بمب افکن حمل و نقل هوایی اعلام کرد نیروی کار تنظیمات در پاسخ به COVID-19 همه گیر

بمب افکن حمل و نقل هوایی امروز اعلام کرد که آن را تنظیم نیروی کار خود را به چین با شرایط فعلی بازار, بازتاب فو

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

بمب افکن حمل و نقل هوایی امروز اعلام کرد که آن را تنظیم نیروی کار خود را به چین با شرایط فعلی بازار, بازتاب فوق العاده ای در صنعت وقفه و چالش های ناشی از COVID-19.

زمانی که این بیماری همه گیر برای اولین بار به وجود آمد بمب افکن حمل و نقل هوایی در پاسخ به سرعت به حالت تعلیق عملیات تولید به حمایت از دولت های محلی در تلاش برای کند کردن روند گسترش ویروس و محافظت از سلامت و ایمنی کارکنان و همکاران و مشتریان. در طی ماه گذشته حمل و نقل هوایی بمب افکن هدایت توسط متخصصان بهداشت و صنعت بهترین شیوه اجرا جامع روش ها و راهکارهایی برای حفاظت بیشتر کارکنان و جوامع به عنوان عملیات تولید از سر گرفته شد. در حال حاضر با کسب و کار جت تحویل صنعت گسترده پیش بینی به پایین در حدود 30 ٪ در سال بیش از سال با توجه به همه گیر بمب افکن باید تنظیم عملیات و نیروی کار به اطمینان حاصل شود که آن را ظهور از بحران کنونی در جای پای محکم.

بر این اساس حمل و نقل هوایی بمب افکن ساخته شده است دشوار است تصمیم به کاهش نیروی کار خود را در حدود 2500 کارکنان. اکثر این کاهش تاثیر عملیات تولید در کانادا و انجام خواهد شد به تدریج در طول سال 2020 است. بمب افکن را در سراسر جهان خدمات مشتری عملیات همچنان به کار تا حد زیادی بدون وقفه در طول بیماری همه گیر.

بمب افکن انتظار دارد به رکورد ویژه هزینه در حدود $40M در سال 2020 برای این نیروی کار تنظیم و ارائه اطلاعات بیشتر در آن چشم انداز بازار زمانی که آن را گزارش سه ماهه دوم نتایج مالی در 6 اوت سال 2020 است.

در مورد بمب افکن

با نزدیک به 60 ، 000 کارمند در سراسر دو بخش کسب و کار بمب افکن یک رهبر جهانی در صنعت حمل و نقل ایجاد نوآوری و تغییر هواپیما و قطار. ما محصولات و ارائه خدمات در کلاس جهانی حمل و نقل تجارب است که مجموعه ای از استانداردهای جدید در آسایش مسافر, بهره وری انرژی, ایمنی و قابلیت اطمینان.

که مقر آن در مونترال کانادا, بمب افکن تولید و مهندسی سایت در بیش از 25 کشور در سراسر این بخش از حمل و نقل هوایی و حمل و نقل. بمب افکن سهام در بورس اوراق بهادار تورنتو (BBD). در سال مالی منتهی به دسامبر. 31, 2019, بمب افکن ارسال شده درآمد $15.8 میلیارد دلار است. اخبار و اطلاعات در bombardier.com و یا به دنبال ما در توییتر @بمب افکن.

یادداشت به ویراستاران

بازدید از بمب افکن هواپیما کسب و کار وب سایت برای اطلاعات بیشتر در مورد صنعت پیشرو در محصولات و خدمات. Follow @Bombardierjets در توییتر برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی از
بمب افکن هواپیما کسب و کار. برای دریافت منتشر شده در مطبوعات ما لطفا از سایت خوراک آر اس اس بخش است.

بمب افکن است ثبت نام و یا علامت تجاری ثبت نشده از بمب افکن, Inc. و یا شرکت های تابعه آن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب