آبی پیتر تیم با مک لارن به راه اندازی 'سوپراسپرت آینده رقابت

آبی پیتر است teaming تا با مک لارن یکی از پیشرو ماشین سازندگان در رابطه به راه اندازی یک رقابت منحصر به فرد در

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

آبی پیتر است teaming تا با مک لارن یکی از پیشرو ماشین سازندگان در رابطه به راه اندازی یک رقابت منحصر به فرد درخواست بینندگان جوان به طراحی خود را 'سوپراسپرت از آینده".

هنگامی که محدودیت ها برداشته شده توسط دولت بریتانیا برنده خواهد شد که این فرصت برای دیدار با مک لارن پیشرو طراحان و مهندسین و خود را برنده طراحی به ارمغان آورد به زندگی به عنوان یک 3D در مقیاس مدل, رونمایی شود در آبی پیتر. آنها را نیز به نفع خود سوار باور نکردنی در یک سوپراسپرت مک لارن با یکی از معروف ترین رانندگان جهان, The Stig از دنده بالا.

این جایزه همچنین شامل یک VIP تور جهانی-معروف مک لارن مرکز فناوری و مک لارن تولید مرکز به ببینید که چگونه واقعی supercars ساخته شده است. برنده نیز اهدا می شود آرزو نارنجی آبی پیتر رقابت نشان.

در روز شنبه آبی پیتر (5.30 بعد از ظهر, دوشنبه 21 اردیبهشت CBBC و BBC iPlayer), مجری ریچی Driss می رود در پشت صحنه در مک لارن برای پیدا کردن چگونه شما شروع کنید در طراحی سوپراسپرت. فیلم برداری قبل از مستند ریچی در دیدار راب Melville, مک لارن, خودرو, طراحی, مدیر, که توضیح می دهد که یک سوپراسپرت باید نگاه فوق العاده را پر شور عملکرد و مرزهای آنچه در حال حاضر وجود دارد.

همچنین در این فیلم Ella Podmore McLaren مواد, مهندس, مذاکرات در مورد اهمیت انتخاب مواد است که می تواند یک ماشین سبک تر و سریع تر است.

فندک و وسایل نقلیه می تواند مسافران را به عملکرد بهتر و نیز بیشتر انرژی کارآمد به طور بالقوه منجر به سوخت کمتر استفاده می شود. کسانی که به این رقابت ها هستند و بنابراین خواسته به در نظر گرفتن چگونه ماشین خود را طراحی شده است تاثیر بر محیط زیست و به توصیف آنچه مواد از آن ساخته شده است. آنها همچنین خواسته را انتخاب کنید یکی از ویژگی های برجسته از طراحی و توضیح دهد که چرا آنها به آن افتخار می کنم.

آبی پیتر ویرایشگر الن ایوانز می گوید: "این چنین هیجان انگیز آبی پیتر رقابت با جایزه شگفت انگیز برای دیدن پشت درهای بسته در مک لارن و تجربه لرزش و سرگرم کننده Top Gear بیش از حد. قضات در حال رفتن به دنبال طرح های که پر از تخیل با یک داستان بزرگ و ما می خواهم برای دیدن که آنها داده اند برخی از فکر به علم پشت این طراحی بیش از حد. من نمی توانم صبر کنید تا ببینید چه خلاق آبی پیتر کودکان و نوجوانان آمد تا با!"

Mandeep Dhatt اجرایی, مدیر منابع انسانی, McLaren Automotive می گوید: "کار با CBBC آبی پیتر در این رقابت ها می توانید به طراحی سوپراسپرت آینده هیجان انگیز و سرگرم کننده راه برای به دست آوردن آنها را به تمام اعمال خود را طراحی, علم و ویژگی های خلاقیت.
"این هم یک راه عالی برای به نمایش گذاشتن آنها چگونه می توانید با استفاده از این مهارت ها در دنیای واقعی داشتن به دنبال همان فرآیندهای فکری و مقابله با چالش های مشابه به عنوان طراحان و مهندسین مانند غارت و الا هر روز در مک لارن. من به دنبال به جلو به دیدن آنچه که آبی پیتر مخاطبان آمد تا با و چه ایده های شگفت انگیز برنده ما جایزه است."

اطلاعات بیشتر در رقابت و کامل T & C را می توان در آبی پیتر سایت.

به کراوات به رقابت CBBC سایت راه اندازی کرده است یک بازی با نام تجاری جدید آبی پیتر مسابقه رالی. بازیکن می تواند مسابقه در اطراف آبی پیتر استودیو در چندین هیجان انگیز مسابقه آهنگ در آبی پیتر نشان مضمون اتومبیل. شخصیت های قابل پخش شامل آبی پیتر مجریان Lindsey, ریچی و مجری جدید Mwaksy به عنوان به خوبی به عنوان استیگ از دنده بالا. این بازی در دسترس است به بازی های آبی پیتر سایت بر روی دسکتاپ تلفن همراه و دستگاه های قرص.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن