Budweiser چین COVID-19 دیدگاه در ادامه برای الهام بخشیدن به تیم های سراسر جهان

همکاران ما در Budweiser دم گروه چین اولین کسانی بودند که از تیم ما نهفته COVID-19 بیماری همه گیر. پشتیبانی شده

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

همکاران ما در Budweiser دم گروه چین اولین کسانی بودند که از تیم ما نهفته COVID-19 بیماری همه گیر. پشتیبانی شده توسط همکاران در سراسر بازارهای ما تلاش های تیم در چین بودند قابل توجه و تجربه و بینش خود را در ادامه برای الهام بخشیدن به عملیات ما در سراسر جهان است.

برای کمک به مبارزه و حاوی اولیه COVID-19 شیوع Budweiser چین اهدا بودجه و منابع به ارزش 11 میلیون RMB به مبارزه COVID-19. این شامل:

  • 5 میلیون RMB نقدی 4 میلیون RMB در تجهیزات پزشکی و 1 میلیون RMB در اضطراری آب تصفیه شده برای حمایت از خط مقدم ووهان با اقدامات عملی است.
  • 1 میلیون RMB در نقدی از هاربین-AB InBev شهری بنیاد توسعه به ضد اپیدمی مرکز Pingfang منطقه دولت هاربین به ارائه کمک های عملی و حمایت در جامعه است.
  • کارخانه ضد عفونی مواد برای ساخت و ساز, پیمانکار, ووهان Leishenshan بیمارستان برای حمایت از ساخت و ساز از Leishenshan بیمارستان.

Budweiser چین نقدی اهدا تحت هماهنگی و هدایت Hanyang منطقه پنومونی کنترل و درمان ستاد بود و اختصاص به کمک با شیوع ارائه ضد اپیدمی مواد داوطلب بیمه چرخ دنده محافظ و کمک هزینه زندگی به عنوان به خوبی به عنوان استفاده می شود برای حمایت از پست-شیوع امور عمومی از قبیل بهبود جامعه امکانات بهداشت عمومی و بهداشت عمومی آموزش و پرورش است.

تاثیر COVID-19 شیوع در Budweiser چین کسب و کار همچنان به تکامل – اما این تیم شده است به دقت رعایت روندهای در حال ظهور برای پاسخگویی به مصرف کنندگان که در آن آنها و پیدا کردن راه هایی برای ارائه پشتیبانی به همکاران. این شامل راه اندازی جدید در خانه تجربه مصرف کننده مانند هفتگی DJ livestreams و e-رویدادهای بازی و جابجایی منابع در صورت امکان برای حمایت از شرکای کسب و کار و مصرف کنندگان از طریق این زمان دشوار است.

این طرح ها فقط چند نمونه از آنچه که همکاران ما و همکاران در حال انجام در سراسر جهان با نبوغ و درست حس مالکیت. مشاهده بیشتر درباره AB InBev پاسخ به همه گیر در اینجا.

#TogetherAtADistance



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب