باک ماسون باعث می شود ایده آل تی شرت برای مردان

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

حدود شش ماه پیش من را به ناهار با یکی از دوستانم که می تواند به توقف صحبت کردن در مورد یک نام تجاری تی شرت من هرگز از شنیده می شود. "من بدست من کل خانواده شروع به پوشیدن آنها" او افتخار "آنها باید استخدام من است." من فکر می کنم او می تواند رفته در ساعت اما من او را قطع کرد. پس از همه, T-shirt, T-shirt, راست? در پایان روز آن چه واقعا مهم است ؟ آن را مانند یک در حال رفتن به ناگهان مرا نگاه مانند مارلون براندو در اتوبوسی به نام هوس, راست? "اشتباه" او خندید.

پس چه هستم من خودم را به?

این یک تی شرت ارزش بودن وسواس بیش از. باک ماسون T-پیراهن من را تغییر داده اند میل برای یک مورد لباس من یک بار نادیده گرفته و به دلیل سادگی آن است. در حالی که آن را نمی ممکن است به نظر می رسد مانند وجود دارد یک تن از عوامل را به حساب در هنگام ساخت و یا خرید یک تی شرت باک Mason گرفته شده و همه آنها را به حساب برای شما از مواد به سجاف و برش به منظور توسعه ایده آل تی شرت. منحنی سجاف می دهد پایه T-پیراهن طراحی شده و براق پس از آن آویزان است و در مکان های مناسب و تنگ تر (اما نه بیش از حد تنگ) در دیگران است. گردن برگ های اتاق را برای نفس کشیدن بدون اینکه بیش از حد سست است. و اینکه آیا شما با پنبه پیما و یا ازدواج آنها هر دو نرم, نور, و بدون, به عنوان آنها باید.

چرا آن را به ارزش آن را به چند

جستجوی خود را برای ایده آل تی شرت به پایان رسیده است. باک ماسون باعث می شود انواع مختلفی از سرگرم کننده باب روز رنگ پایه تا پیراهن خود را می توان به عنوان یک بیانیه و یا یک پایه. اما آن را واقعا ارزش آن را به خاطر ازدواج پنبه است که از قبل منقبض شده. این حل بزرگترین مشکل من با تی شرت در کل: هر زمان که من فکر می کنم من یکی که فقط به اندازه مناسب برای من همیشه کاهش و توقف اتصالات چگونه من می خواهم آن را به. باک ماسون پیراهن نمی خواهد تغییر اندازه در شستشو. بدون آنها شما کاملا از اولین بار که شما آنها را می پوشند به صدم.

باک ماسون پیما منحنی سجاف سه راهی

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب