BlackBerry جرقه سوئیت راه اندازی برای ارائه به شرکت های امنیتی هوشمند در همه جا

BlackBerry Limited (NYSE: BB; TSX: BB) اعلام کرد در دسترس بودن BlackBerry جرقه® سوئیت ارائه شرکت طیف وسیعی از

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

BlackBerry Limited (NYSE: BB; TSX: BB) اعلام کرد در دسترس بودن BlackBerry جرقه® سوئیت ارائه شرکت طیف وسیعی از طراحی امنیت سایبر و پایانی مدیریت گزینه های برای کمک به محافظت از داده های به حداقل رساندن خطر و کاهش هزینه و پیچیدگی است.

BlackBerry جرقه سوئیت ترکیب بهترین نقطه پایانی امنیت و قابلیت های مدیریت. سوئیت مجهز به هوش مصنوعی (AI) یادگیری ماشین (میلی لیتر) و اتوماسیون برای بهبود تهدید سایبری پیشگیری و بازسازی از شاه توت Cylance به علاوه بدون درز پایانی مدیریت احراز هویت کاربر و نرم افزار و داده های رمزگذاری از شاه توت® UEM. جدید سوئیت بهبود بهره وری کاربر و لایه امنیتی دفاعی در حالی که تسهیل تصمیم گیری خرید را برای مشتریان شرکت که تحت دیجیتال تحول و تغییر به کار از راه دور.

"2020 است محوری سال برای سازمان ها در تلاش برای حفظ تداوم کسب و کار در حالی که تحت دیجیتال تحول و محل کار تحول. با افزایش حجم و تنوع سازمانی IoT نقطه انتهایی و به عنوان مقیاس تهدیدات سایبری همچنان به رشد توت جرقه سوئیت ارائه تثبیت ساده endpoint امنیت و مدیریت ارائه و به منظور کاهش هزینه و پیچیدگی در یک محیط پر هرج و مرج" گفت: جان چن رئیس اجرایی هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بلک بری. "ما هیجان زده به ارائه عملکرد ثابت شده از بلک بری هوش مصنوعی-صفحه صفر-اعتماد پلت فرم برای مشتریان در سراسر جهان."

این شرکت همچنین اعلام کرد که پرداخت های رهبر BPAY گروه مستقر BlackBerry جرقه UES Suite - یکی از چهار جدید بلک جرقه بسته نرم افزاری – برای کمک به محافظت و جلوگیری از حملات سایبری در آن نقطه انتهایی.

"به عنوان یک پیشرو در پرداخت ارائه دهنده BPAY گروه باید اطمینان و اعتماد کامل ما در عملیات ارائه خدمات و به خصوص ما تمامیت داده ها گفت:" آنجلا Donohoe, CIO از BPAY ، "شاه توت و AI و ML موتور با توانایی اثبات خود برای جلوگیری از شناسایی و پاسخ به تهدیدات پیچیده بود و توجه عمده در تصمیم گیری ما برای استقرار شاه توت جرقه UES Suite."

شاه توت را متحد ارائه شده است که در خط با همگرایی موبایل تهدید تشخیص (MTD), پایانی تشخیص و پاسخ (EDR) و endpoint protection platform (EPP) ابزار. گارتنر دوبله شده است این ترکیب زیرساخت های پشته "متحد endpoint security." سازمان ها باید سرمایه گذاری با این همگرایی در ذهن است.1

"من انتظار یک واحد پایانی راه حل های امنیتی مانند بلک بری جرقه سوئیت برای تبدیل غالب endpoint security مدل ظرف 2-3 سال آینده گفت:" جک طلا جمهور و تحلیلگر اصلی, J. طلا همکاران. "شرکت باید برنامه ریزی در حال حاضر به حرکت به سمت این واحد endpoint مدل امنیتی برای افزایش امنیت بهتر TCO و بهبود تجربه کاربر."

BlackBerry جرقه سوئیت در دسترس هستند در حال حاضر. چهار سوئیت است که شاه توت جرقه سوئیت BlackBerry جرقه® UEM Express Suite, BlackBerry جرقه® UEM مجموعه, شاه توت, جرقه® UES سوئیت و توت جرقه® مجموعه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BlackBerry جرقه سوئیت لطفا https://blogs.blackberry.com/en/2020/05/blackberry-spark-suites-bringing-order-to-the-chaos و https://www.blackberry.com/us/en/products/blackberry-spark-suites.

در مورد بلک بری

شاه توت (NYSE: BB; TSX: BB) فراهم می کند و هوشمند نرم افزار و خدمات برای شرکت ها و دولت ها در سراسر جهان است. شرکت امنیت بیش از 500 نقطه انتهایی از جمله 150 خودرو در جاده ها از امروز. بر اساس در Waterloo, Ontario, شرکت اهرم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای ارائه راه حل های نوآورانه در زمینه امنیت, ایمنی و حفظ حریم خصوصی داده ها راه حل این است که یک رهبر در زمینه های پایانی مدیریت امنیت رمزگذاری و سیستم های جاسازی شده. بلک بری, چشم انداز روشن است - به امن متصل آینده شما می توانید اعتماد.

شاه توت. هوشمند امنیتی است. در همه جا.

برای اطلاعات بیشتر BlackBerry.com و follow @بفرستد.

علائم تجاری از جمله اما نه محدود به, شاه توت و طراحی آرم علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده از شاه توت محدود و منحصر به فرد حقوق به چنین علائم تجاری به صراحت محفوظ است. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. شاه توت است مسئول هر گونه محصولات شخص ثالث و یا خدمات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن