Blaston تریلر نشان می دهد حرکت آهسته گلوله جهنم گیم پلی و یک زرادخانه از سلاح های مربوط به اینده است که در انتظار VR بازیکنان این سقوط

پیشرو VR بازی استودیو و سازندگان نمودار-شکوه واقعیت مجازی تجربه عصبانی پرندگان VR: جزیره خوک ها و طعمه!, رزولو

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

پیشرو VR بازی استودیو و سازندگان نمودار-شکوه واقعیت مجازی تجربه عصبانی پرندگان VR: جزیره خوک ها و طعمه!, رزولوشن بازی ها تا به امروز نشان داده شده است اول نگاهی به گیم پلی بازی از آن مربوط به اینده PvP عنوان Blaston. در به تازگی منتشر شده, تریلر, بازیکنان دیده می شود که dodging بافی و تیراندازی راه خود را به پیروزی در زندگی مجازی یا مرگ چهره آف. در علاوه بر این به یک اولین نگاه به گیم پلی بازی با رزولوشن نیز نشان داد که Blaston را به نمایش Oculus تلاش این سقوط اضافی سیستم عامل به دنبال دارد.

"این بازی واقعا شبیه هیچ دیگر VR عنوان ما تا کنون دیده ام" تبلیغ متیو کاستلی بازی با رزولوشن' رئیس خلاق افسر. "در حالی که گلوله ممکن است شما را در حرکت آهسته بازی حرکت می کند در یک رعد و برق سریع سرعت. ایده برای Blaston آمد از غرب قدیمی shootouts و بدل به, مربوط به اینده, بازی میگیرد. اما در این نبرد این همه در مورد موضعی آگاهی شما - نماد خود را در یک پهلوان از جان گذشته-مانند jousting پلت فرم فقط یک سنگ پرتاب دور از حریف خود را. این وضعیت به طور کامل مظهر چه VR باید: فرار به یک دنیای جدید که در آن فضای اطراف شما و رقیب خود هستند که همه امور. اگر شما تمرکز در حال حاضر در Blaston تجزیه و تحلیل هر حرکت نه تنها شما بلکه حریف خود را-و پرتابه در اطراف شما-شما از دست بدهند."

Blaston به بازیکنان مختلفی از گیم پلی بازی تاکتیک های به کارشناسی کارشناسی ارشد. این منطقه محدود از سیستم عامل نیروی بازیکنان به hyper-آگاهی از موقعیت خود و محیط اطراف در حالی که زراد خانه سلاح های اینده همچنان به تخم ریزی کردن برای بازیکنان به سعی و امن در حالی که آنها اردک و شیرجه برای جلوگیری از تماس های ورودی آتش.

"مفهوم نزدیک فوق العاده آهسته با سرعت میگیرد کاملا منحصر به فرد" افزود تامی خرما, مدیر عامل شرکت, رزولوشن بازی ها است. "آن نیاز به بازیکنان تقریبا به آن نگاه کنید به عنوان یک پازل کنار هم قرار دادن بخش های مختلف گیم پلی عناصر جنبش فضاهای محدود و حرکت آهسته حملات. ظریف دقت مورد نیاز برای جلوگیری از لعنتی دور از یک حمله از گلوله جهنم-esque پرتابه باعث می شود آن را بسیار شدید و یک تن از سرگرم کننده است."

بازی با رزولوشن آشکار خواهد شد بیشتر عناصر و جزئیات بیشتر در مورد سلاح های, آواتار, و گیم پلی از Blaston در ماه های آینده. رزمندگان مشتاق خود را برای اولین سلیقه عمل می توانید ثبت نام برای دریافت به روز رسانی با مراجعه به resolutiongames.com/blaston و به دنبال Blaston در Facebook و Twitter.

این Blaston تریلری از گیم پلی بازی را می توان در اینجا مشاهده: https://youtu.be/9wXoEthM4Kw.

###

در مورد رزولوشن بازی:
رزولوشن بازی یک بازی استودیو رهبری توسط برخی از بزرگترین ذهن ها را در صنعت آهنگری در سطح جهان فروشگاه از عنوان به ارمغان می آورد که بازیکنان به ثروتمندترین VR و AR جهان ممکن است. به عنوان یکی از اولین استودیو اختصاص داده شده صرفا برای ایجاد تجربه برای این سیستم عامل بازی با رزولوشن' عناوین رتبه در میان محبوب ترین و بیشترین دانلود ها بازی در فضا است. بازی مانند طعمه!, Acron: حمله سنجاب ها!, پرندگان عصبانی VR: جزیره خوک ها و Wonderglade به عنوان به خوبی به عنوان آن دو عناوین آینده کوک کردن: یک ساندویچ داستان و Blaston نشان نوآورانه و همهجانبه راه استودیو به طور مداوم هل دادن مرزهای آنچه ممکن است.

تاسیس در سال 2015, رزولوشن بازی ها است که به صورت خصوصی برگزار شد و بر اساس در استکهلم سوئد. به دنبال شرکت در www.resolutiongames.com و در Twitter و Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن