استون اعلام کرد در سه ماهه دوم سال 2020 سرمایه گذار تماس

استون (NYSE:BX) اعلام کرد که میزبان آن در سه ماهه دوم سرمایه گذار در کنفرانس عمومی از طریق پخش در 23 ژوئیه سال

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

استون (NYSE:BX) اعلام کرد که میزبان آن در سه ماهه دوم سرمایه گذار در کنفرانس عمومی از طریق پخش در 23 ژوئیه سال 2020 در 9:00 a. m. ET.

برای ثبت نام از لینک زیر استفاده نمایید: https://event.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1339494&tp_key=55ac978e77

برای کسانی که قادر به گوش دادن به پخش زنده, وجود خواهد داشت یک پخش پخش در سهامداران بخش از استون در وب سایت https://ir.blackstone.com/.

صوتی پخش نیز در دسترس خواهد بود در پادکست ما کانال های از جمله Spotify اپل پادکست ها و ساوندکلاود حدود 24 ساعت پس از این رویداد.

استون توزیع درآمد خود را انتشار از طریق وب سایت خود را, لیست ایمیل و توییتر حساب. کسانی که علاقه مند به شرکت به روز رسانی می توانید در اینجا ثبت نام برای دریافت استون منتشر شده در مطبوعات از طریق ایمیل و یا به دنبال شرکت در توییتر @استون.
 

در مورد استون
استون یکی از جهان پیشرو شرکت های سرمایه گذاری. ما به دنبال ایجاد اقتصادی مثبت تاثیر و ارزش بلند مدت برای سرمایه گذاران و شرکت های سرمایه گذاری ما و جوامع است که در آن کار می کنیم. ما این کار را با استفاده از مردم فوق العاده و انعطاف پذیر سرمایه برای کمک به شرکت در حل مشکلات است. ما مدیریت دارایی های کسب و کار با $538 میلیارد دلار دارایی های تحت مدیریت شامل وسایل نقلیه سرمایه گذاری با تمرکز بر سهام خصوصی, املاک و مستغلات, عمومی بدهی و حقوق صاحبان سهام و رشد سهام فرصت طلب و غیر سرمایه گذاری درجه اعتبار دارایی های واقعی و ثانویه بودجه, همه در یک مبنای جهانی. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.blackstone.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن