گروه اولی مراحل electromobility: E-درایو برای یک و نیم میلیون هیجانی, وسایل نقلیه

اولی گروه پله تا آن e-mobility سطح شیب دار بالا و تنظیم استانداردهای جدید برای تحول در این صنعت با تولید آن اس

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

اولی گروه پله تا آن e-mobility سطح شیب دار بالا و تنظیم استانداردهای جدید برای تحول در این صنعت با تولید آن است. امروز در بزرگترین تولید اروپا محل در دینگولفینگ این شرکت افتتاح صلاحیت مرکز E-Drive تولید. تولید برق انتقال قدرت و قطعات در دینگولفینگ پس 2013, گروه اولی است که در حال حاضر در حال گسترش ظرفیت خود را به طور قابل توجهی. باواریا وزیر-رئیس جمهور Markus Söder و رئیس هیئت مدیره از مدیریت BMW AG الیور Zipse نمادین راه اندازی تولید جدید و بسیار یکپارچه BMW e-drive که ترکیبی از موتور الکتریکی, انتقال برق و الکترونیک در مرکزی مسکن. نسل جدید BMW e-drive استفاده خواهد شد برای اولین بار در جدید BMW iX3 آن را به تولید در چین در اواخر تابستان.

در صلاحیت مرکز در دینگولفینگ این گروه اولی الکتریکی تولید خواهد شد انتقال قدرت و قطعات مانند ماژول های باتری بالا-ولتاژ باتری و موتور الکتریکی در هشت خطوط تولید. در طول سال های آینده این شرکت را راه اندازی چهار خط که افزایش از محل ظرفیت تولید به طور قابل توجهی.

رئیس هیئت مدیره از مدیریت BMW AG الیور Zipse گفت: در مراسم تحلیف: "ما همچنان به سطح شیب دار بالا electromobility و تنظیم استاندارد برای تحول صنعت ما. توسط 2022 در دینگولفینگ تنهایی, ما قادر خواهد بود به تولید e-درایو برای بیش از نیم میلیون هیجانی, وسایل نقلیه در سال است. در همان زمان ما تولید یک ترکیب کاملا الکتریکی خودروهای پلاگین هیبریدی و مدل های با موتور احتراق در یک خط به عنوان مورد نیاز توسط تقاضا بنابراین ما می تواند ارائه به مشتریان ما 'قدرت انتخاب'. این نشان می دهد که چگونه ما باید راه را برای ایجاد تغییر در صنعت ما یک موفقیت واقعی."

در چند سال آینده تولید منطقه از صلاحیت مرکز E-Drive تولید خواهد شد و گسترش یافت و به ده برابر اندازه اصلی: از 8,000 متر مربع در سال 2015 به 80,000. تعداد کارکنان نیز افزایش یافته است. در نیمه اول سال 2020 به تنهایی نیروی کار رشد از 600 به 1000. تا 2000 کارمند را به کار در تولید e-درایوهای در دینگولفینگ محل در میان مدت.

در خانه تولید بالا-ولتاژ باتری و موتور الکتریکی

"منحصر به فرد ما تخصص در تولید بالا-ولتاژ باتری و موتور الکتریکی را تضمین می کند فن آوری ما همیشه دولت از هنر و ما قادر به سطح شیب دار بالا تولید به سرعت و به طور سیستماتیک در راستای تقاضای توضیح داد:" مایکل Nikolaides رئیس برنامه ریزی و تولید موتور و E-درایوهای. یک چهارم از گروه اولی وسایل نقلیه فروخته شده در اروپا باید یک درایو الکتریکی قطار تا سال 2021; یک سوم در سال 2025 و نیم در سال 2030. توسط 2023, BMW گروه ارائه خواهد شد مشتریان خود را کمتر از 25 هیجانی, مدل – حدود نیمی از آنها با خالص درایو الکتریکی ،

اولی گروه دارای تخصص گسترده در سراسر زنجیره ارزش. هر دو جدید و بسیار یکپارچه e-درایو و جدید با کیفیت بالا-ولتاژ باتری توسعه یافته بودند در خانه ای در همکاری نزدیک بین توسعه بخش و تولید. این شرکت تجمع تخصص خود را در مقیاس بزرگ تولید استاندارد برق درایو قطار در صلاحیت مرکز E-Drive تولید و در نتیجه حصول اطمینان از تولید کارآمد است که می تواند پاسخ به تقاضا برای رانندگی قطار برای به طور کامل و بخشی از وسایل نقلیه الکتریکی در کوتاه مدت متوجه. "تجربه ما در تولید انعطاف پذیر سیستم برای موتورهای احتراق شده و تغذیه به طراحی e-drive تولید. به عنوان یک نتیجه, e-drive تولید نیز قادر به پاسخگویی سریع به تقاضا برای BEV و PHEV وسایل نقلیه. در این راه ما متوجه قدرت انتخاب برای مشتریان ما" توضیح Nikolaides.

صلاحیت مرکز نیز استاندارد فن آوری مورد استفاده در تولید باتری ماژول های جدید نسل پنجم بالا-ولتاژ باتری پالایش فرایند به منعکس کننده محدوده رو به رشد هیجانی, مدل و اجازه می دهد ماژول های مختلف انواع تولید می شود در همان خط است. در این راه شرکت است که نه تنها تنظیم دوره, برای, تولید, تکنولوژی, اما همچنین تامین شغل و کلید مدارک.

دینگولفینگ سایت تبدیل خود را برای electromobility

"گروه اولی گیاه دینگولفینگ یک مثال کامل از چگونگی صنعت خودرو است تبدیل خود را به صورت e-mobility. ما باید همه چیز را زیر یک سقف در اینجا: تولید باتری های موتورهای الکتریکی و, هیجانی, وسایل نقلیه" توضیح داد: Christoph Schröder رئیس گروه اولی گیاه دینگولفینگ. امروز حدود ده درصد از خودروهای تولید شده در دینگولفینگ در حال حاضر کار میکنه. با راه اندازی BMW iNEXT در سال 2021 گیاه دینگولفینگ خواهد بود قادر به تولید به طور کامل الکتریکی خودروهای پلاگین هیبریدی و مدل های با موتور احتراق در یک خط. "این که چگونه ما در حال اجرای 'قدرت انتخاب' در تولید" Schröder اضافه شده است. این بسیار انعطاف پذیر سازه را نیز به نفع نسل بعدی BMW سری 7 که تولید خواهد شد و در سایت منتشر شده بر روی بازار به عنوان بنزین پلاگین در ترکیبی و – برای اولین بار – به طور کامل-برق انواع.

دینگولفینگ تا سال تخصص ساختمان و اجزای سازنده برای وسایل نقلیه الکتریکی. سری تولید بالا-ولتاژ باتری برای BMW i3 شده است آینده این خط در اینجا از سال 2013. این محل نیز تولید موتورهای الکتریکی پس از 2015. اکثریت بالا-ولتاژ باتری و موتور الکتریکی برای تمام گروه اولی هیجانی, وسایل نقلیه از صلاحیت مرکز E-Drive تولید. موجود در سازه های بزرگ سابق انبار قطعات متعلق به گروه اولی aftersales لجستیک شده اند مجهز و مورد استفاده برای این منظور در سال های اخیر است.

"در همان زمان ما رانده اند در دراز مدت تغییر صلاحیت در محل با ارائه کارکنان با هدف آموزش برای کارهای جدید و گسترش توسعه به electromobility به عنوان یک منطقه از فعالیت های آینده گفت: رئیس دینگولفینگ کار شورای Stefan Schmid. "آموزش و پرورش بیشتر و صلاحیت کلید موفقیت تحول است."

جهانی e-drive تولید شبکه متمرکز در آلمان

اولی گروه بسیار انعطاف پذیر تولید شبکه برای درایو الکتریکی قطار. بالا-ولتاژ باتری های مورد نیاز برای, هیجانی, وسایل نقلیه از شرکت سه باتری کارخانه در دینگولفینگ Spartanburg (ایالات متحده آمریکا) و Shenyang (چین). اولی گروه نیز موضعی تولید باتری در تایلند است که در آن کار با Dräxlmaier ، اولی گروه گیاهان دینگولفینگ و لندشوت تولید موتورهای الکتریکی. باتری تلفن صلاحیت مرکز در مونیخ را پوشش می دهد تمام سلول باتری زنجیره ارزش, از تحقیق و توسعه به سلول باتری ترکیب و طراحی تمام راه را به مقیاس بزرگ تولید.

نسل پنجم BMW eDrive تکنولوژی

در همان روز به عنوان افتتاح رسمی این صلاحیت مرکز نیز شروع به تولید نسل پنجم درایو الکتریکی ، این بسیار یکپارچه الکتریکی انتقال قدرت جزء ترکیبی از موتور الکتریکی, انتقال برق و الکترونیک در یک مسکن. مواد در نظر گرفته نادر خاکی نیز دیگر مورد نیاز است. قطار درایو سازگار با تمامی خودرو مفاهیم و در دسترس خواهد بود با قدرت های مختلف برای سطوح مختلف مدل. سیستم طراحی بسیار یکپارچه افزایش تراکم قدرت به طور قابل توجهی.

از نسل پنجم BMW eDrive فن آوری ویژگی های جدید و قدرتمند تر بالا-ولتاژ باتری. به لطف خود را به مقیاس پذیر طراحی مدولار این را می توان انعطاف پذیری در خودرو مربوطه معماری و مربوطه در محل تولید. صلاحیت مرکز در حال حاضر آماده را به سطح شیب دار تا تولید از این بالا-ولتاژ باتری.

پایدار طولانی مدت مواد منابع

پایداری و امنیت تغذیه از عوامل مهم در گسترش electromobility. اولی گروه منابع سلول های باتری مورد نیاز برای تولید بالا-ولتاژ باتری از پیشرو تامین کنندگان سیستم های ساخت سلول ها به گروه اولی مشخصات دقیق.

برای گروه اولی خرید کارشناسان اخلاقی مسئول استخراج مواد خام و پردازش شروع می شود در ابتدای زنجیره ارزش: آنها علاقه زیادی به باتری تلفن همراه زنجیره تامین – تمام راه را به پایین به معادن خود را. انطباق با استانداردهای زیست محیطی و احترام به حقوق بشر هستند در اولویت است.

جدید خود با نسل پنجم الکتریکی با ولتاژ بالا باتری های این شرکت بازسازی آن زنجیره تامین و منبع کبالت و لیتیوم برای سلول های باتری به طور مستقیم از 2020. این تضمین شفافیت کامل بیش از کجا این دو مهم باتری مواد خام آمده است. قرارداد عرضه نیز تضمین تامین امنیت تا سال 2025 و فراتر از آن. رفتن به جلو کبالت خواهد بود منابع به طور مستقیم از معادن در استرالیا و مراکش در حالی که لیتیوم خواهد آمد از استرالیا و کشورهای دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب