Braskem ویژه برای تنوع آن

دوم راست, زمان, Braskem برجسته شد در Exame تنوع راهنمای. در یک اطلاعیه توسط مجله ساخته شده پنج شنبه گذشته (4),

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

دوم راست, زمان, Braskem برجسته شد در Exame تنوع راهنمای. در یک اطلاعیه توسط مجله ساخته شده پنج شنبه گذشته (4), Braskem به رسمیت شناخته شد به عنوان بهترین شرکت در صنایع شیمیایی و پتروشیمی. در سال گذشته Braskem به رسمیت شناخته شد و در همان رده بدانند در میان این شرکت ها با بالاتر از میانگین نمرات در همه مجموعه ها (جنسيت افراد با معلولیت های قومی و نژادی و برابری و LGBTI+).

جایزه یک نتیجه از Braskem را در حال انجام کار از طریق تنوع و گنجاندن برنامه است که هدف آن ترویج گنجاندن گروه های اقلیت و یک محیط کار عاری از تعصب و تبعیض است. در علاوه بر این به آن جامع تر اقدامات این طرح انجام خواهد شد در پنج جبهه: برابری جنسیتی و اجتماعی و اقتصادی و نژاد و قومیت افراد معلول و LGBTQIA. "به عنوان یک مردم گرا شرکت Braskem ارزش تنوع و شمول به عنوان یک بخش ضروری از عملیات ما ، ما معتقدیم در قدرت از تنوع انسانی است که اساسی برای ایجاد بیشتر خلاق و نوآورانه تیم گفت:" Debora Gepp رئیس Braskem را تنوع و ورود به برنامه.

طرح های تصویب شده توسط Braskem به آن محل کار بیشتر فراگیر و نیروی کار خود را متنوع تر شامل آموزش و آگاهی بخشی اقدامات در این موضوع برای رهبران و اعضای تیم و اقدامات برای افزایش سهم آفریقایی-برزیلی در کالج کارآموزی برنامه.

در نظر گرفتن تنوع به طور جدی

در علاوه بر این به رسمیت شناخته شده بیش از دو سال گذشته در Exame تنوع راهنمای Braskem اقدامات برای مبارزه با نابرابری در محیط زیست شرکت ها در حال حاضر به رسمیت شناخته شده در سال های اخیر است. در سال 2019 این شرکت با دریافت این توانمندی اصول (WEP) جایزه از سازمان ملل متحد زنان و زنان در رهبری امریکا (خواهد شد) جایزه که هر دو تشخیص شرکت با شیوه های خوب برای ترویج برابری جنسیتی و مشارکت زنان در رهبری است. Braskem نیز به رسمیت شناخته شد و برابر محل کار طرفداران بزرگترین سازمان ترویج LGBTQIA+ حقوق در محل کار به عنوان بهترین شرکت برزیلی در توسعه اقدامات برای پرورش گنجاندن این مکان در سال 2018 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن