هفته بزرگداشت پایان خواهد رسید با یک مراسم تشییع جنازه خصوصی در تاریخی Ebenezer کلیسای باپتیست در آتلانتا بود که یک بار به رهبری مشهور مدنی فعال حقوق بشر و کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور

ls/msh (dpa AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن