برزیل favelas مجبور به مبارزه با کروناویروس به تنهایی

برزیل densley جمعیت favela جوامع شده اند تا حد زیادی رها شده توسط دولت در مبارزه با کروناویروس. ساکنان در حال

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

برزیل densley جمعیت favela جوامع شده اند تا حد زیادی رها شده توسط دولت در مبارزه با کروناویروس. ساکنان در حال حاضر سازماندهی خود را در پاسخ به مهار بیماری همه گیر.

زمانی که رمان coronavirus شروع به گسترش در برزیل این بود که عمدتا افراد ثروتمند که تحت تاثیر قرار گرفتند. یک سائو پائولو تاجر که به تازگی از سفر به شمال ایتالیا بود که این کشور برای اولین بار صورت رسمی از COVID-19. این ویروس به سرعت در حال گسترش در سراسر آمریکای لاتین پرجمعیت ترین کشور آلوده کردن برخی از 1.4 میلیون نفر و کشته شدن بیش از 60 ، 000. برزیل ضعیف بسیاری از آنها زندگی در سکونتگاه های غیررسمی و یا فقیر نشین در حال حاضر احساس فشار بیش از حد.

تا کنون 13 میلیون نفر که ساکن محله های فقیر نشین شده اند در امان هر عمده شیوع بیماری. در عین حال نگرانی وجود دارد این می تواند تغییر کند. این پرجمعیت شهرک اغلب عدم بهداشت مناسب سیستم و اکثر ساکنان قادر به خود منزوی در خانه. برای بسیاری از رفتن به کار برای به دست آوردن یک زندگی است که از وجودی اهمیت است. "اگر شما را ترک نمی کند خانه خود را به کار در طول روز شما نمی شود خوردن آن شب می گوید:" میشل سیلوا, زندگی می کند که در شهر ریو دو ژانیرو رکینها favela یکی از برزیل بزرگترین. او تاسیس Fala رکا شهروندان روزنامه.

بیشتر بخوانید: به عنوان coronavirus و جنگل زدایی افزایش می یابد در برزیل, گروه Bolsonaro به دادگاه

باند و تحمیل حکومت نظامی

سیلوا می گوید که با وجود این ضرورت اقتصادی به کار بسیاری از favela ساکنان سعی به عمل اجتماعی فاصله در اولین هفته از این بیماری همه گیر. "اما پس از آن رئیس جمهور [Jair] Bolsonaro شروع به کم اهمیت جلوه دادن coronavirus به عنوان چیزی جز 'کمی آنفولانزا" — که واقعا کمک نمی کند می گوید:" سیلوا.

یکی دیگر از دلایل چرا favela ساکنان در ابتدا گیر اجتماعی فاصله دستورالعمل این بود که محلی مواد مخدر باندهای اعمال حکومت در برخی از شهرک های یهودی نشین از جمله در رکینها. وجود دارد غالب جنایت گروه گزارش گفته ساکنان آنها می توانید یک گلوله به سر اگر آنها را شکست حکومت نظامی.

The Rocinha favela in Rio de Janeiro (picture-alliance/imageBROKER/F. Kopp)

بسیاری از برزیل پرجمعیت فقیر نشین عدم بهداشت مناسب و اجتماعی فاصله دشوار است

یک زن ساکن های مختلف ریو دو که مایل به ناشناس باقی می ماند, می گوید اعضای باند ممنوع است آنها را از ترک خانه های خود را بین 8:00 p. m. و 8:00 a. m. "آنها نیز ممنوع تجمعات و ماسک اجباری," او می گوید. محدودیت در محل برای حدود یک ماه او افزود: پس از آن باندهای متوقف تحمیل نظم است.

ترین های فقیر نشین خارج از رشد سکونتگاه های غیررسمی ایجاد شده توسط بردگان سابق. دولت برزیل برای حضور در اینجا. در خود جای باندهای مواد مخدر را کشف و ضبط کنترل. اما پس از سال 2000 متشکل از شبه نظامیان فعال و بازنشسته و افسران پلیس و آتش نشانی و دیگر مقامات دولتی پدید آمده است به عنوان به خوبی.

بیشتر بخوانید: نژادپرستانه و خشونت پلیس ماندگار در Jair Bolsonaro است برزیل

Fevelas سازماندهی خود آمبولانس

میشل سیلوا تمایلی به بحث در مورد نقش سازمان یافته جرم و جنایت در مقابله با این بیماری همه گیر. و بنابراین Gilson رودریگز یک رهبر جامعه در Paraisopolis. 36 سال است که بالفعل شهردار از 100,000 مقیم favela در سائو پائولو. Rodrigues مشتاق است به استرس است که مردم محلی گرفته اند امور را در دست خود را برای جلوگیری از شیوع ویروس. "قانونگذاران هستند و نه کمک به ما ترک ما را به دفع کردن برای خود." به عنوان یک نتیجه او و دیگر اعضای جامعه را به خود جلب کرد یک نقشه و برداشت محلی "رئیس جمهور" برای هر خیابان. این افراد وظیفه نظارت بر بهداشت محلی وضعیت و خواستار یک آمبولانس در صورت نیاز.

Residents of the Paraisopolis Favela receive medical instructions about coronavirus prevention (Imago Images/ZUMA Wire/M. Chello)

فاقد پشتیبانی از دولت favela ساکنان را سازمان داده اند پاسخ خود را به COVID-19

"عادی خدمات اضطراری نمی آیند به Paraisopolis و دیگر favelas بنابراین ما استخدام سه آمبولانس و پزشکان می گوید:" Rodrigues. آنها برای پرداخت ابتکار اگر یک کمپین crowdfunding و با جمع آوری کمک های مالی. او می گوید که آنها دریافت "صفر" حمایت از شهرداری دولت است.

پخش اخبار

Paraisopolis ساکنان را آغاز کرده اند که تولید ماسک خود بیش از حد و توزیع بهداشتی کیت و مواد غذایی. دو مدرسه شده اند را به موقت بیمار بخش برای منزوی کردن کسانی که تست کردم مثبت و کسانی که مشکوک به داشتن قرارداد ویروس. تا کنون 300 ساکنان جدا شده وجود دارد برای دو هفته دوره.

مشابه شهروندان از طرح های راه اندازی شد در ریو رکینها favela می گوید میشل سیلوا به عنوان به خوبی به عنوان یک کمپین برای اطلاع رسانی به مردم در مورد خطرات ناشی از COVID-19 انتشار اطلاعات از طریق بلندگو واتساپ و پوستر. سیلوا می گوید: Fala رکا روزنامه همچنین باعث می شود تلاش برای پوشش ویروس و پیگیری عفونت آمار و ارقام.

A gym converted into an isolation ward in Paraisopolis (Uniao dos Moradores e do Comércio de Paraisópolis)

در Paraisopolis ساکنان تبدیل شده مدرسه ورزشگاه به جداسازی بخش

نقش سازمان یافته جرم و جنایت

کمی شناخته شده است در مورد آنچه نقش favela باندهای باید در مبارزه با این بیماری همه گیر از اعمال حکومت. اما رافائل Soares Goncalves, که به طور گسترده مورد مطالعه قرار برزیل fevelas در دانشگاه کاتولیک ملی واتیکان ریو دو ژانیرو می گوید: هیچ چیز اتفاق می افتد در داخل شهرک بدون جرم و جنایت سازمان یافته گروه دانستن در مورد و یا تصویب آن است.

در اوایل ماه آوریل اخبار شکست که پس از آن-سلامت Miniuster Luiz Henrique Mandetta پیشنهاد کرده بود برزیل مقامات درگیر در گفت و گو با باندهای برای هماهنگ کردن اقدامات علیه شیوع. Mandetta اخراج شد به زودی پس از اما و هیچ چیز تا به حال آمد از ایده خود را.

خشونت پلیس

محروم از حمایت دولت بیشتر favela ساکنان آموخته اند برای تبدیل شدن به خود متکی. اما با وجود این وضعیت جدی آنها در امان نیست از خشونت پلیس. با توجه به امنیت عمومی موسسه یا ISP در آوریل و مه بیش از 300 نفر کشته شدند در ریو دو ژانیرو دولت در زمینه "پلیس مداخلات." یکی از آنها 14 ساله Joao Pedro Mattos پینتو که مرده در خانه اش پس از تیرباران ده ها بار. مرگ او موجب سراسر کشور اعتراض.

Demonstrators in Rio hold up signs protesting the killing of Joao Pedro (Reuters/I. Cheibub)

پلیس قتل Joao Pedro موجب اعتراض در سراسر کشور

در اوایل ماه ژوئن در این کشور بالا دادگاه ممنوع پلیس favelas حملات با توجه به همه گیر. Favela متخصص Soares Goncalves می گوید: مردم نمی توانند درک کنند که چرا "پلیس در حال بازیگری با چنین خشونت در طول زمان هنگامی که بسیاری از ساکنان در خانه هستند و شهروندان انجمن ها در خیابان." در نظر او "هر جامعه ای که تحمل چنین [پلیس] رفتار بیمار است."

ادامه مطلب: نژاد پرستی در برزیل: مرگ 5 ساله نشان می دهد شکاف اجتماعی

بدترین و در عین حال به آمده است ؟

در حالی که نیروهای پلیس شده اند به طور موقت ممنوع coronavirus خود را هنوز هم یک تهدید جدی در خطر است. Gilson رودریگز معتقد است دلیل اصلی فاجعه هنوز رخ داده است "از آنجا که جامعه مدنی شده است تا به خوبی سازمان یافته است."

میشل سیلوا بیش از حد ترس بدترین ممکن است هنوز برای آمدن به خصوص در حال حاضر که محدودیت های در حال آرام بودن در سراسر کشور اگر چه عفونت نرخ ادامه خواهد داد به افزایش است. "من می ترسم که این بحران را عمیق تر خواهد شد و ما از دست دادن کنترل می گوید:" سیلوا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن