بریتانیا تعلیق هنگ کنگ استرداد پیمان

انگلیسی, وزیر امور خارجه Dominic Raab ابراز نگرانی جدید هنگ کنگ امنیت قانون است. چین هشدار داده است که انگلیس

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

انگلیسی, وزیر امور خارجه Dominic Raab ابراز نگرانی جدید هنگ کنگ امنیت قانون است. چین هشدار داده است که انگلیس عنوان "مسیر اشتباه" نه طولانی پس از sidelining Huawei از آن در آینده 5G شبکه.

بریتانیا و اتحاد خود را به حالت تعلیق معاهده استرداد "بلافاصله و به طور نامحدود" با هنگ کنگ بعد از چین اجرا امنیتی جدید قانون, وزیر امور خارجه Dominic Raab روز دوشنبه گفت:.

این حرکت باعث می شود UK چهارم کشور بعد از کانادا و استرالیا و ایالات متحده به حالت تعلیق درآورد استرداد توافق با تا حدودی مستقل شهرستان چینی.

طی سخنانی در مجلس عوام Raab به نام تعلیق یک "معقول و متناسب پاسخ" و به نام امنیت قانون "روشن و جدی نقض" از انگلستان-چین اعلامیه مشترک که بازگشت هنگ کنگ از بریتانیا به حکومت در سال 1997.

"اعمال این جدید امنیت ملی قانون اتحادش را تغییر فرضیات کلیدی بنای ما استرداد پیمان ترتیبات با هنگ کنگ" Raab گفت.

ادامه مطلب: پایان هنگ کنگ نیمه مستقل ،

Raab گفت که او بود به خصوص در مورد ماده در قانون جدید اجازه داده است که سرزمین اصلی چین به فرض صلاحیت بیش از هنگ کنگ موارد و سعی کنید این موارد در دادگاه.

"امنیت ملی ارائه نمی دهد حقوقی یا قضایی پادمان در چنین مواردی و من نیز در مورد برون رسیدن به مقررات است."

Raab همچنین اصرار داشت که انگلیس می خواست "یک رابطه مثبت با چین است. اما ما در حفاظت از منافع حیاتی ما را از ایستادن برای ارزش های ما و ما را نگه چین به تعهدات بین المللی خود."

'یک تعادل وجود دارد'

در اوایل روز دوشنبه نخست وزیر بوریس جانسون گفت: انگلیس خواهد بود "سخت" در چین اما نمی خواهد رها سیاست خارجی و تعامل با این کشور است.

"یک تعادل وجود دارد در اینجا. من قصد ندارم به تحت فشار قرار دادند به یک موقعیت تبدیل شدن به یک زانو حرکت تند و سریع Sinophobe در هر موضوع کسی است که به طور خودکار ضد چین است. اما ما نگرانی های جدی" نخست وزیر گفت.

جانسون گفت: این تغییرات به استرداد قرارداد خواهد "بازتاب این نگرانی را با امنیت و قانون در هنگ کنگ است."

ماه گذشته چین گذشت یک بحث امنیت و قانون در هنگ کنگ است که به جرم براندازی, جانشینی تلاش ها و دخالت خارجی. این اقدام به دنبال بیش از یک سال و طرفدار دموکراسی و ضد چین و تایوان در این شهرستان است.

سختی

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه وانگ Wenbin گفت: انگلیس عنوان "مسیر اشتباه" و خواست لندن به "جلوگیری از آسیب بیشتر به چین-انگلستان روابط است."

هفته گذشته جانسون دستور داد که Huawei تکنولوژی پاکسازی به طور کامل از انگلستان 5G شبکه پس گرد در برنامه را به چینی مخابراتی غول محدود نقش در بریتانیا با سرعت بالا جدید شبکه.

انگلستان همچنین اعلام کرد در ماه گذشته آن را باز کردن یک مسیر خاص به شهروندی تا 3 میلیون واجد شرایط هنگ کنگ از ساکنان یک حرکت چینی سفیر بریتانیا لیو Xiaoming توصیف کرده است به عنوان یک "ناخالص دخالت" در امور.

dv/msh (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب