Breonna تیلور مرگ متصل شد به سایه لویی Gentrification طرح: طرح دعوی در دادگاه

Breonna تیلور کنتاکی EMT کارگر به ضرب گلوله در خانه اش در اسفند درگذشت, به عنوان یک نتیجه از یک سیاسی رانده عم

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

Breonna تیلور کنتاکی EMT کارگر به ضرب گلوله در خانه اش در اسفند درگذشت, به عنوان یک نتیجه از یک سیاسی رانده عملیات "روشن کردن" لویی خیابان راه را برای چند میلیون gentrification طرح یک طرح دعوی در دادگاه واصل 26 ساله خانواده متحده است.

تیلور که کار را برای دو بیمارستان های محلی و دوست پسر او شد در خواب در آپارتمان خود در مارس 13 هنگامی که سه افسران اعدام "بدون دست کشیدن از" حکم جستجو به دنبال یک مظنون فروشنده مواد مخدر زندگی می کردند که در بخش های مختلف شهر. تیلور به ضرب گلوله کشته شد و هشت بار ترغیب FBI تحقیقات و رها کردن موجی از تظاهرات در کنار مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و Ahmaud Arbery در گرجستان است.

"Breonna را هرگز نباید داشته اند پلیس وجود دارد در وهله اول" اصلاح شده طرح دعوی در دادگاه توسط تیلور خانواده در, Jefferson, دادگاه مدار یکشنبه متحده است. "هنگامی که لایه های پوست کنده پشت منشاء Breonna خانه بودن حمله کردند توسط پلیس شروع می شود با یک سیاسی نیاز به روشن کردن یک خیابان بزرگ املاک و مستغلات و توسعه پروژه و پس از اتمام با تازه شکل گرفته و سرکش واحد پلیس نقض تمام سطوح از سیاست پروتکل و پلیس استانداردهای."

"Breonna مرگ بود اوج رادیکال سیاسی و پلیس انجام" طرح دعوی در دادگاه می افزاید.

اصلاح طرح دعوی در دادگاه که در اصل در زمینه ممکن است در برابر سه لویی افسران که وارد تیلور خانه بیشتر مدعی است که یک واحد پلیس—دوبله محل-بر اساس تحقیقات—"عمدا گمراه" مواد مخدر کارآگاهان به هدف قرار دادن یک خانه در خیابان الیوت منجر پلیس به باور آنها هدف قرار دادن "لویی بزرگترین جرم و جنایت خشونت آمیز و مواد مخدر حلقه."

در حقیقت واحد بود و گفته در "جنگ صلیبی برای هدف قرار دادن مردم و خانه ها" در این منطقه به سرعت شهر را توسعه پروژه در سراسر شهر از جایی که تیلور زندگی می کردند.

"اتصال نقطه روشن است که این افسران باید هرگز در Breonna تیلور در وهله اول و که آنها حمله اقامت با هیچ احتمالی علت" بن Crump که به نمایندگی از تیلور خانواده در بیانیه ای گفت: به The Daily Beast. "افسران که سرقت از Breonna از زندگی اش...به نمایش گذاشته ظالمانه بی پروا عمدی گستاخ و غیر قانونی انجام شده است."

بیش از چند سال گذشته خرید شده همراه الیوت خیابان و اطراف آن در غرب لویی محله توسط یک مسکن محلی شرکت دعوی متحده است. چندین خانه تخریب شده بود تا راه را برای توسعه آن خواهد "را در, مدرن, مربوط به اینده به دنبال خانه های یک کافه و یک سالن آمفی تئاتر یک دولت از هنر مرکز تناسب اندام و بیشتر است."

برخی از طولانی خانه در الیوت خیابان—مایل از تیلور اسپرینگفیلد درایو صفحه اصلی—دیده می شد به عنوان "اصلی باقی مانده, مانع," طرح دعوی در دادگاه متحده است. بنابراین لویی اداره پلیس با تشکیل یک "اختصاصی تیم ملی" برای فشار به ساکنان کردن کت و شلوار ادعا می کند. به تیم ملی ارائه شد به عنوان یک راه برای "آدرس سیستمیک خشونت مکان" و مختل "جرم محل شبکه."

"Breonna مرگ بود اوج رادیکال سیاسی و پلیس انجام شده است."

طرح دعوی در دادگاه مدعی پلیس راه اندازی یک مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به Raul Glover, سابق, دوست پسر تیلور با او حفظ "منفعل" دوستی چرا که او زندگی می کردند در الیوت خیابان. پنج حکم جستجو اعطا شد از جمله یکی برای تیلور آپارتمان و بیش از 60 ماموران قرار گرفتند. LMPD معاون LaVita Chavous بود و حتی در صحنه هماهنگ کنید.

در استشهاد برای "no-کشیدن" حکم جستجو برای تیلور آپارتمان مقامات اظهار داشت که Glover رفت و به خانه اش در ماه ژانویه و در سمت چپ با یک "مظنون USPS بسته" قبل از رفتن به یک "شناخته شده دارو خانه."

استشهاد همچنین اظهار داشت که یک ماشین ثبت نام به تیلور دیده می شد در مقابل مواد مخدر "خانه" در الیوت خیابان در موارد متعددی بود که حدود 10 مایل از تیلور آپارتمان.

داخلی سوابق برای اولین بار به دست آمده توسط پیک-مجله نشان داد که مقامات معتقد بودند Glover با استفاده از خانه خود را برای دریافت ایمیل نگه داشتن مواد مخدر و یا ذخیره کردن پول است.

اما در واقعیت نه تیلور و نه دوست پسر او تا به حال "هیچ گونه سابقه کیفری مواد مخدر از خشونت" و یا هر گونه مواد مخدر در آپارتمان دعوی متحده است.

"استشهاد نوشته شده بود با دروغ آشکار و نادرست و در جهت تلاش و دیدار احتمالی علت استاندارد برای جستجو در حکم Breonna خانه" طرح دعوی در دادگاه متحده اشاره کرد که مقامات شدن فشار از فرماندهی و کارکنان "برای از بین بردن هر گونه احتمال که آنها اعتصاب" در پیدا کردن گلوور و دیگری دیپلم دوباره.

صرف نظر از تیلور دخالت دعوی در دادگاه استدلال می کند که گلوور و دیگر سرنشینان الیوت خیابان صفحه اصلی "بودند و نه در هر نقطه نزدیک به لوئیزویل نسخه از پابلو اسکوبار یا Scarface. و آنان را از جنایتکاران. آنها به سادگی به یک شکست برای توسعه املاک و مستغلات معامله و در نتیجه این موضوع نیاز به تمیز کردن."

کل این عملیات بخشی از آخرین خندق املاک و مستغلات تلاش توسط لویی دفتر شهردار "به ترک های اقتصادی میراث در غرب لوئیزویل" پس از چند شکست پروژه های طرح دعوی در دادگاه مدعی.

لویی شهردار گرگ فیشر را رد اتهامات گذاشته و در اصلاح طرح دعوی در دادگاه خواستار ادعا می کند "ظالمانه" و "بدون پایه و اساس و یا حمایت از حقایق است."

مقامات در ابتدا ادعا کرد که با وجود اینکه اعطا "بدون دست کشیدن از" حکم افسران Jonathan Mattingly برت Hankison و Myles Cosgrove "در زدم و چندین بار اعلام حضور خود را" زمانی که آنها وارد تیلور خانه حدود 1 a. m. در مارس 13. آنها سپس "مجبور ورود به قسمت بیرونی درب و بلافاصله ملاقات با تیراندازی,", مقامات گفتند.

این طرح دعوی در دادگاه مدعی است که نه تنها از ماموران لباس شخصی وارد خانه "بدون اعلام خود" آنها نزدیک بینام و ماشین "است که آنها را نگه داشته از شناسایی شدن توسط همسایه."

تیلور و دوست پسر 27 ساله کنت واکر بودند مبهوت بیدار افسران و هر دو شروع به سوال "چه کسی است ؟" به چندین با صدای بلند می زند در درب طرح دعوی در دادگاه مدعی. باور آپارتمان خود بود که burglarized واکر برداشت خود را از نظر قانونی متعلق به اسلحه گرم. زن و شوهر راه می رفت به راهرو وحشت زده به عنوان آنها شنیده ام "با صدای بلند چتری برای تلفن های موبایل" و درب جلو شروع به تحقق آن بستگی دارد.

"Breonna کنی و تبدیل به ترس. این اواخر" طرح دعوی در دادگاه متحده است. "هیچ خوب یا امن دلیل برای مردم به در خانه در این ساعت. هیچ خوب یا امن دلیل برای کسانی که ضربه زدن به می گویند که آنها چه کسانی هستند."

در تلاش برای به دست آوردن مشکوک مزاحمان به ترک واکر اخراج یک هشدار نسبت به زمین در دفاع از طرح دعوی در دادگاه متحده است. این ضربه باعث شد ماموران به آتش بازگشت با حداقل یک دوجین عکس—هشت که ضربه تیلور.

در یک 911 تماس واکر گفت: یک توزیع کننده است که "کسی لگد درب و شات دوست دختر من." مقامات باید اذعان کرد وجود نداشت بدن دوربین فیلم از حمله.

با توجه به طرح دعوی در دادگاه تیلور "کشته شد فورا" از تیراندازی اما "زندگی می کردند و برای پنج تا شش دقیقه قبل از اینکه در نهایت تسلیم شدن به او صدمات در کف خانه اش."

افسران سراسر شهر که در ابتدا نمی تواند پیدا کردن گلوور در خیابان الیوت اقامت تا به حال واقع او در حدود 11:40 p. m. با این وجود آنها هنوز هم در حرکت رو به جلو با حکم جستجو در تیلور را در صفحه اصلی.

"LMPD تصمیم به دوباره سوار یک تیم به آمار [تیلور در] Springfield با وجود اینکه در حال حاضر دستگیر JG شد بی دلیل درهم و برهم غیر قانونی و بدون علت احتمالی," طرح دعوی در دادگاه مدعی این ادعا سه افسران درگیر "شروع به پریدن کرد در این تغییر برای انجام این کار به هر حال."

افسران درگیر در ابتدا reassigned انتظار نتیجه تحقیق و تفحص است. در کنتاکی دادستان رد همه اتهامات علیه واکر که متهم شده بود با حمله و اقدام به قتل یک افسر پلیس است.

یک ماه بعد Hankison شد اخراج از اداره پلیس برای نقش خود را در حمله چند روز پس از یک داخلی یادداشت نشان داد افسران نمی تواند معلق به دلیل وجود "شواهد مسلم" از آنچه اتفاق افتاده است.

لویی مترو اداره پلیس بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.

لویی شهردار گرگ فیشر گفت که اتهامات مطرح شده در طرح دعوی در دادگاه بودند "توهین به محله اعضا از دیدگاه راسل ابتکار و همه افراد درگیر در این سال کار در حال انجام برای احیای این محله از غرب لوئیزویل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن