بلومبرگ میزبان دسترسی هند گفت و گو با Ashishkumar Chauhan مدیر عامل BSE

در نسخه دوم از دسترسی هند گفت و گو بلومبرگ میزبانی Ashishkumar Chauhan, مدیر عامل BSE برای منحصر به فرد بحث در

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

در نسخه دوم از دسترسی هند گفت و گو بلومبرگ میزبانی Ashishkumar Chauhan, مدیر عامل BSE برای منحصر به فرد بحث در مورد نحوه آسیا قدیمی ترین سهام بورس است موقعیت خود را برای سوق دادن هند در رشد اقتصادی. BSE در میان جهان سریعترین بورس از نظر سرعت معاملات و همچنین پیشرو در نظر افشای الزامات حاکمیت شرکتی مسئول سرمایه گذاری و پرورش راه اندازی است.

به عنوان هند به نظر می رسد برای دیدار با نخست وزیر نارندرا هدف دستیابی به $5 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی 2024-25, BSE نقش را در جذب سرمایه گذاران جهانی و کمک های مالی به این کشور و تسهیل دسترسی به بازار از اهمیت پارامونت است. اشاره به برخی از عوامل کلیدی است که درایو این آقای Chauhan می گوید: "بازارهای هند تبدیل شده اند در میان اکثر خودکار در بازارهای جهان با شفافیت کامل و مستقیم از طریق پردازش و یکی از سریعترین حل شود. حاکمیت شرکتی و سهولت انجام کسب و کار بهبود یافته; هند رتبه در میان پنج بازار در شرایط استفاده از سرمایه گذار حمایت می کند."

جذب سرمایه گذاری خارجی

در علاوه بر این به سنتی دروازه هند به بازارهای سرمایه BSE نیز تنظیم هند بین المللی ارز (INX) کشور بورس بین المللی در نمایشگاه بین المللی خدمات مالی مرکز (IFSC) واقع در گجرات مالی بین المللی-Tec شهر (هدیه شهر). INX موقعیت خود را به تبادل دریایی انتخاب برای سرمایه گذاران جهانی و شرکت کنندگان در بازار. "INX بسیار موثر متوسط به خشکی چه در حال حاضر نقل مکان کرد و دریایی; امروز از آن است که انجام معامله در INR-دلار در معاملات آتی کالا, هندی, شاخص, سهام, معاملات سلف و گزینه های. همچنین لیست تاپیک اوراق قرضه فارکس و اوراق قرضه شرکت های هندی و منع مالیات برای این پایین تر برای این لیست به عنوان" آقای Chauhan توضیح می دهد.

در برابر جریان ژئوپولیتیک پس زمینه و تحول وضعیت در هنگ کنگ آقای Chauhan معتقد است که IFSC در هدیه شهرستان است که به خوبی آماده به برخی از خدمات مالی فعالیت های که در حال حاضر در حال اجرا وجود دارد. "هر دو در هنگ کنگ و سنگاپور به طور سنتی تجارت بنادر – و با رشد بالقوه که هند را ارائه کرده است شرکت های خدمات مالی در حال حرکت به IFSC در هدیه شهر ایده آل خواهد شد قرار داده شده برای استفاده به جلو رفتن" او توضیح می دهد. پرسید: آنچه که دولت می تواند انجام دهد برای کمک به منابع خارجی دسترسی به بازارهای هند موثرتر آقای Chauhan اشاره عقلانی از مالیات انطباق سیاست های خارجی سرمایه گذاران نمونه کارها به عنوان یکی از مراحل کلیدی است که می تواند نگاه.

حمایت از کسب و کارهای کوچک

میکرو و شرکت های کوچک باید یک نقش حیاتی بازی به عنوان هند هل می دهد به سمت آن آرمان های گسترده-پایگاه رشد اقتصادی و BSE است که به دنبال ارائه این شرکت با دوام سیستم عامل به لیست و جلب کمک های مالی از بازار است. "ما بخش SME بیش از 327 شرکت های ذکر شده که در آن میانگین صندوق افزایش 1.5 میلیون دلار. این اجازه می دهد تا این شرکت ها برای جمع آوری کمک در تنظیم و همچنین در نظم و ترتیب و با رعایت قوانین و مقررات برای این شرکت ها می گوید:" آقای Chauhan. "BSE همچنین پشتیبانی از اوایل مرحله راه اندازی با تامین بودجه مورد نیاز از طریق راه اندازی آن شاخص که در آن هزینه از لیست بسیار پایین تر است اما رعایت چارچوب باقی می ماند قوی – بنابراین به عنوان برای اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاران مناسب و قابل اعتماد اطلاعات از صادر کنندگان" او می افزاید.

مصرف آن برای حمایت از کارآفرینان و استارتاپ یک گام بیشتر BSE نیز اجرا می شود دو رشد – یکی در BSE ساختمان در بمبئی و یکی دیگر در هند شمال شهر بنارس در همکاری با NITI Aayog (دولت هند برنامه ریزی و سیاست های اتاق فکر). "ایده این است که برای تقویت و, راهنمای مرحله اولیه راه اندازی را از طریق مراکز رشد و هنگامی که آنها رشد می کنند آنها می توانند در لیست ما راه اندازی بخش, و سپس در نهایت حتی لیست در هیئت مدیره اصلی تبادل هنگامی که آنها رسیدن به مقیاس" آقای Chauhan می گوید.

پیشرو در نظر ESG و تنوع

هندی, قانون شرکت های بزرگ در حال حاضر نیاز به 500 شرکت برتر بازار سرمایه به حداقل یک زن مدیر مستقل در تابلوهای خود را, و این چیزی است که BSE است stringently اجرای در سراسر اعضای آن است. "ما خوب رعایت فرهنگ در هند در میان شرکت های بزرگ و اکثریت عظیمی از آنها را شروع کرده اند با تمرکز بر تنوع. ما نیز در جای خود قرار داده و تعدادی از دانش طرح ها و رویدادهای استرس بر اهمیت تنوع در میان شرکت کنندگان در بازار از جمله سال گذشته به دلال خیابان ابتکار با بلومبرگ و UBS که در آن مدرسه دعوت شده بودند به BSE را در سالن مرکزی به شنیدن از زنان موفق در صنعت, بنابراین به عنوان برای الهام بخشیدن به آنها را به در نظر گرفتن فرصت های شغلی در بازارهای مالی" می افزاید: آقای Chauhan.

از نظر ESG آقای Chauhan می گوید که BSE کار کرده است با دولت و تنظیم کننده برای اطمینان بسیار دقیق سطح از گزارش و انطباق بنابراین به عنوان برای ترویج یک استاندارد جهانی از مسئول سرمایه گذاری و آشکار است.

به بلومبرگ دسترسی هند Dialogue یک مجموعه ای منحصر به فرد شامل در عمق گفتگو با برجسته رهبران فکری بر فرصت ها و چالش های پیش رو به عنوان هند نمودار آن دوره نسبت به $5 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی آرمان.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دسترسی هند, لطفا بازدید از بلومبرگ دسترسی هند صفحه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب