Braskem اشکال مشارکت برای تولید کفش و ماسک برای متخصصان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم در مبارزه با COVID-19

متخصصان مراقبت های بهداشتی که نقش مهمی بحران کنونی در حال دریافت تشویقها برای کار خود را در خطوط مقدم جنگ در ر

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

متخصصان مراقبت های بهداشتی که نقش مهمی بحران کنونی در حال دریافت تشویقها برای کار خود را در خطوط مقدم جنگ در رمان coronavirus. Braskem نیروهای با Alpargatas یک مصرف کننده کالا تولید کننده به تولید تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مانند بیمارستان کفش و ماسک. این کفش در حال حاضر در حال توزیع به بیمارستان در São Paulo (SP) در حالی که ماسک در حال اهدا به سلامت عمومی سیستم, Alagoas, Bahia, Rio de Janeiro و توکانتینس.

کفش ساخته شده از 4.6 تن از اوا رزین اهدا شده توسط Braskem. در ضمن ماسک های تولید شده توسط Alpargatas از پارچه نبافته (NWF) ساخته شده با استفاده از پلی پروپیلن (PP) رزین های اهدا شده توسط Braskem به Fitesa دیگری شریک از شرکت در اقدامات برای مبارزه با رمان coronavirus.

در ایالت سائو پائولو در مجموع 18000 جفت کفش تحویل داده شد به دولت که مسئول توزیع آنها را به بیمارستان. در ریو دو ژانیرو و دوقو د کخیس با حمایت از ریو دو ژانیرو صنعت و دولت فدراسیون (Firjan) بیش از 50,000 ماسک محافظ توزیع شد به بیمارستان شهری از دوقو د کخیس و به فدرال بیمارستان در اندری, بنسوکسو, Cardoso Fontes, Graffé Guinle, ایپانما, لگا و Servidores و همچنین به دولت در بخش بهداشت و درمان. در باهیا شهرداری سیستم ایطو دریافت 150,000 ماسک. به نظام سلامت توکانتینس عمل اهدا بیش از 10 ، 000 ماسک.

در Maceió, پایتخت, Alagoas, 40,000 ماسک اهدا شد با 20000 رفتن به محلی و ایالتی سلامت بخش است. برخی از این حجم را به متخصصان بهداشت کار در تریاژ مرکز افتتاح در ماه آوریل سال جاری توسط Braskem با حمایت از Alagoas دولت که هدف این است که به روشن کردن بار بر روی سیستم بهداشت عمومی در طول COVID-19 بحران است. محل استفاده می شود برای کمک به بیماران با علائم آنفلوانزا.

این بیمارستان بهره مند بودند انتخاب شده توسط دولت و شهرداری ها و ادارات بهداشت از مناطق مربوطه. "ما در حال بسیج شرکای مختلف و دیگر اعضای زنجیره ارزش برای پیدا کردن سریع و ایمن و کارآمد جایگزین است که می تواند کمک به برزیل دریافت از طریق به چالش کشیدن این دوره است. ما درگیر در یک سری از اقدامات برای حمایت از بیمارستان ها و جوامع در نزدیکی ما واحدهای صنعتی در سراسر کشور و Alpargatas و Fitesa ضروری متحدان در این جنبش است. لحظه ای است که یک وحدت و نشان می دهد در عمل چقدر ما بخش می تواند کمک به جامعه به خصوص در زمینه بهداشت و درمان گفت:" ادیسون زمین Braskem را الفین و Polyolefins برای آمریکای جنوبی است.

"ما اعتقاد داریم که راه برای surmounting بحران انسانی ما در حال تجربه در حال حاضر به کار در پیوستن به نیروهای با دیگر شرکت نمایندگان جامعه و کمک به سازمان. همدلی و همبستگی ما را قوی تر برای مبارزه با کروناویروس و اثرات آن گفت:" روبرتو Funari مدیر عامل شرکت Alpargatas.

"کمک های مالی به طور مشترک با شرکای تقویت اهمیت آگاهی جمعی در یک آرایه گسترده ای از قطعات برای گرفتن از طریق این ظریف, لحظه ای برای بهداشت جهانی. ما بسیار خوشحال می شود قادر به تامین مواد مورد نیاز ویژگی های مورد نیاز برای مبارزه با این بیماری همه گیر و ما این اولویت ما در عملیات" اضافه شده Silverio Baranzano مدیر عامل شرکت Fitesa.

Braskem اقدامات برای حمایت از متخصصان مراقبت های بهداشتی در طول COVID-19

در علاوه بر این به اقدام اخیر با Alpargatas, Braskem اهدا کرده است بیش از 370 تن از پلاستیک رزین برای تولید بسته بندی برای 750,000 لیتر از الکل مایع و ژل و به 500,000 فشار شستشو بطری های مورد استفاده در بیمارستان ها برای توزیع الکل مایع یا ژل. بخشی از رزین نیز مورد استفاده قرار گرفت Fitesa, Braskem شریک برای تولید منسوجات بی بافت (NWF) استفاده می شود به بیش از 60 میلیون ماسک و لباس. همه موارد اهدا شد و به بیمارستان های ایالات, Alagoas, Bahia, Ceará, Pernambuco, Rio de Janeiro, Rio Grande do Sul, Santa Catarina و سائو پائولو.

برای بیمارستان Braskem نیز اهدا 10,000 جعبه هیپوکلریت برای رقیق سازی و یا استفاده به عنوان سفید کننده و بیش از 150.000 پلاستیکی کیسه زباله برای زباله های پزشکی. این شرکت همچنین اهدای 90 تن گاز مایع (LGP) به دو بیمارستان ساخته شده در شهر سائو پائولو در Anhembi حوادث مرکز این شهر در منطقه شمال و دیگری در Ibirapuera بدنسازی پیچیده در جنوب منطقه. گاز است که مورد استفاده برای طبخ بیش از 3000 وعده غذا در روز برای بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی به گرما دوش و به اجرا امکانات لباس های شسته شده.

در Maceió, Alagoas, که در آن این شرکت همچنین دارای یک واحد صنعتی یک اقدام مشترک با دولت را فعال ساخت و ساز از یک تریاژ مرکز با 30 اتاق برای کمک های پزشکی, X-ray, اتاق آزمایشگاه امتحانات و دارو ، حرفه ای بهداشت و درمان به, مراقبت از بیماران مبتلا به آنفولانزا علائم و ابتکار مانع متراکم از مردم در حالت کلی بیمارستان, کمک به ذخيره شهرستان عمومی سیستم.

Braskem اقدامات برای حمایت از جوامع در مبارزه با رمان coronavirus

حمایت از جوامع واقع در نزدیکی واحد های آن همواره یکی از Braskem اصلی ستون. در حال حاضر این طرح تمرکز بر روی به طور مستقیم اهدای اقلام ضروری با توجه به بحران است. برای کارگران در بازیافت تعاونی, شرکت اهدا خواهد شد مواد غذایی و کالاهای اساسی برای سه ماه. بیش از 2000 خانوار با برخی از 15000 نفر خواهد بود سود این عمل است.

از اواخر ماه آوریل تا اوایل ماه مه Braskem نیز اهدا بیش از 50,000 کیت تمیز کردن با محصولات مانند مواد شوینده و سفید کننده الکل و ژل نوار صابون و آموزنده جزوه نکات COVID-19 پیشگیری است. این طرح بهره مند برخی از 200 ، 000 نفر در ایالات متحده, Alagoas, Bahia, Ceará, Pernambuco, Rio de Janeiro, Rio Grande do Sul, Santa Catarina و سائو پائولو.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Braskem اقدامات برای کمک به مبارزه با برزیل رمان coronavirus بازدید www.braskem.com.br/covid-19 .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن