بلومبرگ میزبان اختصاصی مجازی میز گرد در پست-COVID بازیابی دستور کار

بلومبرگ میزبانی اختصاصی مجازی میز گرد با بیش از 30 جهانی مدیران آینده با هم به بحث در مورد بهبود دستور کار پست

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

بلومبرگ میزبانی اختصاصی مجازی میز گرد با بیش از 30 جهانی مدیران آینده با هم به بحث در مورد بهبود دستور کار پست COVID-19 با jelena rozga Bech نقاب, سفیر دانمارک به سنگاپور; ریچارد ورما سفیر سابق ایالات متحده آمریکا به هند و نایب رئیس آسیا گروه; خداوند پیتر Mandelson رئیس جهانی مشاوره و Kishore Mahbubani سابق شورای امنیت سازمان ملل متحد صندلی.

بحث که به جلو آورده دیدگاه از تجربه سیاست پزشکان و کارشناسان شیرجه زده مسیر بهبودی برای اقتصاد جهانی و مسائل اقتصادی جهانی ابرقدرت روبرو هستند نیاز به همکاری های بین المللی و آسیا نقش مهمی در بهبود جهانی است.

چالش در مسیر بهبودی

صحبت کردن در مورد کشور دانمارک در پاسخ به بحران سفیر نقاب گفت: "در حالی که ما نمی باید آگاهی کامل از این بیماری همه گیر در روزهای اولیه ما می دانستیم که ما تا به حال به عمل سریع در سه هدف – برای صرفه جویی در زندگی برای جلوگیری از فروپاشی این کشور در سیستم بهداشت و درمان و به حد (د) تاثیر منفی در اقتصاد به طور کلی." در نظر او یکی از بزرگترین نگرانی های پیش رو خواهد بود که اختلال در عرضه جهانی زنجیر و چگونه کوچکتر کشورها مانند دانمارک و سنگاپور مقابله خواهد کرد.

ترسیم نگرانی های کلیدی از دیدگاه آقای ورما گفت: "این بسیار مهم خواهد بود برای دیدن اگر ما می تواند بازگشایی بدون معنی داری بیشتر نزولی, چگونه ما 2020 سیاست را ما شکل اقتصادی و بهداشت عمومی پاسخ و چه در شکل اقتصادی خواهد بود. سه دیگر چیزهای بزرگ به تماشا خواهد بود که فصل بعد در ایالات متحده-روابط چین; تنوع در زنجیره تامین جهانی به دور از نه تنها از چین بلکه از آسیا; و که منجر به بهبود جهانی است."

خداوند Mandelson فصاحت خلاصه تا نظرات خود را در موضوعات کلیدی از بحران در حال ظهور به عنوان ترکیبی از سه Rs–, مهلت, بازیابی و انعطاف پذیری'. "مهمتر از همه ما باید تمام است که ما می توانیم برای مدیریت این مهلت از نابسامانی بحران; سپس مدیریت Recovery – دولت چگونه خواهد فاز از پشتیبانی خود را و چگونه آنها را در مقابله با مالی خرید اینترنتی. سرانجام آن همه بستگی دارد در انعطاف پذیری و درس آموخته ها – آیا دولت به سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای آماده شدن برای آینده بیماری های همه گیر."

تماس برای همکاری های بین المللی

خواستار همکاری بین المللی برای مبارزه با بحران و همه گیر آقای Mahbubani گفت: "COVID-19 یک دشمن مشترک برای تمام جهان است و بنابراین ما باید با هم کار کنند برای مبارزه با آن است; اما در مقابل اتفاق افتاده در زمانی که جهان نیاز به درجه بالایی از همکاری است. رئیس جمهور تهمت ضد چین و بلاغت تنها قوی تر به عنوان ما به عمیق تر به 2020 و یک درمان معجزه به نظر می رسد غیر ممکن است."

لیست برخی نگرانی های کلیدی و بازتاب تماس برای همکاری جهانی, خداوند, Mandelson گفت: "نابرابری های اجتماعی و اقتصادی است که عمیق تر توسط نابرابر تاثیر جهانی شدن در حال حاضر شده است عمیقا تشدید این بیماری همه گیر; نگرانی در مورد آسیب های زیست محیطی و سلامت سیاره و شدید تضعیف بر اساس قوانین بین المللی سیستم multilaterals و هولناک عدم مشارکت جهانی و همکاری هستند بزرگترین نگرانی های ناشی از این بیماری همه گیر."

"بحران تأکید چقدر ما نیاز به همکاری بین المللی که بدون آن بحران را بکشید. آن را ضروری است برای احیای همه جانبه و سازمان جهانی به اطمینان حاصل شود که اقتصاد جهان می شود در مسیر برگشت گفت:" سفیر نقاب

آسیا-led بهبود ؟

با توجه به نحوه آسیا به نظر می رسد برخورد با این بیماری همه گیر زودتر و برخی استدلال می کنند بهتر است آقای ورما گفت او مطمئن است که جهان را ببینید بازیابی رهبری منطقه در حالی که اضافه کردن که بسیاری بستگی دارد که نتیجه انتخابات در ایالات متحده زمانی که می آید به راه رو به جلو برای سیاست جهانی.

"این بسیار روشن است که برای اولین بار در کشور به منظور توسعه قابل توجهی در راه خواهد بود و چین و خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در منطقه آسه آن و همسایگان آن گفت:" آقای Mahbubani با این حال اضافه کرد که بهبود سریع می تواند لولا در آمریکا و چین توقف خود را به خصومت و موافقت خود را برای همکاری با یکدیگر به آدرس COVID-19.

به بلومبرگ 'آینده از سرمایه گذاری' سری ویژگی های در عمق گفتگو با جهانی رهبران فکری در سرمایه گذاری, سیاست, اقتصاد و فن آوری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب