برزیل: Jair Bolsonaro را انکار می کند و محافظ خانواده در دخالت شارژ

رئیس جمهور Bolsonaro ظاهرا به نام برای ریو دو ژانیرو رئیس پلیس فدرال به منظور حذف برای محافظت از خانواده خود و

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور Bolsonaro ظاهرا به نام برای ریو دو ژانیرو رئیس پلیس فدرال به منظور حذف برای محافظت از خانواده خود و دوستان از سوالات. برزیل رهبر, اگر چه, می گوید این مورد نیست.

رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro روز سه شنبه انکار کرد که او در تلاش برای محافظت از خانواده و دوستان خود از پلیس فدرال سوالات در جلسه کابینه در ماه آوریل است.

این فیلم نشان داده شد تا محققان به دنبال اتهامات ساخته شده توسط وزیر دادگستری سابق Sergio مرو که استعفا
دو روز پس از دیدار وی از سوی مامورین Bolsonaro شد تلاش برای دخالت در اجرای قانون به دلایل شخصی.

در این نشست Bolsonaro گفت که خانواده اش بود که مورد آزار و اذیت و او نیاز به تغییر ریو دو ژانیرو رئیس پلیس فدرال خبرگزاری رویترز گزارش به نقل از یک منبع که دیدم این ویدئو.

ادامه مطلب: برزیل از دادگاه عالی برای آزادی اجازه می دهد تا بررسی Bolsonaro

او همچنین گزارش تهدید به آتش وزیر دادگستری و پلیس فدرال ملی مدیر اگر تغییرات به صفوف ساخته شده بودند با توجه به ضبط که Bolsonaro گفت: باید نابود شده اند.

سابق وزیر دادگستری مرو نیز دعوت به مشاهده نوار. وکیل او گفت این ویدئو تایید ادعاهای خود علیه Bolsonaro و به نام نوار می شود ساخته شده است. مرو همچنین گفت که رویدادهای پس از استعفای خود را بیشتر حمایت کردن حساب خود را به عنوان ملی مدیر پلیس فدرال و ریو رئیس پلیس جایگزین شد.

ادامه مطلب: برزیل وزیر دادگستری Sergio مرو واریز می گوید Bolsonaro شد دخالت

Bolsonaro 'نگران'

رئیس جمهور در عین حال گفت که او نگران دیوان عالی کشور-مجاز رسیدگی به مرو به اتهامات اضافه کرد که عبارت "پلیس فدرال" نبود که در ضبط.

"ایمنی خانواده من یک چیز است. من هستم و من هرگز نگران فدرال پلیس" Bolsonaro گفت: پس از این ویدئو مشاهده شد. "پلیس فدرال هرگز مورد بررسی قرار گرفته و هر کسی از خانواده من وجود ندارد که در این ویدئو."

ادامه مطلب: جایی که می تواند برزیل را در تحقیقات جنایی از Jair Bolsonaro منجر شود ؟

اگر برزیل دادستان کل تصمیم می گیرد به اتهام رئیس جمهور با انسداد عدالت و سوء استفاده از قدرت آن می تواند منجر به Bolsonaro بودن معلق از دفتر.

adi/jsi (Reuters, AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب