بلومبرگ باز می شود اطلاعات ارسال دوره برای 2021 جنسیتی برابری شاخص

شرکت ها می توانند خود را ارسال کنید جنسیتی مربوط به داده ها از طریق بلومبرگ جنس گزارش چارچوب است. با قرار دادن

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

شرکت ها می توانند خود را ارسال کنید جنسیتی مربوط به داده ها از طریق بلومبرگ جنس گزارش چارچوب است. با قرار دادن داده های رو به جلو با استفاده از بلومبرگ جنس گزارش چارچوب شرکت های در نظر گرفته خواهد شد برای گنجاندن در 2021 بلومبرگ جنسیتی برابری شاخص (GEI). این GEI آهنگ های عملکرد مالی شرکت های عمومی ترین و متعهد به برابری جنسیتی در محل کار.

سرمایه گذاران به طور فزاینده ای به دنبال بیشتر زیست محیطی و اجتماعی و حکومت (ESG) داده ها را به عنوان سمبل به سرمایه گذاری خود را و تجزیه و تحلیل خطر. هنوز اطلاعات در مورد برابری جنسیتی است که اغلب وجود ندارد. اندازه گیری برابری جنسیتی در سراسر پنج بعد زن رهبری & استعداد خط لوله برابر پرداخت و جنس پرداخت برابری آزار و اذیت جنسی سیاست های فراگیر فرهنگ و نرم افزار-زنان نام تجاری -- بلومبرگ جنسيت گزارش چارچوب را تشویق می کند افشای شرکت خاص داده های اجتماعی برای پر کردن این شکاف. GEI داده های نمایش داده شده در کنار دیگر ESG داده ها در بلومبرگ ترمینال.

"ما می توانید درایو را تغییر دهید از طریق شفافیت. شرکت گزارش خود را جنسیتی مربوط به داده ها تنظیم می شود به عنوان مثال حق برای کارمندان خود سهامداران و همه ذینفعان در سراسر جوامع است که آنها در عمل به طور یکسان" گفت: پاتریشیا تورس رئیس پایدار سرمایه گذاری راه حل در بلومبرگ. "داده های جمع آوری شده است که از طریق بلومبرگ جنسيت گزارش چارچوب حیاتی در کمک به سرمایه گذاران صفحه نمایش برای شرکت هایی که در حال ساخت برابری جنسیتی در محل کار یک اولویت است."

شرکت ها می توانند با ارائه اطلاعات از طریق رادیو فردا جنسيت گزارش چارچوب است که اجازه می دهد تا کاربران متعدد به راحتی و با دقت وارد اطلاعات از طرف خود شرکت است. شرکت ها با ارائه یک پیش جمعیت چارچوب که در آن در دسترس با استفاده از داده های گردآوری شده توسط بلومبرگ از شرکت براده. موضوع کارشناسان بلومبرگ داده تیم بررسی اطلاعات وارد شده با استفاده از پیشرفته اطلاعات در زمان واقعی فرایند اعتبار سنجی در نتیجه به طور قابل توجهی ساخت پروسه ساده تر و کارآمد تر. شرکت ها می توانند با ارائه اطلاعات تا سهشنبه, سپتامبر 30 سال 2020 است.

شرکت گل بر افشا و داده تعالی قطعات. کسانی که ملاقات و یا بیش از یک در سطح جهان تاسیس آستانه گنجانده شده سالانه شاخص. تمام شرکت های که ارائه جنسیتی-اطلاعات مربوط به دریافت کارت امتیازی جامع کمک به آنها را ارزیابی پیشرفت خود را به سمت برابری. این اجازه می دهد تا آنها را به راحتی شناسایی مناطق برای بهبود و مقایسه عملکرد خود را در برابر همسالان.

در حالی که همه شرکت ها را تشویق به افشای مکمل جنسیت داده خود را برای شرکت سرمایه گذاری مشخصات روی بلومبرگ ترمینال کسانی که در بازار سرمایه از 1 دلار میلیارد واجد شرایط برای حضور در شاخص ها و ارسال داده ها در باز تسلیم دوره است. شرکت در تمام صنایع و جغرافیای واجد شرایط هستند. ارسال داده با استفاده از بلومبرگ جنسيت گزارش چارچوب داوطلبانه است و هیچ هزینه های مرتبط است. کامل روش در دسترس است در اینجا.

این 2021 GEI اعلام خواهد شد در ژانویه آینده. در سال 2020 325 جهانی شرکت پوشا 50 صنایع و مقر آن در سراسر 42 کشورها و مناطق موجود در این شاخص. این GEI یک مرجع شاخص است و نه برای استفاده به عنوان یک معیار مالی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به GEI وب سایت و یا رسیدن به ما بلومبرگ داده های تحلیلگران در GEI@bloomberg.net برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت شرکت خاص جنسيت داده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب