بلومبرگ در حال حاضر ارائه FXGO به عنوان مورد تایید تجارت الکترونیک پلت فرم در مالزی

بلومبرگ Tradebook Singapore Pte Ltd به دست آمده است تایید از بانک نگارا مالزی ("BNM") برای آن ارائه ارز الکترو

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

بلومبرگ Tradebook Singapore Pte Ltd به دست آمده است تایید از بانک نگارا مالزی ("BNM") برای آن ارائه ارز الکترونیکی تجارت مذاکره پلت فرم (FXGO) در مالزی تحت BNM را در چارچوب جدید برای تجارت الکترونیکی سیستم عامل است.

FXGO الکترونیکی تجارت پلت فرم برای مذاکره معاملات در نقطه آشکار مبادله NDF سپرده و گزینه FX معاملات. به عنوان یک بانک چند FX تجارت پلت فرم FXGO کاربران می توانند درخواست قیمت ترجیح داده از بانک ها مذاکره معاملات و یکپارچه ادغام تجارت جزئیات مذاکره به منظور مدیریت, مدیریت ریسک و سیستم های دفتر پشت.

با FXGO مالزی FX trading جامعه می تواند آگاهانه تر تجارت مصون سازی و تصمیم گیری سرمایه گذاری با ویژگی های پیشرفته مانند توری, چوب بست, pre-تجارت و پست-تجارت تخصیص, گزارش و مستقیم از طریق پردازش. تخصصی گردش برای انواع مختلف کاربر مانند معاملات بین بانکی, مدیران و شرکت ها نیز در دسترس هستند.

"بلومبرگ بوده است دیرینه و شریک اختصاص داده شده برای مالزی بازارهای مالی و تصویب این بیشتر سمان مهر را تعهد دراز مدت به بازار مالزی. ما نگاه به جلو به حمایت از بانک مرکزی در ساختمان شفاف تر و کارآمد FX بازار است. شرکت کنندگان در بازار در مالزی می توانید دسترسی به بزرگترین جامعه FX حرفه ای و کاربران در دارایی های دیگر را قادر می سازد آنها را به تجارت ارزهای مختلف از غنی استخر نقدینگی گفت:" تد ون نام بلومبرگ جهانی سر از FX تجارت الکترونیکی است.

FXGO در دسترس است در بلومبرگ ترمینال استفاده شده توسط پیشرو در جهان, مدیران صندوق های بازنشستگی شرکت های بزرگ اوراق سازمان های دولتی و منطقه ای و جهانی بانک. FX معامله گران همچنین می توانید شیر در اخبار, اطلاعات و تجزیه و تحلیل برای نظارت بر بازار تجزیه و تحلیل روند و تولید ایده های تجاری در بلومبرگ ترمینال.

--------

در مورد بلومبرگ
بلومبرگ جهانی کسب و کار و مالی اطلاعات و اخبار رهبر می دهد با نفوذ تصمیم گیرندگان مهم edge با اتصال آنها به شبکه پویا از اطلاعات مردم و ایده ها. این شرکت قدرت – ارائه اطلاعات اخبار و تحلیل ها از طریق فن آوری های نوآورانه به سرعت و با دقت است – در هسته بلومبرگ ترمینال. بلومبرگ شرکت راه حل های ساخت این شرکت را قدرت هسته ای: اعمال نفوذ تکنولوژی به مشتریان اجازه می دهد برای دسترسی به, ادغام, توزیع و مدیریت داده ها و اطلاعات در سراسر سازمان بیشتر کارآمد و موثر است. برای اطلاعات بیشتر www.bloomberg.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن