برادوی ستاره نیک کردرو می میرد پس از ماهها نبرد با کروناویروس

برادوی ستاره نیک کردرو مرده است در 41 بعد از یک ماه-نبرد طولانی با COVID-19 عوارض که شامل قطع پا و دو مینی سکت

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

برادوی ستاره نیک کردرو مرده است در 41 بعد از یک ماه-نبرد طولانی با COVID-19 عوارض که شامل قطع پا و دو مینی سکته مغزی همسر خود را اعلام کرد یکشنبه شب در Instagram.

"خدا به فرشته ی دیگر در بهشت اکنون" آماندا Kloots نوشت. "عزیزم من شوهر در گذشت این صبح است. او احاطه شده بود در عشق با خانواده اش به آواز خواندن و دعا به عنوان او به آرامی به سمت چپ زمین.

"من در ناباوری و صدمه زدن به همه جا. قلب من شکسته است که من نمی توانم تصور کنید که زندگی ما بدون او."

برای ماه Kloots تا به حال وقایع کردرو زندگی-مرگ و نبرد در Instagram, تشویق طرفداران به خواندن یکی از آهنگ های "خود زندگی" هر روز در 3 p. m.

"ما سنگ آن را به امروز او را به نگه داشتن دست خود را. من به عنوان سنگ خط آخر به او گفتند شما را به جهنم اما شما نور را از نور خود را ، زندگی می کنند زندگی خود را' من لبخند زد چرا که او قطعا قرار داده تا مبارزه" Kloots نوشت.

"من شما را دوست دارم برای همیشه و همیشه شیرین من است."

تونی-نامزد پیشخدمت و Rock of Ages ستارهکه پدرش از 1 سال قدیمی پسر الویس—بیمار در 20 مارس و در ابتدا مبتلا به پنومونی قبل از آزمایش مثبت برای coronavirus.

کردرو, 41, قرار گرفت, در ونتیلاتور در مارس 31 و در پزشکی ناشی از کما تا زمانی که ممکن است 12. او رو کشت از عوارض ناشی از این ویروس از جمله لخته شدن خون است که پزشکان مجبور به قطع پای راست خود را شدید ریه آسیب شوک سپتیک.

او تا به حال یک tracheostomy در یک نقطه و به تازگی تحت عمل دو دور از تجربی exosome درمان است. Kloots که قادر به دیدن او برای اولین بار 11 هفته از بستری شدن در بیمارستان گفت: شوهرش از دست داد 65 پوند بود و بیش از حد ضعیف به حرکت می کند اما می تواند چشمک زدن چشم خود را بله یا نه.

کردرو در بیمارستان بستری شده بود در Cedars-Sinai Medical Center در لس آنجلس (94 روز هنگامی که او درگذشت. مراسم تجلیل از تئاتر جهان به سرعت شروع به ریختن در.

"ویرانگر" همیلتون ستاره Lin-مانوئل میراندا توییتی. "چه ضرر چه نور است. تمام قلب را با آماندا و خانواده اش امشب."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب