بلومبرگ میزبان اولین دسترسی هند گفت و گو با هدیه شهرستان

دولت هند تحت نارندرا نخست وزیر در حال کار به سمت یک چشم انداز ساخت هند $5 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی اقتصادی

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

دولت هند تحت نارندرا نخست وزیر در حال کار به سمت یک چشم انداز ساخت هند $5 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی اقتصادی نیروگاه توسط 2024-25. یک جنبه مهم از این سفر هند توانایی جذب سرمایه گذاران جهانی و کمک های مالی به این کشور و سهولت در دسترسی به بازار. در برخی از راه این کمک خواهد کرد که هند تبدیل شدن به خود متکی از نظر بین المللی خدمات مالی. به بلومبرگ دسترسی هند Dialogue یک مجموعه ای منحصر به فرد شامل در عمق گفتگو با برجسته رهبران فکری بر فرصت ها و چالش های پیش رو به عنوان هند نمودار آن دوره نسبت به $5 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی آرمان.

در اولین نسخه از دسترسی هند, گفت و گو, بلومبرگ میزبانی Dipesh شاه سر بین المللی خدمات مالی مرکز dept., گجرات مالی بین المللی-Tec (هدیه) شهرستانبرای منحصر به فرد بحث در مورد چگونه هدیه ای است که موقعیت خود را به عنوان دروازه ورود به هند در رشد اقتصادی

چرا هدیه IFSC

تعویض بازی در رشد هند آرمان تنظیم و operationalizing بین المللی خدمات مالی مرکز (IFSC) در راستای جهانی مراکز مانند سنگاپور ، هنگ کنگ و لندن و نیویورک. یک IFSC caters به مشتریان در داخل و خارج از صلاحیت این دادگاه ها از اقتصاد داخلی و معاملات با جریان های مالی, سرمایه گذاری محصولات و خدمات در سراسر کشور کرده است.

در حالی که آقای شاه مدعی است که آن را هنوز روزهای اولیه بیش از 100 شرکت های کارگزاری و 19 شرکت های بیمه باید شروع عملیات از هدیه IFSC و 13 بانک ها تعیین کرده اند تا IFSC بانکی واحد وجود دارد و در حال حاضر عبور کسب و کار معاملات حدود 28 میلیارد دلار. با اخیر راه اندازی ارز خارجی حل و فصل روپیه مشتقات از هند بین المللی ارز (INX) و ملی بورس (NSE) در IFSC هدیه شهرستان است که به طور پیوسته در حال رشد نمونه کارها خود را از محصولات. هدیه IFSC در حال حاضر این قابلیت را از فهرست جهانی رسید سپرده گذاری (GDRs) و آنها در حال کار بر روی راه اندازی هند برای اولین بار بین المللی شمش ارز (روی خطوط بورس طلای شانگهای) با امید به کانال تمام طلا واردات و صادرات وجود دارد.

هدیه IFSC شد رتبه 3rd در میان 15 مراکز در سطح جهان تبدیل خواهد شد که بیشتر قابل توجه در چند سال توسط مرکز مالی جهانی شاخص, لندن در سال 2019. هدیه ای شهرستان نیز COVID منطقه آزاد بدون از دست دادن ساعات کار در طول زمان جهانی همه گیر.

تسریع رشد هند

"در سطح جهان یک بار بین المللی خدمات مالی center توسعه آن تمایل به کمک به 5-10 درصد از تولید ناخالص داخلی و تولید 5 درصد از مشاغل در کشور است. برخی از برآوردهای اخیر نیز نشان می دهد که اگر هند ایجاد یک IFSC با مناسب قوانین و مقررات درآمد از بخش مالی صادرات را فراتر از این بخش گفت:" آقای شاه. تخمین زده می شود که در هند تقاضا برای خدمات مالی بین المللی خواهد بود حدود 120 میلیارد دلار تا سال 2025. این بزرگ کشور تقاضا می تواند در خدمت از هند خود دریایی مرکز مالی در هدیه شهرستان.

در حال حاضر هدیه ای شهرستان دارای بیش از 225 شرکت هایی که استخدام حدود 10000 نفر است.11 درصد هند خدمات مالی صادرات را شروع کرده اند در نظر گرفتن محل از هدیه IFSC و جاه طلبی است که هدیه در نهایت می شود یک دروازه برای تمام ورودی و خروجی خدمات مالی. "هدف ما برای سال 2030 است که برای تولید 75,000 شغل راه اندازی 500 fin خدمات cos در هدیه ISFC و $1 تریلیون دلار افزایش صندوق از اینجا. چشم انداز ما این است که به بین المللی بازوی مالی هند سفر," او اضافه شده است.

هدیه IFSC فراهم می کند یک پلت فرم برای کشورهای دیگر در آفریقا و جنوب شرق آسیا به جمع آوری وجوه از سرمایه گذاران در سراسر جهان است. "دولت در چشم انداز برای هدیه شهرستان در هند فراهم می کند یک فرصت عالی برای پر کردن شکاف هنگ کنگ ایجاد کرده است. آن را به یک بازی نقش زیادی در خدمات مالی بین المللی. اگر هند نیاز به 2-3 تریلیون دلار برای ساخت زیرساخت ها و غیره. بیش از ده سال پس از آن تقریبا یک تریلیون دلار می تواند مطرح شود از طریق هدیه شهرستان که آیا آن را از طریق گفتگوی اوراق قرضه و یا ارز خارجی اوراق قرضه یا سهام گفت:" آقای شاه.

کمک جهانی به منابع مالی دسترسی هند

آقای شاه امیدوار به جذب شرکت های هندی است که جاه طلبی های خارج از کشور listings جهانی و صندوق افزایش به لیست در هدیه IFSC. "اولویت ما این است که برای دریافت هند محور منابع دریایی به onshored در هدیه IFSC و همچنین به ارائه پلت فرم برای شرکت های هندی به لیست و شروع به جمع آوری پول از هدیه. هنگامی که این میدارد تا آن ارائه خواهد شد افزایش بزرگ به th بازار سرمایه کسب و کار در هدیه IFSC. مزیت آن این است که این شرکت می تواند دسترسی سرمایه گذاران بین المللی از طریق این پلت فرم بدون در نظر گرفتن مشکل مثال در جای دیگر" او توضیح داد. در حال حاضر به طور متوسط روزانه حجم معاملات در مبادلات بین المللی در هدیه رسیده است و تقریبا 4 میلیارد دلار و مجموع گردش مالی تجارت عبور 800 میلیارد. دلار-روپیه (USD INR) تجارت است که تقریبا در حدود 250 میلیون دلار در روز در عرض چند هفته از راه اندازی این محصول است.

به گفته او نزدیک به 50 میلیارد دلار دریایی اوراق قرضه از جمله سرگرمی اوراق قرضه ذکر شده در هدیه یک شکل است که می تواند به طور قابل توجهی بیشتر و بیشتر در هند شرکت ها استفاده از این پلت فرم برای صندوق جهانی افزایش است. هدیه IFSC نیز پتانسیل زیادی برای کمک به دولت هند استفاده از این پلت فرم خود را برای خارج از کشور برنامه های صندوق افزایش. هدیه IFSC مبادلات ارائه متصل به مبادلات بین المللی مانند بورس شیکاگو, آمریکا, لندن, بورس فلزات لندن, یخ, آینده ما, ICE Futures Europe, Eurex و اروپا و غیره.

نظارتی بهبود تاثیر مثبت

نکته مثبت برای هدیه IFSC است که دولت هند مطلع استقرار بین المللی خدمات مالی مرکز قدرت (IFSCA) در ماه آوریل این سال و این باید به بالا و در حال اجرا به زودی. "این خواهد بود یک بازی تعویض برای توسعه و رشد IFSC در هند آن را به عنوان به ترکیب کسب و کار بین المللی مرتبط با بانکداری و بازار سرمایه و بیمه در یک واحد قدرت. این است که یک تفاوت بزرگ بین نظارتی کنونی رژیم که هدیه IFSC و دیگر IFSCs مانند سنگاپور و لندن را ارائه می دهند. تنظیم از IFSC قدرت را در مقدار مورد نیاز برابری برای محصولات شرکت و کسب و کار مقررات مالی جهانی مراکز مانند سنگاپور," او اضافه شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دسترسی هند, لطفا بازدید از بلومبرگ دسترسی هند صفحه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب