برزیل: حمله پلیس Bolsonaro حامیان خانه و دفاتر

برزیلی پلیس فدرال حمله حامیان رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro متهم توسط دادستان از بودجه "ضد دموکراتیک" فعالیت

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

برزیلی پلیس فدرال حمله حامیان رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro متهم توسط دادستان از بودجه "ضد دموکراتیک" فعالیت. این حملات به دنبال دستگیری وابسته به راست فعال.

در میان کسانی که هدف اولیه روز شنبه بودند فدرال نماینده مجلس دانیل سیلویرا و محافظه کار بلاگر الان دوس سانتوس به عنوان بخشی از یک پروب به تامین مالی از ضد دموکراتیک تظاهرات رویترز گزارش داد.

برزیلی, رسانه های غول Globo گفت: جستجو و مصادره حکم صادر شده توسط برزیل PGR تعقیب و مجاز توسط دیوان عالی کشور قاضی Alexandre de Moraes.

روز سه شنبه رفت و برگشت بنا به گزارش ها در شش شهرستانها دنبال یک حادثه در هفته گذشته زمانی که یک راست از رئیس جمهور, حامیان شناخته شده به عنوان 300 do Brasil (300 از برزیل) تلاش برای حمله به کنگره در پایتخت برزیل قبل از امنیتی مداخله کرده است.

ادامه مطلب: رئیس جمهور برزیل Bolsonaro طرف با ضد دموکراسی معترضان

برازیلیا منطقه بسته

در شنبه برازیلیا را فرماندار Ibaneis Rocha بسته منطقه در اطراف کنگره دیوان عالی کشور, وزارتخانه ها و کاخ ریاست جمهوری برای جلوگیری از تکرار وقوع.

روز دوشنبه پلیس دستگیر سارا زمستان, رهبر رادیکال گروه که نام واقعی است Giromini که به تازگی نوشته شده یک ویدیو را تهدید de Moraes و بنا به گزارش ها منجر به اقدام کنگره شکستن.

در هفته های اخیر Bolsonaro حامیان به چالش کشیده بود coronavirus مستندات و خواستار مداخله نظامی در برابر کنگره و دیوان عالی کشور است.

ماه گذشته اعضای گروه برگزار شد مشعل تحمل مارس در خارج از ساختمان دادگاه.

منکر از coronavirus تاثیر

سخت-خط سابق ارتش کاپیتان برخورد با موسسات می آید به برزیل دچار بدترین COVID-19 شیوع خارج از ایالات متحده در نظر ناخالص اعداد.

Bolsonaro کشیده شده است انتقاد شدید برای sidelining متخصصان پزشکی, چالش های اجتماعی فاصله سفارشات (مسئولیت آن بر عهده خود منطقه ای فرمانداران) و به حداقل رساندن شدت این بیماری همه گیر. او را از دست داده و دو وزرای بهداشت در طول دوره بیماری همه گیر یک جرقه در حالی که دیگر ترک در اعتراض.

ادامه مطلب: دیوان عالی برزیل باید به اشتراک گذاری دیتا ویروس

ipj/msh ("رویترز" dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن