بوریس جانسون مجموعه به تعمیرات اساسی بریتانیا خیانت قوانین: گزارش

نخست وزیر بوریس جانسون است که به دنبال تغییر کشور خیانت قوانین, گزارش پست در روز یکشنبه روزنامه. افزایش تنش با

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

نخست وزیر بوریس جانسون است که به دنبال تغییر کشور خیانت قوانین, گزارش پست در روز یکشنبه روزنامه. افزایش تنش با مسکو تصور می شود در پشت بزرگترین shakeup پس از 1695.

نخست وزیر بوریس جانسون تنظیم شده است به تعمیرات اساسی بریتانیا خیانت قوانین پست در روز یکشنبه روزنامه گزارش شده است. این روزنامه در توصیف تعمیرات اساسی به عنوان بزرگترین shakeup از قوانین در توطئه علیه دولت پس از 1695 گفت: آن در حال انجام بود برای مقابله با تهدید ناشی از روسیه و چین است.

تعمیرات اساسی را ببینید جدید خیانت قانون و جدید جاسوسی عمل برای ردیابی عوامل خارجی و اثرگذارندهها به عنوان به خوبی به عنوان یک بازنویسی از قانون اسرار رسمی آن را مناسب برای عصر دیجیتال این روزنامه گزارش داد.

این ساعت می خواهد اقدامات جدید در اساسنامه کتاب "در ماه به جای سال" کاغذ گفت: با استناد به unnamed خیابان داونینگ منابع.

ادامه مطلب: از روسیه با عشق: چگونه مضر است 'روسیه گزارش' برای انگلستان ؟

تنش میان لندن و مسکو شده اند در هفته های اخیر به عنوان بریتانیا هدفمند روسیه با تحریم های جدید, متهم, روسی, عوامل تلاش برای دخالت در انتخابات سال گذشته و گفت: مسکو در تلاش است تا هک به واکسن پژوهش است. در روز پنج شنبه, بریتانیا گفت که در مورد یک ماهواره تست که درگیر راه اندازی یک پرتابه با "ویژگی های یک سلاح است."

تقویت توانایی های فضایی

نوشتن در یکشنبه تلگراف , روزنامه بریتانیا, وزیر دفاع, بن والاس گفت که لندن را افزایش توانایی خود را برای رسیدگی به تهدیدات ناشی از روسیه و چین در فضا است.

"در این هفته ما شده اند خاطر نشان کرد تهدید روسیه به شمار برای امنیت ملی ما با تحریک آمیز آزمایش یک سلاح مانند پرتابه با استفاده از ماهواره و تهدید به استفاده صلح آمیز از فضا" والاس نوشت:, و اضافه کرد که چین نیز تهدیدی.

ادامه مطلب: چرا روسیه و غرب مجاز به جاسوسی بر روی هر یک از دیگر ؟

"چین هم در حال توسعه است توهین آمیز سلاح های فضایی و هر دو کشور در حال ارتقاء توانایی های خود را. چنین رفتاری تنها تاکید بر اهمیت نقد و بررسی دولت در حال حاضر انجام به ما خارجه و امنیت و دفاع و سیاست توسعه — عمیق ترین و رادیکال ترین پس از پایان جنگ سرد" او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب