Borealis پشتیبانی از اتریش ماسک صورت طرح ها از طریق تولید meltblown پارچه در آن منحصر به فرد خلبان خط در لینز

شمالی اعلام کرد که آن را آغاز کرده است تولید meltblown پارچه برای ماسک صورت برنامه منحصر به فرد آن خلبان خط در

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

شمالی اعلام کرد که آن را آغاز کرده است تولید meltblown پارچه برای ماسک صورت برنامه منحصر به فرد آن خلبان خط در لینز, اتریش. شمالی توانسته است به سرعت برای تبدیل راه کار از خالص توسعه به مقیاس کوچکتر تولید آزمایشی به طور منظم تولید رول خوب فیبر پارچه برای ماسک صورت. به تازگی توسعه یافته توسط Borealis جدید اختصاصی پلی پروپیلن (PP) meltblown رزین افزایش یافته و تصفیه خواص با توجه به قابلیت های آن برای ظریف الیاف. با بهره برداری از یک شبکه قوی از همکاری همکاران در این کشور شمالی است کمک به تقویت عرضه تصفیه رسانه ها برای افزایش ماسک صورت تولید.

در پاسخ به Covid-19 بحران با انعطاف پذیری و همکاری و نوآوری

طیف گسترده ای از PP بر اساس meltblown پارچه ممکن است قابل رویت برای ما اما متعلق به زندگی روزانه ما است. چنین ص پیشرفته راه حل برای meltblown پارچه استفاده می شود نه تنها در لوازم خانگی (به عنوان مثال جاروبرقی) اما همچنین تهویه سرمایش و گرمایش دستگاه های. خود اهمیت حیاتی برای بهداشت و صنایع بهداشتی – به طور خاص برای ماسک صورت و پوشیدن محافظ – ساخته شده دردناکی آشکار به عنوان جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به دراماتیک جهانی کمبود ضروری تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای بهداشت و درمان کارگران و دیگران.

شمالی دارای 35 سال سابقه در ص meltblown نوآوری ها و نمرات و منحصر به فرد خلبان خط در لینز نقش مهمی در توسعه است. خلبان خط در حال حاضر دوباره با هدف کمک به دیدار با نیاز به ماسک صورت. توسط teaming تا با زنجیره ارزش شرکای محلی و منطقه ای سازمان های دولتی و غیر دولتی و سازمانهای (Ngo), شمالی نشان می دهد که تعهد خود را به منظور ارتقاء سلامت و ایمنی از جوامع که در آن کسب و کار می کند. این است که با تامین و تصفیه پارچه برای صورت ماسک به منظور پاسخ سریع به نیاز مبرم در منطقه است. به طور موقت تبدیل مقیاس کوچک خلبان تست امکانات واقع در نرم افزار سالن در Borealis نوآوری ستاد در لینز. به تازگی توسعه یافته Borealis HL912FB است که مورد استفاده برای تولید meltblown پارچه توان به صورت سفارشی تزیینات در پنبه مبتنی بر دهان-بینی ماسک به صورت معمولی دهان-بینی ماسک و همچنین برای بالا پایان ماسک پوشیده شده توسط متخصصان پزشکی (FFP1 به FFP3).

منحصر به فرد PP meltblown رزین برای تصفیه تعالی

نمونه ماسک ساخته شده از spunbonded در لایه های بیرونی و یک meltblown لایه میانی. این spunbonded لایه ارائه ساختار در حالی که meltblown لایه ارائه و مانع خواص. برای بالا پایان FFP1 به FFP3 ماسک های پیشرفته تر meltblown ساختارهای بسیار ریز الیاف ضروری است. شمالی ارائه می دهد هر دو منحصر به فرد meltblown مواد و انواع ص spunbond نمرات.

شناخته شده Borealis meltblown رزین HL708FB و HL712FB هستند مرجع نمرات برای تصفیه. به تازگی یک رزین شمالی HL912FB به بازار معرفی شد که می تواند پردازش در پردازش بالاتر درجه حرارت اجازه می دهد تولید بهتری حتی الیاف. با توجه به در-خانه, تست, استفاده از Borealis HL912FB نتایج در یک بهبود قابل توجهی در راندمان تصفیه. هر سه کلاس های تولید شده در Borealis امکانات در اروپا و در دسترس را به مشتریان در سراسر جهان.

"این Covid-19 همه گیر است منجر به ناگهانی شیب افزایش نیاز برای PPE در حالی که زنجیره تامین در حال مختل در سراسر جهان است. ما می خواهم برای اطمینان از همکاران ما که از ما باقی می ماند و قابل اعتماد تامین کننده پیشرفته پلیمرها برای تولید با کیفیت بالا و ماسک صورت و دیگر PPE می گوید:" Lucrèce Foufopoulos Borealis معاون اجرایی رئیس جمهور Polyolefins نوآوری و دایره اقتصاد راه حل. "درست به شرکت ما هدف زندگی مطالبات پیشرفت – ما دوباره اختراع برای بیشتر زندگی پایدار' ما در حال ارائه راه حل های نوآورانه مانند Borealis HL912FB و دوباره purposing خود ما خلبان امکانات به یک مقیاس کوچک خط تولید meltblown پارچه. ما باید سرمایه گذاری شده در نزدیک ما با همکاری دولت و سازمان های غیر دولتی و زنجیره ارزش همکاران به بهینه استقرار ما نوآوری و قابلیت تولید در خدمت جامعه است."

------

در مورد Borealis مصرف کننده محصولات: ساخت زندگی روزمره آسان تر
با بیش از 50 سال تجربه در صنعت Borealis نوآورانه و قابل اعتماد تامین کننده برتر پلی الفین مواد پلاستیکی مورد استفاده در محصولات مصرفی پیشرفته بسته بندی و فیبر.
برتر و اختصاصی Borealis محصول با نام تجاری و فن آوری های مانند Anteo™ یک خانواده جدید از خطی پلی اتیلن با دانسیته پایین (پلي اتيلن سنگين) بسته بندی نمرات بر اساس Borealis Borstar® Bimodal Terpolymer تکنولوژی پیشرفته برنامه های کاربردی ممکن است در بسته بندی های انعطاف پذیر (از جمله بسته بندی فیلم شرینک و حفاظت فیلم ایستاده کیسه بسته بندی مواد غذایی). شمالی نیز ارائه می دهد بالا انجام راه حل برای سفت و محکم بسته بندی (کلاه و تعطیلی بطری دیوار نازک و حمل و نقل بسته بندی); و غیر بافته شده و ویژگی های الیاف (سیستم های تصفیه و بهداشت محصولات منسوجات فنی).
این ارزش افزوده بسته بندی و فیبر نوآوری نقش مهمی در حفظ کیفیت و ایمنی مصرف کننده و محصولات صنعتی بلکه تحقق تقاضا برای افزایش قابلیت و راحتی. پلاستیک و بسته بندی مواد غذایی به عنوان مثال کمک می کند تا محافظت و حفظ مواد غذایی از مزرعه تا چنگال. فساد اجتناب شود با تشکر کارآمد سیستم پرکن و نشت بسته بندی مقاوم در برابر. مواد غذایی باقی می ماند دیگر لایو و کمتر باید دور انداخته شود. چه تر است, مصرف کننده دارای یک طیف وسیع تری از گزینه های که آن را به راحت و جذاب بسته بندی فرمت های.
همچنین کالاهای سفید (از ماشین لباسشویی برای یخچال و تهویه مطبوع واحد) و لوازم خانگی کوچک (از توستر به ابزار قدرت) ساخته شده است قوی تر و در عین حال سبک تر و بیشتر انرژی کارآمد و در عین حال جذاب با تشکر شمالی' پیشرفته راه حل های پلی پروپیلن.

در مورد Borealis:
شمالی پیشرو در ارائه دهنده راه حل های نوآورانه در زمینه polyolefins پایه مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی است. با دفتر مرکزی آن در شهر وین اتریش شرکت در حال حاضر بیش از 6,900 کارکنان و عمل در بیش از 120 کشور جهان است. شمالی تولید شده یورو 8.1 میلیارد دلار درآمد فروش و سود خالص یورو 872 میلیون دلار در سال 2019. Mubadala از طریق برگزاری آن شرکت صاحب 64 درصد از شرکت های باقیمانده 36 درصد متعلق به اتریش-بر اساس OMV یکپارچه بین المللی شرکت نفت و گاز. Borealis را فراهم می کند خدمات و محصولات به مشتریان در سراسر جهان با همکاری Borouge یک سرمایه گذاری مشترک با ابوظبی شرکت ملی نفت (ADNOC) و با Baystar™ یک سرمایه گذاری مشترک با کل و نوا مواد شیمیایی در تگزاس, ایالات متحده آمریکا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب