بوئینگ ارائه اولین سوپر هورنت آبی فرشته تست جت

بوئینگ [NYSE: BA] دهکدهای تحویل اولین سوپر هورنت آزمون هواپیما برای نیروی دریایی ایالات متحده آبی فرشته پرواز

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

بوئینگ [NYSE: BA] دهکدهای تحویل اولین سوپر هورنت آزمون هواپیما برای نیروی دریایی ایالات متحده آبی فرشته پرواز تظاهرات اسکادران. این unpainted هواپیما در حال حاضر وارد تست پرواز و فاز ارزیابی در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Patuxent River در مریلند است. بوئینگ انتظار برای تحویل در مجموع 11 هواپیما برای این اسکادران در سال 2020 است.

"سوپر هورنت یک نمایندگی نمادین تعالی در نیروی دریایی حمل و نقل هوایی گفت:" ret. دریاسالار پت Walsh, معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی خدمات بوئینگ. والش پرواز با فرشتگان آبی از سال 1985 تا 1987 به عنوان چپ Wingman (#3) و اسلات خلبان (#4). "به عنوان بوئینگ همچنان به حمایت عملیاتی ناوگان نیروی دریایی فوق العاده اورلئانز ما هیجان زده برای دیدن این پلت فرم را وارد بحرانی مرحله از سفر خود به پیوستن به این تیم است."

پرواز تظاهرات اسکادران پرواز بوئینگ یا بوئینگ-میراث هواپیما برای بیش از 50 سال با شروع با F-4J فانتوم II در سال 1969 و پس از آن حرکت به سمت یک-4F Skyhawk. این تیم در حال حاضر عمل به F/A-18A-D Hornet.

بوئینگ تبدیل F/A-18 اورلئانز و فوق العاده اورلئانز به فرشتگان آبی در شرکت سیسیل زمینه تسهیلات در جکسون ویل فلوریدا. تغییرات عمده شامل علاوه بر این از یک مخزن نفت برای دود-سیستم تولید سیستم های سوخت که فعال کردن این هواپیما به پرواز معکوس برای مدت زمان طولانی غیر نظامی-سازگار تجهیزات ناوبری و دوربین و تنظیمات برای هواپیما مرکز ثقل.

بوئینگ بزرگترین هوافضا شرکت و پیشرو در ارائه دهنده تجاری هواپیما, دفاع, فضا و سیستم های امنیتی و خدمات جهانی. به عنوان بالا به ایالات متحده صادر کننده شرکت پشتیبانی تجاری و مشتریان دولت در بیش از 150 کشور جهان است. ساختمان میراث هوافضا رهبری بوئینگ همچنان به رهبری در فن آوری و نوآوری ارائه برای مشتریان خود و سرمایه گذاری در آن مردم و رشد آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب