Blueland را قابل استفاده مجدد ظرف صابون را تغییر دهید که چگونه شما پاک

من تمیز شده اند خیلی بیشتر در قرنطینه. از جارو تصفیوی و فقط تمیز کردن همه چیز من واقعا در تلاش برای نگه داشتن

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

من تمیز شده اند خیلی بیشتر در قرنطینه. از جارو تصفیوی و فقط تمیز کردن همه چیز من واقعا در تلاش برای نگه داشتن فضای پاک به خصوص که من هنوز صرف مقدار زیادی از زمان در آن است. اما یک چیز است که نمایی افزایش یافته است از طریق این تمام شده ظروف. من از خوردن هر وعده غذایی در خانه, پخت و پز, معمولا, و بنابراین من انجام شده است بیشتر غذاهای تر از همیشه. من یک ظرف رک دارم اما ظرف صابون بوده است به طرز عجیبی یک مبارزه است. خوشبختانه یکی از مورد علاقه من تمیز کردن برندها فقط منتشر چیزی جدید.

Blueland شناخته شده سازگار با محیط زیست تمیز کردن وسایل. آنها به ویژه به دلیل آنها ارسال شما واقعا براق به دنبال استفاده مجدد از بطری های همراه و قرص است که شما با صدای تلپ به آنها را برای ایجاد یک راه حل تمیز کردن. بسته بندی سازگار با محیط زیست است به عنوان مواد شیمیایی. در حال حاضر آنها نقل مکان کرد و به سینک آشپزخانه خود برای اولین بار. جدید ظرف دو بسته همراه با یک قابل استفاده مجدد سیلیکون تکان دهنده, پودر ظرفشویی, ماشین ظرفشویی, قرص, و قلع به نگه داشتن آنها را در.

ظرف صابون می آید از بطری مانند پودر بچه. برخی پور به طور مستقیم بر روی اسفنج و یا غذاهای خود را و آب را آبرسانی کرده و آن را به عنوان آن را پاک. این واقعا هوشمند از آنها: در واقع وجود دارد یک تن از ظرف صابون در این 16 اونس شاکر دلیل آن را خشک. با آب یک فوم ضخیم اشکال است که می تواند مقابله با چربی و دوده و بیشتر. آن را نیز رایگان رنگ و رایحه و فسفات و نفت بر اساس مواد تشکیل دهنده آن را زیست تخریب پذیر و در عین حال بسیار موثر است.

ماشین ظرفشویی قرص ها به همان اندازه, اگر نه بیشتر, انقلابی. در حال حاضر آنها تنها برهنه قرص ماشین ظرفشویی در بازار از آنها پیچیده شده در پلاستیک یا پلاستیک. آنها قطع گریس به راحتی اما ساخته شده از مواد طبیعی, عطر و شما حدس زده آن زیست تخریب پذیر نیز هست.

ظرف دو ست یک محل عالی برای شروع, اما اگر شما خود را یک ماشین ظرفشویی من پیشنهاد می کنم از ظرف صابون ست. ماشین ظرفشویی قرص و صابون پر کردن مجدد در دسترس هستند و همچنین برای زمانی که شما به ناچار اجرا از علاقه جدید خود را تامین و آنها در compostable بسته بندی بنابراین شما می توانید خود را دوباره پر کردن بطری و احساس خوبی در مورد خود را ظرف صابون یک احساس من هرگز انتظار می رود که تا به حال.

ظرف دو Starter Pack

ظرف صابون ست

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن