Borealis تجدید آن عالی رتبه در EcoVadis پایداری ارزیابی برای چهارمین سال در یک ردیف

شمالی مفتخر است به دست آورد و مدال طلا در آن سالانه EcoVadis ارزیابی مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR). تا سال 202

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

شمالی مفتخر است به دست آورد و مدال طلا در آن سالانه EcoVadis ارزیابی مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR). تا سال 2020 چهارمین سال پی در پی است که در آن ما باید به سطح طلا است که مکان این شرکت در بالا 5 درصد از CSR نوازندگان در میان شرکت های حاضر در صنعت ما (مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی).

EcoVadis ارائه جهانی پایداری, رتبه بندی, با بیش از 65,000 شرکت از بیش از 200 صنایع شرکت و متعهد به حصول اطمینان از مسئول منابع در سراسر زنجیره تامین است. این ارزیابی را پوشش می دهد طیف وسیعی از CSR موضوعات از جمله اثرات زیست محیطی و کار و حقوق بشر و اخلاق و پایدار خرید. در تمام چهار دسته شمالی انجام شده و بالاتر از متوسط ما گروه های مرجع.

به عنوان EcoVadis پلت فرم مهم برای مقایسه و ترویج توسعه پایدار در سراسر زنجیره ارزش شمالی خود را تشویق کنندگان را ارزیابی و دعوت به مشتریان خود به درخواست آن EcoVadis نتایج. منجر به عنوان مثال بخش مهمی از Borealis' تعهد به پایداری.

شمالی همچنین شرکت در کنار هم برای توسعه پایدار - صنایع شیمیایی ابتکار پایدار زنجیره تامین. با هم برای پایداری پیشرفت پایدار تهیه شیوه با ارائه یک پلت فرم برای اعضای سازمان به اشتراک گذاری نتایج حاصل از تامین کننده ممیزی و ارزیابی بر عملکرد پایدار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب