برزیل: Bolsonaro 'انتظار' دیوان عالی کشور به رها کردن تحقیقات به پلیس دخالت

رییس جمهوری برزیل با صدور بیانیه ای گفت او نه به دنبال نفوذ کلیدی پلیس قرار ملاقات خود را به عنوان وزیر دادگست

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

رییس جمهوری برزیل با صدور بیانیه ای گفت او نه به دنبال نفوذ کلیدی پلیس قرار ملاقات خود را به عنوان وزیر دادگستری سابق به اتهام زمانی که استعفا و این که او انتظار می رود این کشور دادگاه به تبرئه او.

رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro انتظار دیوان عالی کشور تصمیم به توقف رسیدگی به Bolsonaro را به اتهام دخالت در پلیس مهم است.

"من هرگز دخالت در کار پلیس فدرال. تمام اظهارات به خلاف بیهوده و بیمعنی هستند. شهادت تعداد بی شماری از نمایندگان فدرال تایید می کنند که من هرگز خواسته هر یک از آنها را برای اطلاعات من انتظار مسئولیت و آرامش در برخورد با این موضوع" Bolsonaro در بیانیه ای گفت.

دیوان عالی آمریکا تحقیق هنوز در مراحل اولیه آن است. دادگاه نمی, پاسخ به Bolsonaro بیانیه. اگر در مورد سر به محاکمه Bolsonaro را به شما بدهد تا برای 180 روز به عنوان متهم.

اتهامات علیه Bolsonaro جمع شده بودند بخار هفته گذشته هنگامی که دیوان عالی کشور منتشر شد تصویری از نشست وزرای که در آن رئیس جمهور گفت که او قرار بود به "تغییر" مقامات امنیتی و یا حتی وزیران برای جلوگیری از خانواده و دوستان خود از "پیچ." Bolsonaro گفت که او با اشاره به "امنیت شخصی" در طول این نشست و اتهامات را رد کرده و از دخالت در پلیس قرار ملاقات. اگر چه Bolsonaro به نظر نمی رسد به طور مستقیم دلالت خود را در این ویدئو expletive-لادن تن در میان ملی بهداشت بحران هنوز هم ریخته او را در یک مشکل نور است.

ادامه مطلب: جایی که می تواند برزیل را در تحقیقات جنایی از Jair Bolsonaro منجر شود ؟

شمار تبدیل به یک کلاهبرداری سیاسی

برزیل دادستان کل باز تحقیقات جنایی را به این موضوع در ماه آوریل زمانی که سرجیو مرو و سپس برزیل وزیر دادگستری به نام یک کنفرانس مطبوعاتی به ادعا می کنند که Bolsonaro از کار اخراج شده بود Mauricio Valeixo فدرال پلیس سر به انتصاب یک فرد که به طور غیر قانونی به اشتراک گذاری گزارش ها با او. مرو استعفا در اعتراض پس از اتهامات.

مرو همچنین ادعا کرد که Bolsonaro سعی کرده بود به آتش رئیس پلیس در ایالت ریو د ژانیرو برای محافظت از فرزندان خود را که در حال حاضر تحت بررسی است. "رئیس جمهور گفت: بیش از یک بار به صراحت که او می خواست یک فرد او می تواند در تماس با شخصی که او می تواند به طور مستقیم تماس بگیرید از کسی که او می تواند دریافت اطلاعات هوش" ادعا مرو.

2019 file photo: The President of the Republic, Jair Bolsonaro (PSL) and Minister Sérgio Moro participate in the beginning of the operation of the Integrated Center for Public Security Intelligence of the Southern Region (CIISP-Sul), a structure inaugurated last December at the Iguaçu Palace in Curitiba, PR. (Imago Images/Fotoarena/R. Buhrer)

سرجیو مرو (r.), یک شرکت فساد مالی در برزیل ترک Bolsonaro دولت در اعتراض

Bolsonaro را تکذیب کرد مرو را با اتهامات تماس آنها نادرست است. او به نام مرو "بیهوده و نادرست" و گفت که او "نمی نیاز به اجازه" به آتش هر کسی.

ادامه مطلب: Coronavirus: برزیل رهبری برای فاجعه

بحران سیاسی در میان همه گیر جهانی

برزیل شاهد یک تحول سیاسی از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس. در مه 15, Nelson Teich بهداشت وزیر استعفا داد و پس از به سختی یک ماه در کار است. سلف خود Luiz Mandetta شد گزارش تحت فشار قرار دادند توسط Bolsonaro به سختی یک ماه قبل برای توافق نیست به ترویج هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا دارو به عنوان یک درمان برای COVID-19.

برزیل وزارت بهداشت گفت: اواخر روز دوشنبه که آن را ادامه خواهد داد با استفاده از این دارو به عنوان یک درمان با وجود این که از بین بردن آن را از لیست خود را از بالقوه داروها به صورت مشکوک افراد مبتلا به.

برزیل 374,898 موارد COVID-19 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه coronavirus مرکز منابع – دومین در جهان است. آن را نیز یکی از مناطق هنوز تجربه افزایش caseloads. Bolsonaro به عنوان COVID-19 به عنوان چیزی بیش از یک "کمی آنفولانزا" و محکوم آنچه که او خواستار "هیستری" در مورد ویروس. او نیز نادیده گرفتن توصیه های بهداشتی صادر شده توسط سازمان بهداشت جهانی و خود را بسیار خود مقامات بهداشتی به عمل فیزیکی فاصله.

am/msh (AFP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب