سیاه پوستان در آمریکا هدف قرار ناعادلانه نظام عدالت

سیاه پوستان تشکیل می دهند بسیار بیشتری نسبت به ما زندان جمعیت بیش از سفید پوستان است. این است که به بیش از یک

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

سیاه پوستان تشکیل می دهند بسیار بیشتری نسبت به ما زندان جمعیت بیش از سفید پوستان است. این است که به بیش از یک قرن از سیستمیک قانونی بی عدالتی — نژادپرستانه پلیس شیوه فقط یک بخشی از مشکل است.

یک تماس که در حال رشد بوده است همیشه بلندتر در "Black Lives Matter" تظاهرات در آمریکا پلیس پس از قتل جورج فلوید است که "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است." این شعار می توان به عنوان خوانده شده در آگهی از واشنگتن به لس آنجلس. فعالان می گویند که عمل در نهایت باید برای جلوگیری از خشونت علیه آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر اقلیت ها. برخی از شهرهای بزرگ در حال حاضر در پاسخ اعلام کرد که آنها به طور کامل بازسازی خود را نیروهای پلیس و/یا کاهش بودجه خود را.

اما یکی دیگر از جنبه های زندگی ما است که اثرات فقط به عنوان بسیار در سیاه پوستان به عنوان خشونت پلیس دریافت کنون کمتر رسانه ای توجه: این کشور سیستم عدالت نیز تبعیض علیه افراد با پوست تیره تر. در اوایل سال 2010 آمار ساخته شده به دور است که یکی از مردان جوان خود را صرف برخی از زمان در زندان در مقایسه با یکی از 17 مردان سفید.

این رقم مورد مناقشه است. اما در ماه مه مشهور مرکز تحقیقات پیو منتشر شده آمار است که برای خود صحبت می کنند. در سال 2018 سیاه پوستان ساخته شده تا 12 درصد از جمعیت بزرگسال در ایالات متحده اما اختصاص 33 درصد از مردم در خدمت یک حکم زندان در حالی که سفید پوستان ساخته شده تا 63 درصد از جمعیت بزرگسال در ایالات متحده و در عین حال فقط 30 درصد از زندانیان زندان. این چهره های کشیده شده از گزارش توسط اداره دادگستری آمار (BJS) آمار آژانس از وزارت دادگستری ایالات متحده. برخی گروه های سنی به خصوص برجسته: در سال 2018 یکی از حدود 21, سیاه مردان در سن بین 35 و 39 در زندان بود ، با توجه به مرکز تحقیقات پیو.

Anti-racism protest in New York City, June 7, 2020 (picture-alliance/AP Photo/S. Wenig)

تظاهرات علیه نژادپرستی پلیس شده اند در حال وقوع در سراسر آمریکا پس از کشتن جورج فلوید

این نابرابری به نظر می رسد به تدریج در حال تغییر برای بهتر. با توجه به گزارش اتاق فکر شورای عدالت کیفری تفاوت بین تعداد زندانی سیاه پوستان و سفید پوستان کاهش قابل ملاحظه ای بین 2000 و 2016. در سال 2000 این نسبت از سیاه به سفید پوستان در زندانها شد و هنوز هم بیش از 8 به 1 در حالی که در سال 2016 آن را در حدود 5 به 1.

تاریخ بی عدالتی

که البته هنوز هم اختلاف زیادی. و آن را به انجام با این واقعیت است که ما که در زندان های برگزاری بیش از 2.2 میلیون نفر یا 22 درصد از جهان را در زندان جمعیت دارای سابقه ای طولانی از نژادپرستی در زندان آن سیستم.

فیلم مستند "13" (2016) توسط مدیر Ava DuVernay نشان می دهد که چگونه سیزدهمین متمم مورد آزار قرار گرفته بود پس از بردگان بودند آزاد پس از جنگ های داخلی آمریکا. این متمم آمده است که برده داری و کار اجباری ممنوع در آمریکا "به جز به عنوان مجازات برای جرم و جنایت است." ثروتمند سفید پوستان خود را از دست دادهاند نیروی کار در یک سقوط کرد از بین بردن, اما تا به حال راه خود را از اصلاح وضعیت: در سال های پس از جنگ داخلی آفریقایی-آمریکایی دستگیر شده بودند برای بی اهمیت جرائم و مجبور به انجام کار سخت به عنوان بخشی از مجازات زندان است.

سپس در سال 1970 ریچارد نیکسون رئیس جمهور اعلام کرد: "جنگ با مواد مخدر." این مبارزه مربوط به مواد مخدر جرم ضربه زدن به سیاه و سفید جامعه سخت — و این که تمام نقطه. در "13" سابق نیکسون مشاور جان Erlichman شنیده میشد با اشاره به آفریقایی-آمریکایی به عنوان یکی از "دشمنان" از دولت نیکسون. او گفت که در حالی که آن را نمی ممکن است آن را غیر قانونی به سیاه و سفید آن را ممکن است برای رسیدن به دیپلم سیاه پوستان با هروئین. این بدان معنی است که "ما می تواند بازداشت رهبران خود را حمله به خانه های خود استراحت خود را در جلسات و بد نام کردن آنها شب پس از شب در اخبار شب."

"اجباری حداقل" نیز معرفی شدند. این بدان معنی است که طولانی زندان را می توان اعمال شده به صورت جزئی در اختیار داشتن مواد مخدر. مواد مخدر مانند کراک که به طور کلی کمتر گران تر از کوکائین و اغلب در بر داشت در اختیار سیاهان این اجباری مجازات شد بسیار طولانی و پایین دست برای مقادیر کمتر از در مورد مواد مخدر مانند کوکائین بود که به طور کلی گران تر و بیشتر اغلب در بر داشت در اختیار سفید پوستان است. این "اجباری حداقل" ترک قضات با بیشتر یا کمتر هیچ اختیاری قدرت; حتی اگر آنها می خواهم به آن فرد درگیر یک شانس دوم آنها را به دست کردن دهه های طولانی زندان محکوم شد.

فقر نیز مجازات از طریق وثیقه باند سیستم. یک فرد متهم به جرم و جنایت است که نمی توانیم با قرار وثیقه مورد نیاز است برای ماندن در زندان تا زمانی که خود را می گیرد — اغلب برای ماه ها یا حتی سال. در اینجا آفریقایی-آمریکایی ها نیز به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار.

US Democratic congressional candidate Cori Bush (DW/C. Bleiker)

دموکرات کنگره نامزد کری خار دیده می شود در اینجا ایستاده که در آن مایکل براون به ضرب گلوله در فرگوسن می خواهد به کمک بیشتر برای جوامع

پیشگیری از جرم

بنابراین مشکلات ما نظام عدالت رفتن به یک راه طولانی است. اما "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" فعالان اجازه نمی خود بود منصرف. کری بوش از حزب دموکرات در حال اجرا برای کنگره در ایالت میسوری گفت: DW که "به جای ما صرف پول زیادی در گاز اشک آور در ادارات پلیس به جای صرف این همه پول در درجه نظامی سلاح و درجه نظامی دنده و وسایل نقلیه" شهرستانها باید سرمایه گذاری در مدارس, بهداشت و درمان و آموزش برنامه های.

بوش می خواهد برای برنده شدن در یک صندلی در انتخابات منطقه میسوری و فرگوسن که در آن واقع شده است — شهری که در آن سیاه و سفید زندگی مهم جنبش اول رز به شهرت ملی رسید در سال 2014 پس از نوجوان سیاهپوست به ضرب گلوله کشته شد مرده توسط یک پلیس سفیدپوست وجود دارد.

انحراف از بودجه پلیس به جامعه کمک خواهد باید اثر مستقیم در پایین آوردن حبس نرخ در میان آفریقایی-آمریکایی ها با توجه به بوش. "من شده است را در یک محل که در آن من نمی دانم که در آن من وعده غذایی بعدی از آینده بود. من مطمئن هستم که فرزندانم خوردند اما من نمی دانم آنچه که من قرار بود به خوردن" بوش در گفت و اشاره کرد که از چنین شرایط منفی روانی تاثیر بر مردم است. او مطمئن است که اگر وجود داشت کمتر و فقر کمتر از افراد جوان و بدون چشم انداز آینده و کمتر گرسنه کودکان نه به عنوان بسیاری از مردم می خواهم تا پایان در زندان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن