برزیل: آمازون جنگل های بارانی مجموعه رکورد جدید آتش سوزی در جولای

کارشناسان ترس که تیز خشکسالی مداوم و جنگل زدایی می تواند باعث تکرار آتش سوزی های بزرگ از اوت 2019. تلاش های دو

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

کارشناسان ترس که تیز خشکسالی مداوم و جنگل زدایی می تواند باعث تکرار آتش سوزی های بزرگ از اوت 2019. تلاش های دولت در اجرا ممکن است برای جلوگیری از آتش سوزی به نظر نمی رسد به موثر بوده است.

تعداد آتش سوزی جنگل ها در برزیل آمازون افزایش 28 درصد در ماه جولای در مقایسه با سال گذشته این کشور در موسسه ملی تحقیقات فضایی گزارش روز شنبه.

برزیل دارای حدود 60 درصد از حوضه آمازون منطقه و محیط زیست می گویند این منطقه حیاتی است حاوی تاثیر تغییر آب و هوا.

آژانس دولتی ثبت 6,803 آتش سوزی در آمازون در ماه گذشته در مقایسه با 5,318 در همان ماه 2019.

محیط زیست نگران شد این رقم به ویژه به دلیل ماه اوت به طور سنتی آغاز آتش نجومی در منطقه است. در حال حاضر بسیاری از ترس است که تکرار زیادی افزایش آتش سوزی که ویران کرد این منطقه در ماه اوت گذشته می تواند رخ می دهد در این سال دوباره.

آتش سوزی شده اند تا حد زیادی تنظیم برای روشن شدن زمین به طور غیر قانونی برای کشاورزی دامداری و معدن. فعالان متهم رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro از تشویق زدایی بوده و در حمایت از باز کردن جنگل به کشاورزی و صنعت است.

در شش ماه اول سال 2020 در حال حاضر بدترین شرایط رکورد جنگل زدایی در آمازون برزیل با 3,069 کیلومتر مربع (1,185 مایل مربع) پاک با توجه به INPE اطلاعات یک منطقه بزرگتر از کشور لوکزامبورگ.

ادامه مطلب: WWF: جنگل زدایی بیش از دو برابر تحت پوشش coronavirus

اقدامات دولت کافی نیست

در جولای 16, دولت برزیل ممنوع سوزش در پانتانال تالاب ها و جنگل آمازون به مدت چهار ماه.

رئیس جمهور Bolsonaro همچنین صدور یک فرمان در ماه مه برای ارتش به منظور هماهنگی اقدامات زیست محیطی در آمازون.

اما کارشناسان می گویند این آتش اعداد نشان می دهد دولت در پاسخ شده است موثر است. این جنگل زدایی شاخص نیز بالا باقی مانده است در سال جاری تا ماه جولای نسبت به سال گذشته با توجه به کارلوس Nobre یک محقق در مطالعات پیشرفته موسسه در دانشگاه سائو پائولو.

"ما می توانیم نتیجه گیری با داده تا پایان ماه ژوئیه که اثربخشی اقدامات دولت برای کاهش آتش سوزی و نابودی جنگل کم است," او گفت:.

کارشناسان همچنین می گویند که این سال را به فصل خشک خواهد شد و حتی بیشتر مستعد به آتش سوزی نسبت به سال گذشته. ما آژانس فضایی ناسا هشدار داد در ماه گذشته است که گرمتر از دمای سطح اقیانوس در شمال اقیانوس اطلس را ایجاد شرایط برای بیشتر شدید خشکسالی در آمازون.

"انسان-مجموعه آتش سوزی مورد استفاده برای کشاورزی و زمین پاک بیشتر در معرض ابتلا به رشد خارج از کنترل و, پخش كردن," ناسا هشدار داد. "شرایط رسیده است."

jcg/aw (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن