BlackBerry گسترش تعهد به سازمان ملل متحد در جهانی فشرده اهداف توسعه پایدار

BlackBerry Limited (NYSE: BB; TSX: BB) امروز اعلام کرد آن را گسترش داده و آن تعهد به سازمان ملل متحد در جهانی

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

BlackBerry Limited (NYSE: BB; TSX: BB) امروز اعلام کرد آن را گسترش داده و آن تعهد به سازمان ملل متحد در جهانی فشرده (UNGC) اهداف توسعه پایدار (SDGs). به عنوان بخشی از تعهد خود را شاه توت است سرمایه گذاری در طرح های است که قادر به دسترسی به آب تمیز برای جوامع جهانی شرکت می کند.

میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان فاقد دسترسی به آب تمیز و بهداشت و شستن دست ها و امکانات امروز با جوامع رنگ پایین درآمد مردم جوامع قبیله ای و کشورهای در حال توسعه بسیاری نهفته است. آب سالم و بهداشت و حیاتی توانمند از دسترسی به آموزش و پرورش به ویژه برای دختران و یک استراتژی برای رشد اقتصادی و کاهش فقر است. این COVID-19 همه گیر قرار داده است بیشتر کانون توجه در بحرانی از دسترسی به آب تمیز با شستن دست ها یکی از کلید به معنی به اندازه کافی برای جلوگیری و مهار بیماری است.

بلک بری امروز اعلام کرد که:

  • بود خنثی کربن تا سال 2021. تغییر آب و هوا در درجه اول رانده شده توسط کربن تولید گازهای گلخانه ای است که محدود کردن دسترس بودن و کیفیت آب است و انتظار می رود که مهم تاثیر بیشتر. از سال 2013 بفرستد تا به کاهش انتشار کربن خود را با 88 درصد است.
  • سرمایه گذاری در تصفيه فاضلاب فناوری در کانادا که حذف اثرات زیست محیطی تخلیه فاضلاب خام به نهرها و دریا و مصرف انرژی کمتر از سیستم های سنتی.
  • سرمایه گذاری در توانبخشی و نگهداری از آب چاه در رواندا که در آن جمعیت در حال حاضر در حال آوردن آب از منابع که آنها را در معرض باکتری است. منافع اقتصادی از بهبود تامین آب در این منطقه فعال خواهد شد رواندا شهرهای هوشمند طرح یک چارچوب با هدف سرعت بخشیدن به تصویب ICT محور طرح در شهرستانها در سراسر آفریقا.
  • از بین بردن استفاده از تک-استفاده از پلاستیک در سطح جهان تا سال 2021 پیش از دولت کانادا طرح است. این طرح کمک خواهد کرد که مقابله با microplastics آلودگی و همچنین کاهش بار بر روی اقیانوس ها و رودخانه ها که در آن زباله های پلاستیکی به پایان می رسد و مضرات زندگی دریایی.

"شاه توت هدف و مسئولیت ما ذینفعان شامل در نظر گرفتن معنی دار اقدام به اطمینان حاصل شود ما شیوه های کسب و کار و پلت فرم ما را قادر پایدار تر و عادلانه در جهان" گفت: Neelam Sandhu, معاون رئیس جمهور از عملیات کسب و کار استراتژیک و حساب دفتر مدیر عامل در شاه توت است. "ما خوشحالیم که به گسترش تعهد ما به UNGC SDGs با سرمایه گذاری در طرح های است که قادر به دسترسی به آب تمیز و فرصت ها و مزایای که به آن برای شهروندان کانادایی و جامعه جهانی ما همه بخشی از."

"در حال حاضر بیش از همیشه حیاتی است که کانادا صنایع توسعه راه حل های نوآورانه به چالش ها مواجه هستیم. از طرف دولت کانادا, من می خواهم برای تبریک شاه توت در طرح خود را برای تبدیل شدن به کربن خنثی 2021 گفت:" محترم Navdeep Bains وزیر نوآوری علم و صنعت. "زمانی که کانادا شرکت های سرمایه گذاری در پروژه های فناوری مانند شاه توت در حال انجام در بخش آب نه تنها کمک می کند تا به محافظت از محیط زیست و رشد اقتصاد ما همچنین بهبود دسترسی به برخی از ما یکی از اساسی ترین نیاز دارد. تمیز کردن فن آوری انرژی های تجدید پذیر و پروژه های کلیدی برای کمک به کانادا رسیدن به هدف ما از خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050."

"اهداف توسعه پایدار کسب و کار ارائه راهنمایی برای ترجمه جهان و جاه طلبی به راه حل کسب و کار. این ممکن است به یک قوی عملکرد کسب و کار در جهان از افزایش نابرابری و فقر و تغییرات آب و هوایی" گفت: Ayman چودری رئیس دبیرخانه در سازمان ملل متحد در جهانی فشرده کانادا شبکه. "در این دهه اقدام برای SDGs های ویژه خواهد شد در شرکت های که قهرمان پایداری و بسیج منابع خود را به یک نیروی خوب است. بلک بری SDGs طرح عمل به وضوح نشان می دهد خود را به جلو فکر کردن رهبری برای رشد پایدار"

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BlackBerry تعهد به UNGC SDGs بازدید www.BlackBerry.com/SDGs.

در مورد بلک بری

شاه توت (NYSE: BB; TSX: BB) فراهم می کند و هوشمند نرم افزار و خدمات برای شرکت ها و دولت ها در سراسر جهان است. شرکت امنیت بیش از 500 نقطه انتهایی از جمله 150 خودرو در جاده ها از امروز. بر اساس در Waterloo, Ontario, شرکت اهرم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای ارائه راه حل های نوآورانه در زمینه امنیت, ایمنی و حفظ حریم خصوصی داده ها راه حل این است که یک رهبر در زمینه های پایانی مدیریت امنیت رمزگذاری و سیستم های جاسازی شده. بلک بری, چشم انداز روشن است - به امن متصل آینده شما می توانید اعتماد.

شاه توت. هوشمند امنیتی است. در همه جا.

برای اطلاعات بیشتر BlackBerry.com و follow @بفرستد.

علائم تجاری از جمله اما نه محدود به, شاه توت و طراحی آرم علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده از شاه توت محدود و منحصر به فرد حقوق به چنین علائم تجاری به صراحت محفوظ است. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. شاه توت است مسئول هر گونه محصولات شخص ثالث و یا خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب