بلومبرگ و J. P Morgan افزایش پست تجارت, بهره وری با استراتژیک ادغام داده ها و گردش کار

J. P. Morgan اوراق بهادار خدمات و بلومبرگ امروز اعلام کرد همکاری خود را در یک راه حل است که تبدیل پست-تجارت گر

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

J. P. Morgan اوراق بهادار خدمات و بلومبرگ امروز اعلام کرد همکاری خود را در یک راه حل است که تبدیل پست-تجارت گردش کار از طریق مستقیم جلو به عقب فرایند محصول و داده های یکپارچه سازی.

با گرد هم آوردن بلومبرگ هدف پیشرو در سرمایه گذاری و مدیریت سفارش, سیستم, با, J. P. Morgan برش لبه پشت دفتر فناوری و عملیاتی تخصص آن را فراهم می کند بدون درز و کاملا یکپارچه در زمان واقعی حل و فصل روند که کاهش خرید-طرف مشتریان هزینه های عملیاتی. ارائه شده است در حال حاضر زندگی می کنند و در تولید با اولین مفصل بلومبرگ و J. P. Morgan اوراق بهادار خدمات مشتری است و در دسترس ساخته شده به دیگر خرید-طرف مشتریان.

مشتریان می تواند رسیدن به زمان واقعی پست-تجارت گردش غنی شده با نگهبان داده در حالی که عامل درون خود موجود بلومبرگ هدف سفارش سیستم مدیریت. توسط سالاری و ساده فرآیندهای عملیاتی و یکپارچه سازی داده این ارائه را کاهش می دهد دستی تاچ پونت فراهم می کند و افزایش شفافیت در نتیجه کاهش پست-تجارت خطرات و هزینه های. این اولین بار است که یک سری در حال انجام جلو به عقب ادغام امتیاز بین مهر و J. P. Morgan اوراق بهادار خدمات.

"بهینه سازی عامل خود یک هدف مهم برای مشتریان ما" گفت: Ian Peckett بلومبرگ جهانی سر از خرید کنار محصول. "اولویت ما باقی می ماند فعال کردن کل فرآیند سرمایه گذاری و ما ادامه خواهد داد برای ارائه به مشتریان با قابلیت اتصال به پیشرو ارائه دهندگان خدمات مانند J. P. Morgan برای کمک به آنها را کاهش می دهد گردش کار تکه تکه شدن مدیریت پیچیدگی و مقیاس کسب و کار خود."

Naveen تلویزیون مدیر عامل در اوراق بهادار, خدمات, J. P. Morgan می گوید: "یکی از سخت ترین چالش ها را حل کند در ساده از خرید به سمت فرآیندهای است که قابلیت همکاری با اوراق بهادار ارائه دهندگان خدمات. این ادغام اجازه می دهد تا مشتریان به اقامت در بلومبرگ هدف و استفاده از J. P. Morgan به عنوان یک فرمت از عملیات خود را از طریق های غنی معامله داده ها مجموعه و گردش کار عملیاتی."

"این ادغام واقعی ما می دهد خرید-طرف مشتریان مدیریت بهتر معامله داده اصطکاک گردش و زمان واقعی چرخه شفافیت فراهم می کند که مقدار قابل توجهی در سراسر جلو و عقب ، این راه حل دارای هیجان انگیز بالقوه به تکامل عامل مدل برای بسیاری از خرید-طرف مشتریان به عنوان آنها را مهار جدید بازده."

بلومبرگ هدف این است که مهر را خرید-منظور طرف مدیریت سیستم (OMS) می شود و با حدود 14000 حرفه ای در بیش از 90 کشور جهان در بیش از 850 مشتری شرکت از جمله برخی از بزرگترین دارایی مدیران صندوق های تامینی شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی و سازمان های دولتی.

در مورد بلومبرگ
بلومبرگ جهانی کسب و کار و مالی اطلاعات و اخبار رهبر می دهد با نفوذ تصمیم گیرندگان مهم edge با اتصال آنها به شبکه پویا از اطلاعات مردم و ایده ها. این شرکت قدرت – ارائه اطلاعات اخبار و تحلیل ها از طریق فن آوری های نوآورانه به سرعت و با دقت است – در هسته بلومبرگ ترمینال. بلومبرگ شرکت راه حل های ساخت این شرکت را قدرت هسته ای: اعمال نفوذ تکنولوژی به مشتریان اجازه می دهد برای دسترسی به, ادغام, توزیع و مدیریت داده ها و اطلاعات در سراسر سازمان بیشتر کارآمد و موثر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب