Braskem و ALM اعلام راه اندازی پلی پروپیلن پودر برای تولید افزودنی

Braskem بزرگترین polyolefins تولید کننده در آمریکا و تولید کننده پیشرو در biopolymers در جهان و لیزر پیشرفته م

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

Braskem بزرگترین polyolefins تولید کننده در آمریکا و تولید کننده پیشرو در biopolymers در جهان و لیزر پیشرفته مواد (ALM) یک رهبر در توسعه مواد برای تولید افزودنی (AM) اعلام کرد در دسترس بودن از پلی پروپیلن (PP) پودر انتخابی لیزر تف جوشی (SLS) صنعتی چاپ 3D.

Braskem و ALM شروع همکاری خود را در سال 2018 با تمرکز بر توسعه نوآورانه پلی الفین مبتنی بر پودر برای SLS. این پودر پلی پروپیلن برای SLS اولین محصول راه اندازی شد تحت همکاری مشترک. این راه اندازی به ارمغان می آورد مزایای افزایش به SLS AM روند از جمله lightweighting رطوبت مقاومت دوام زندگی لولا قابلیت های بهبود یافته recyclability مقاومت شیمیایی پیشرفته پردازش ثبات و همچنین کشیدگی در شکستن و انعطاف پذیری است که قابل مقایسه با تزریق PP نمرات.

Jason Vagnozzi, Braskem تولید افزودنی رهبر و آمریکای شمالی اظهار داشت: "به آینده نگاه ما دیدن هیجان انگیز فرصت های جدید برای نوآوری در تولید افزودنی بازار. به عنوان یک رهبر جهانی در polyolefins همکاری با ALM که ارائه می دهد بزرگترین انتخاب از لیزر تف جوشی راه حل و پیشگام از مواد توسعه صنعتی چاپ 3D طبیعی بود ایجاد یک ترکیب قدرتمند. آوردن این دو سازمان با هم ساخته شده این امکان را به ما تبدیل نوآورانه چشم انداز به واقعیت با ما پلی پروپیلن برای ساخت افزودنی ارائه برتر قابلیت چاپ در مقابل سایر مواد در دسترس است."

به عنوان اولین محصول تجاری راه اندازی بین Braskem و ALM امروز اعلام اشکال پایه و اساس که بر اساس آن هر دو شرکت قصد گسترش دامنه خود را از ارائه شامل اضافی polyolefins برای لیزر پودر تخت fusion در طول زمان است.

"ALM مواد مختلفی شده است یک عامل محدود کننده در تصویب هستم برای تولید سریال. ما همچنان به همکاری با پیشرو تولید کنندگان مواد با هدف تنوع SLS نمونه کارها رها کردن پتانسیل واقعی هستم. همکاری با Braskem به عنوان پیشرو در ارائه دهنده پلی پروپیلن در ایالات متحده آمریکا است که مطابقت کامل برای ارائه درست PP راه حل به افزايشي بازار است. هدف ما برای ارائه یک محصول است که برتر در کیفیت و قابلیت اطمینان است که آن نیز مقیاس پذیر در عرضه و در قیمت بسیار رقابتی می گوید:" دانی Vanelli معاون ارشد رئیس جمهور از EOS چرخه عمر راه حل.

SLS یک هستم فرایند است که با استفاده از لیزر و انرژی حرارتی به رسوب پلیمر پودر برای تولید بالاترین کیفیت سه بعدی جامد هندسه. SLS فن آوری های مورد استفاده در کاربردهای صنعتی برای یک آرایه وسیعی از تولید قطعات مانند خودرو, هوافضا, بسته بندی کالاهای مصرفی ،

ALM و Braskem دعوت از شرکت هایی که علاقه مند به تلاش و اول بودن در لیست برای دسترسی به این بازی جدید و هیجان انگیز مواد به ارسال ایمیل به Life_Cycle_NA@eos-na.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن