انگلیسی دانشمند که رهبری ملی مستند واریز شده پس از ملاقات با ازدواج عاشق

دانشمند انگلیسی محاوره شناخته شده به عنوان "استاد مستند" تحت فشار قرار دادند که نخست وزیر بوریس جانسون برای تح

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

دانشمند انگلیسی محاوره شناخته شده به عنوان "استاد مستند" تحت فشار قرار دادند که نخست وزیر بوریس جانسون برای تحمیل یک در سراسر کشور مستند استعفا داد و روز سه شنبه پس از او به مبارزه طلبیده اجتماعی فاصله دستورالعمل به قرار ملاقات گذاشتن با او ازدواج عاشق در خانه اش در لندن.

پروفسور نیل فرگوسن که تا به حال مورد ستایش بوده برای تخصص خود را و راهنمایی در انگلستان شیوع کروناویروس اجازه 38 ساله Antonia Staats—که متاهل با دو فرزند خود—را به خانه خود را در همان زمان او علنا مشاوره هر کس دیگری به رعایت دقیق دستورالعمل منع زوج از دیدن هر یک از دیگر در صورت نبود آنها با هم زندگی می کنند.

فرگوسن که رئیس بخش بیماری های عفونی اپیدمیولوژی در امپریال کالج لندن تحویل داده بود استارک هشدار به خیابان داونینگ در مورد چگونه بسیاری از مردم می میرند و از coronavirus اگر دولت نیست اعمال محدودیت. خود را مشهور کار نیز بنا به اطلاع دولت پاسخ به کروناویروس در آمریکا و فرانسه و آلمان.

"من قبول من خطا در قضاوت و در زمان اشتباه عمل" فرگوسن گفت: این تلگرافکه اولین گزارش در فرگوسن ایران. "بنابراین من پا را از دخالت در SAGE [دولت علمی گروه مشورتی برای مواقع اضطراری]. من عمیقا پشیمان تضعیف پاک کردن پیام های اطراف ادامه داد: نیاز اجتماعی فاصله برای کنترل این ویرانگر بیماری همه گیر. دولت هدایت صریح است و وجود دارد برای محافظت از همه ما است."

دانشمند عاشق گزارش سفرهای متعدد به خانه خود را در ماه مارس و آوریل حتی اگر او بستری دوستان او بود که شوهرش دچار علائم کروناویروس. معاون افسر ارشد پزشکی دکتر جنی Harries و وزیر بهداشت مت, Hancock, اطلاع عمومی در یک هفته قبل از عاشقان اولین مراسم در تاریخ 30 مارس که "اگر دو نیمه از یک زن و شوهر در حال حاضر در جدا کردن خانواده ها در حالت ایده آل آنها باید اقامت در آن خانواده."

با توجه به تلگراف, Staat و شوهر در ازدواج باز و Staat باور نمی کند اقدامات خود را به ریاکارانه است چرا که او در نظر خانواده ها به یکی.

فرگوسن برای سال مدل گسترش پاتوژن عمده شیوع بیماری هایی مانند آنفلوانزای خوکی و ابولا. او آزمایش مثبت برای coronavirus در 19 مارس پس از سخنرانی در یک خیابان داونینگ کنفرانس مطبوعاتی دو روز پیش از آن. او به تازگی به اتمام دو هفته از خود قرنطینه با توجه به تلگراف.

"این ویروس است که احتمالا یکی از نگرانی های من بیشتر از همه چیز من مشغول به کار در" فرگوسن گفت: در 14 فوریه مصاحبه در روزهای اولیه از شیوع کروناویروس.

دانشمند بوده و در خط مقدم مبارزه با کروناویروس در انگلستان اغلب ظاهر می شود در مصاحبه با ستایش "بسیار فشرده و اجتماعی فاصله" اقدامات است. فرگوسن سر یک تیم کالج امپریال که ارائه متناوب گزارش به دولت است که پیش بینی شده بیش از 500 ، 000 مرگ و میر در انگلستان بدون محدودیت اجرا.

"دانشمندان مانند او به ما گفته اند ما نباید آن را انجام می دهند بنابراین قطعا در مورد آن است که یک مورد از ما انجام شده است به عنوان او می گوید و او انجام شده است به عنوان او می خواهد به گفت:" بریتانیا و عضو پارلمان ایان دانکن اسمیت. "او مشخصا نقض خود را دستورالعمل و برای یک مرد هوشمند پیدا کنم که بسیار سخت به این باور. خطرات آن تضعیف دولت را مستند پیام است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن