مبارزه با تروریسم در اروپا: اروپا, بریتانیا تجارت توافق 'تفاوت جدی'

شدید دور از ارسال-Brexit مذاکرات به پایان رسید اوایل در بروکسل با رئیس کمیسیون اروپا Barnier با استناد به "تفا

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

شدید دور از ارسال-Brexit مذاکرات به پایان رسید اوایل در بروکسل با رئیس کمیسیون اروپا Barnier با استناد به "تفاوت جدی" بین دو طرف است. دور جدید آغاز می شود در هفته آینده در لندن است.

دور از تشدید تجارت مذاکرات بین بریتانیا و اتحادیه اروپا به پایان رسید و در روز پنج شنبه هر دو طرف هشدار از عمده تفاوت در منافع.

هر دو اما متعهد به دور دیگری از مذاکرات هفته آینده در لندن است. این جلسات در بروکسل برای اولین بار برگزار شد و چهره به چهره از اولین coronavirus مربوط به خاموش شدن ناگهانی با بالا امیدوار است که پیشرفت خواهد بود ساخته شده است.

"هدف ما این بود که مذاکرات با موفقیت و به سرعت در یک مسیر برای رسیدن به یک توافق" میشل Barnier کمیسیون اروپا از نیروی کار برای روابط با بریتانیا در بیانیه ای گفت. "با این حال پس از چهار روز بحث, جدی, تفاوت باقی می ماند," او اضافه شده است.

Michel Barnier at the latest round of post-Brexit trade talks with the UK in Brussels

اتحادیه اروپا برای مبارزه با تروریسم در اروپا مذاکره Barnier گفت: هنوز هم وجود دارد "تفاوت جدی" پس از چهار روز مذاکرات

همتای خود از لندن, دیوید فراست صحبت به طور مشابه از "تفاوت های قابل توجهی است که هنوز هم باقی می ماند بین ما بر روی تعدادی از مسائل مهم است."

"ما متعهد به کار سخت برای پیدا کردن اولیه درک اصول اساسی توافق" فراست گفت.

ادامه مطلب: آیا coronavirus بحران را بدون مقابله Brexit بیشتر احتمال دارد?

مذاکرات به پایان رسید اوایل

این ماه در ایران برگزار می شود در بیشتر محدود فرمت از قبل دور امیدوار است که یک گروه کوچک از مذاکره کنندگان می تواند عملکرد دستیابی به موفقیت.

پس از حضوری مذاکرات در ماه با توجه به کروناویروس همه گیر "اتحادیه اروپا به دنبال تزریق دینامیک" Barnier گفت.

نخست وزیر بوریس جانسون نیز صحبت کرد که مایل به را جدید پویا به مذاکرات قبل از آنها آغاز شده است.

نشان می دهد تمایل به اخلال در مذاکرات هر دو Barnier و فراست هماهنگ انتشار اظهارات خود و نه برنامه ریزی جلسات با مطبوعات است.

هر دو طرف روز پنجشنبه گفت که آنها باقی می ماند متعهد به رسیدن به یک معامله و به دنبال به جلو به ادامه بحث در لندن در هفته آینده قبل از اینکه دور دیگری از مذاکرات رسمی آغاز می شود در جولای 20.

بریتانیا چپ اتحادیه اروپا در ژانویه 30 و پس از Brexit دوره انتقال که در طی آن هنوز هم از مزایای عملا اتحادیه اروپا, عضویت, به پایان می آید در دسامبر 31.

lc/rs (dpa AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن