سیاه و Veatch بازدید های مالی در اروپا آخرین باد پروژه های

نزدیک مالی به دست آورد در 16 مارس سال 2020 به صورت سیاه و سفید Lough خشکی مزرعه باد و در 25 مه سال 2020 برای س

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

نزدیک مالی به دست آورد در 16 مارس سال 2020 به صورت سیاه و سفید Lough خشکی مزرعه باد و در 25 مه سال 2020 برای سه درختان و Enros مزارع بادی, علائم, آخرین ویژگی های سعی و کوشش به دلیل موفقیت برای سیاه و Veatch اروپا انرژی های تجدید پذیر کسب و کار. این شرکت مشغول به کار بود به نمایندگی از بانک ING یک شاخه نشستند-دیبا AG عمده حامی از انرژی های تجدید پذیر و توسعه پایدار پروژه ها در سطح جهان است.

"ما یک انرژی باد تیم که درک هر مرحله در چرخه عمر پروژه گفت:" رابی گیبسون سیاه و Veatch اروپا مدیر برای انرژی های تجدید پذیر. "تخصص ما در انرژی باد, مهندسی عملیات و اقتصاد است که چه چیزی باعث می شود ما یک مشاور مورد اعتماد برای این نوع از ویژگی های سعی و کوشش به دلیل پروژه; و ما بسیار خوشحال به پشتیبانی SMR و بانک ING در رسیدن به موفقیت مالی نزدیک است."

سیاه Lough است 14.1 مگاوات (MW) شش توربین آرایه در شهرستان Sligo, ایرلند. سه درخت و Enros به ترتیب 4.6 مگاوات و 2.3 مگاوات (دو و یک توربین) پروژه در شهرستان Donegal, ایرلند. این پروژه حمایت توسط SMR. سیاه و Veatch فنی علت سعی و کوشش تیم شامل مشاوره در زمینه محیط زیست عمران و مهندسی برق ارزیابی و پیشرو دیجیتال باد عملکرد تجزیه و تحلیل ترافیک. این تیم ارائه نشستند و با ارزیابی فنی از این پروژه پایداری buildability و سودآوری است. سیاه و Veatch نیز تحویل داده شده ساخت و ساز نظارت بر خدمات.

سیاه Lough سه درختان و Enros مزارع بادی هستند و برخی از آخرین ایرلندی پروژه به پشتیبانی از طریق انرژی های تجدید پذیر خوراک در تعرفه (دوباره اماده کار کردن) 2 طرح و به منظور واجد شرایط تا به حال به دیدار با تنگ مهلت ساخت و ساز. SMR اعتماد به نفس در این پروژه بود به طوری که ساخت و ساز آغاز شد پیش از مالی ، "تحویل ما سعی و کوشش به دلیل در حالی که ساخت و ساز در حال پیشرفت ایجاد یک مجموعه منحصر به فرد از چالش است. آن را مورد نیاز ما زیرک تیم برای مقابله با پیشرفت وضعیت پروژه" اظهار نظر گرگوری Dudziak سر از انرژی باد سیاه و Veatch اروپا است.

Markus Helmes معاون رئیس جمهور در انرژی – انرژیهای تجدید پذیر و قدرت تیم در فرانکفورت در بانک ING اظهار نظر "حرفه ای و قابلیت اطمینان از SMR و سیاه و Veatch شد بسیار مهم برای موفقیت مالی اعدام حتی در جهانی همه گیر. ما بسیار افتخار از موفقیت و در حال حاضر نگاه به جلو به آینده فرصت هایی را برای با هم کار کنند."

جهان سیاه و Veatch حمایت کرده است بیش از 56 گیگاوات (GW) از انرژی باد در پروژه های, از جمله بیش از 20 GW جدید-ساخت صاحب مهندس تجربه. "را به عنوان به خوبی به عنوان خود تخصص سیاه Lough تیم تا به حال دسترسی به ثروت از سیاه و Veatch بین المللی تجربه" اضافه شده Dudziak "بنابراین ما تضمین حمایت از ما به مشتری اطلاع داده شد توسط جهانی بهترین تمرین."

با Lough در حال حاضر عملیاتی, سیاه و Veatch حمایت بانک ING در ادامه با ویژگی های علت سعی و کوشش و نظارت بر ساخت و ساز در سه درختان و Enros windfarms.

***

یادداشت سردبیر:
  • سیاه و Veatch حمایت کردن و خشکی وزش پروژه های گسترش بیش از 40 سال را پوشش می دهد در هر نقطه در زیرساخت های چرخه عمر از توسعه پشتیبانی از طریق به ارائه عمده, مهندس, تهیه و ساخت قرارداد.
  • گرگوری Dudziak پیوست سیاه و Veatch اروپا به عنوان سر از انرژی باد در سال 2019. انتصاب او افزوده این شرکت به سرعت در حال توسعه انرژی های تجدید پذیر تیم.
  • بانک ING یک رهبر در پایداری به دنبال تسهیل و تامین مالی تغییر به کم کربن آینده. بانک هدایت سبد وام خود را به سمت پاریس مورد آب و هوا هدف به محدودیت افزایش درجه حرارت جهانی و اتحاد خود است آب و هوا خنثی از سال 2007.

در مورد سیاه و Veatch

سیاه و Veatch است متعلق به کارمند مهندسی مشاور و ساخت و ساز شرکت با بیش از 100 سال سابقه و نوآوری در زیرساخت پایدار. پس از سال 1915 ما کمک به مشتریان ما بهبود زندگی مردم در بیش از 100 کشور با پرداختن به انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان از ما در جهان, مهم ترین زیرساخت های دارایی. درآمد ما در سال 2019 بودند US$3.7 میلیارد دلار است. ما را دنبال کنید www.bv.com و در رسانه های اجتماعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب