#BlackLivesMatter تظاهرات در میان COVID-19 بحران

تظاهرات علیه نژادپرستی و بی عدالتی های اجتماعی در اروپا را تهدید به خار coronavirus موارد و مانع دولتها تلاش ه

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

تظاهرات علیه نژادپرستی و بی عدالتی های اجتماعی در اروپا را تهدید به خار coronavirus موارد و مانع دولتها تلاش ها برای مبارزه با ویروس. این تظاهرات نیز منجر به کاهش در اجتماعی فاصله رفتار است.

مردم در شهرستانها در سراسر اروپا گرفته اند در تظاهرات علیه نژاد پرستی و بی عدالتی اجتماعی در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش در ایالات متحده است.

مه 25 کشتن جورج فلوید, گزارشی افریقایی-امریکایی توسط یک سفید policemanin مینیاپولیس موجب تظاهرات.

اعتراض جوانان

با وجود ممنوعیت های بزرگ, حوادث, حداقل تا پایان ماه اکتبر به سعی کنید برای جلوگیری از موج جدیدی از کروناویروس عفونت اعتراضات و تظاهرات شده اند مجاز به ادامه.

با وجود این مقامات باید مراحل را به منظور کاهش عفونت خطرات با توجه به سند منتشر شده توسط آنگلا مرکل صدراعظم آلمان را در هفته گذشته.

در آلمان تظاهرات صورت گرفته در شهرهای بزرگ مانند برلین و کلن و دوسلدورف و اکثریت معترضان جوانان هستند.

"در پی COVID - 19 من می خواهم بگویم این یک چیز خطرناک," جوآن Achieng Onyango یک دانش آموز در بن گفت: DW. "از آنجا که من به یاد داشته باشید زمانی که ما معترض بودند در کلن مردم به نوعی فراموش کرده است که هنوز هم وجود دارد این COVID-19 ویروس."

"برخی از مردم حتی فراموش کرده برای قرار دادن در ماسک خود را. هیچ اجتماعی فاصله. پس از آن بدان معنی است که مردم را فراموش کرده و درباره آنچه که در حال حاضر است."

"مثل آفریقایی جوانان زمانی که ما چنین تجمعات مردم احساس کرات تا. و گاهی اوقات ما تمایل به فراموش کردن در مورد جنبه های مهم مانند شاید وضعیت فعلی عفونت" اضافه شده Achieng.

دفعات بازدید:همچنین: اتحادیه اروپا اعلام کرد 'Black Lives Matter' محکوم نژاد پرستی

Deutschland | Berlin | Black Lives Matter Protest (Getty Images/M. Hitij)

در برلین معترضین مشاهده و هشت دقیقه و 46 ثانیه سکوت در ادای احترام به جورج فلوید

حقوق بالاتر از نگرانی های سلامت

دویچه وله امانوئل Chaze تحت پوشش اعتراضات در برلین و گفت که با وجود فاصله اجتماعی دستورالعمل ها که قرار داده شده است در محل معترضان به نحوی کردم اجرا میشه و زحمت نیست به دنبال آنها.

"من در وسط آن جمعیت و آن را به سادگی غیر ممکن است برای حفظ اجتماعی فاصله. اما برای من به عنوان یک خبرنگار و به عنوان یک شهروند حتی اگر آلمان شانس خوبی در نگه داشتن همه گیر تحت کنترل تا کنون البته هنوز هم وجود دارد یک خطر عفونت" Chaze گفت.

اما آن چه مهم برای حفظ فاصله اجتماعی در حالی که اعتراض ؟ و چرا افراد جوان فکر در مورد تهدید از coronavirus?

جاشوا Odyek یک دانشجو در دانشگاه بن گفت: DW که سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات مهم در آلمان از آنجا که حتی حق در اینجا مردم رنگ تجربه نژادپرستی.

"من فکر می کنم خطر از [coronavirus] درمان نشده بود به عنوان بزرگ یک معامله عمدتا به دلیل بسیاری از مردم ماسک عینک و آنها سعی در حفظ فاصله که در آن لازم است و ضد عفونی کردن دست خود" Odyek گفت.

"مردم را از طریق بسیار نژادپرستی روزانه و درد بسیار است که در آن لحظه آن را احساس نمی مانند یک کروناویروس یک معامله بزرگ است."

دفعات بازدید:همچنین: نظر: Time for Africa خود را خلاص نژادپرستانه و استعماری آثار

 Berlin | Black Lives Matter Protest (picture-alliance/AA/A. Hosbas)

پلیس آلمان نیز متهم به نژادپرستی علیه سیاه پوستان یک پروب جریان است

ترافالگار 'نبرد' مربع

در سراسر بریتانیا,سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات شده اند در رفتن برای چهارمین مستقیم, آخر هفته.در لندن در میدان ترافالگار تبدیل شده است اعتراض کانون. پلیس هشدار داده بود هر کس به در خانه بمانند زیرا خطر گسترش coronavirus بیش از حد بزرگ است. اما این هشدارها نادیده گرفته شد.

بریتانیا وزیر کشور Priti پاتل هشدار داد در برابر اعتراضات به دلیل خطر عفونت درگیر است.

"من فکر می کنم همه ما باید بسیار آگاه از این واقعیت است که این گردهمایی گسترش این بیماری و قرار دادن سلامت مردم در خطر است و به سادگی قابل قبول نیست و ما می خواهیم برای جلوگیری از آن" پاتل هشدار داد.

برای Achieng جوانان باید محتاط زمانی که شرکت در تظاهرات.

"من مانند تظاهرات اما ما نیز باید به فکر می کنم مهم باشد و یک گام و فکر می کنم. اگر شما ماسک, دریافت حق ماسک به عنوان سلاح های خود را و سپس سعی کنید به نگه داشتن که فاصله اجتماعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب