بوفالو پلیس که هل سالمندان مرد به اتهام حمله درجه دوم

دو بوفالو پلیس بودند arraigned در روز شنبه در یک تعداد هر یک از حمله در درجه دوم و پس از آنها گفته هل یک 75 سا

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

دو بوفالو پلیس بودند arraigned در روز شنبه در یک تعداد هر یک از حمله در درجه دوم و پس از آنها گفته هل یک 75 ساله نشان دهنده طول و ضد خشونت پلیس تظاهرات.

مارتین Gugino یک دیرین فعال صلح در شمال ایالت نیویورک شهرستان, ضربه سر خود را در پیاده رو و در سمت چپ بر روی زمین به عنوان خون مخلوط در اطراف سر خود را در روز پنج شنبه شب. او همچنان در بیمارستان و جدی اما با ثبات وضعیت در روز شنبه.

در ابتدا مقامات شهر ادعا کرد Gugino بود افتاد و سقوط کرد. اما ظاهر نشان پلیس ضد شورش بودند که پاکسازی رودخانه و ابشار نیاگارا مربع در آن زمان به وضوح هل دادن Gugino و راه رفتن با حرکت بدن. در این ویدئو مشاهده شده است 78 میلیون بار توسط شنبه.

زمانی که دو افسر هارون Torgalski و رابرت McCabe بودند به حالت تعلیق بدون پرداخت در جمعه تمام 57 افسران در بخش Emergency Response Team ترک نخبگان واحد در اعتراض.

صدها نفر از بوفالو افسران پلیس نشان داد تا به دادگاه برای برگشت این جفت ارز در روز شنبه پس از بوفالو پلیس خیرخواه انجمن بنا به گزارش منتشر شده پیام های متنی ضربت زنی پشتیبانی می کند. پلیس و دیگر حامیان این گزارش را تشویق می کردند که یکی از افسران خارج شد دادگاه.

برخی از حامیان عینک "ما پشت آبی" تی شرت و برگزار شد تا چتر برای جلوگیری از دوربین های خبری تلاش برای نشان دادن نرم افزار-پلیس معترضان.

Torgalski, 39 و McCabe, 32 هم التماس کرد گناه نیست به کلاس D جنایت شدند و هر دو منتشر شده در تعهد پس از مختصر مجازی حضور در شهرستان بوفالو دادگاه.

مدت کوتاهی پس از, Erie County District وکیل جان فلین گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که دو افسر "عبور از خط" و "نقض قانون است." وی با ذکر یک قانون ایالت نیویورک است که می گوید اگر یک قربانی است 65 ساله یا مسن تر است و حمله توسط کسی که حداقل 10 سال جوانتر جنایت شارژ می شود.

فلین افزود که افسران می تواند دستگیر Gugino اگر او در ارتکاب جرم. "شما او را بازداشت. شما نمی توانید یک باتوم و پرتاب او را همراه با افسر در کنار او... شما به درستی دستگیری او اگر او در ارتکاب جرم."

او با رد هر گونه پیشنهادات از ناعادلانه هدف قرار دادن پلیس اشاره کرد که او تحت پیگرد قانونی قرار 39 "معترضان که شد آشوبگران" را به عنوان به خوبی.

شهر شهردار گرچه ایستاده بود توسط افسران پلیس گفت که او نمی خواست آنها را به اخراج می شود و این بسیار مهم است که آنها "می دانم که آنها در حال گرفتن به دلیل روند."

بایرون قهوه ای نیز استدلال می کرد که 75 ساله بود "همزن" که از آنها خواسته شده بود به ترک قبلا.

"آنچه که ما مطلع شدند از این است که آن فرد یک همزن" براون گفت. "او در تلاش بود تا جرقه جمعیت از مردم است. آن دسته از مردم وجود دارد به تاریکی. نگرانی ما زمانی است که آن را تاریک می شود وجود دارد بالقوه برای خشونت است."

جان ایوانز رئیس جمهور از بوفالو پلیس خیرخواه انجمن گفت: افسران دستورات زیر برای پاک کردن میدان از همه مردم بدون در نظر گرفتن سن. "آنها به سادگی به انجام کار خود را. من نمی دانم چقدر تماس ساخته شده است. او لغزش در برآورد من. او کاهش یافت, عقب," او گفت: بوفالو اخبار روز جمعه.

اما Erie County اجرایی Marc Poloncarz روز جمعه گفت او "فوق العاده نا امید" توسط جمعی استعفای. "این نشان می دهد به من که چیزی نمی بینم اشتباه با اقدامات شب گذشته گفت:" در یک کنفرانس مطبوعاتی.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت: این فیلم ساخته شده او حالت تهوع و او پشتیبانی تحقیقات جنایی توسط Erie County District Attorney.

"چیزی که ما دیدم وحشتناک و نفرت انگیز و به اعتقاد من غیر قانونی" کومو سابق دادستان کل خبر داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب