Bugge Wesseltoft اعطا فیلتر شکن فرهنگ جایزه 2020

همه کاره و رویایی نوازنده دریافت معتبر فرهنگی جایزه منحصر به فرد خود توانایی ایجاد لینک های جدید بین ژانرهای م

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

همه کاره و رویایی نوازنده دریافت معتبر فرهنگی جایزه منحصر به فرد خود توانایی ایجاد لینک های جدید بین ژانرهای مختلف و فرهنگ ها و سنت.

Wesseltoft یکی از شناخته شده ترین و تولیدی هنرمندان در نروژی صحنه موسیقی. به عنوان یک پیانیست, آهنگساز و تهیه کننده او مبتکر که به طور مداوم به چالش ها و تجدید تاسیس ژانرهای موسیقی.

"این احساس تقریبا غیر واقعی به دریافت این جایزه است. من مفتخر و آن را به معنای زیادی برای من به خصوص با توجه که نشسته داوران و اساس است که این جایزه اهدا شده است. از آنجایی که من برای اولین بار درک قدرت موسیقی به عنوان یک شکل از ارتباطات من می خواستم به استفاده از موسیقی به عنوان کمک به ایجاد یک دنیای بهتر. من به شدت اعتقاد دارند که ما از طریق موسیقی می توانید ایجاد و افزایش درک و احترام در سراسر مرزها و فرهنگ ها می گوید:" برنده جایزه Wesseltoft.

ارج نهادن به ارزش های

دعا دختر کرد عراقی سالانه فرهنگ جایزه NOK 500,000 افتخارات هنرمندان و یا موسسات در اسکاندیناوی که سرآمد در موسیقی فیلم و ادبیات و هنرهای تجسمی و یا هنرهای نمایشی. پس از دریافت جایزه اول اهدا شد در سال 1995 تاسیس شده هنرمندان و استعدادهای جدیدتر را دریافت کرده اند افتخار.

"ما بسیار خوشحالیم که با تصمیم هیئت داوران برای انتخاب Bugge Wesseltoft که در این سال فرهنگی برنده جایزه. Wesseltoft کار نماد بسیاری از ارزش هایی که فیلتر شکن در آغوش می کشد. او یک هنرمند است که به بررسی ایجاد می کند با دیگران و کمک به کاهش نابرابری از طریق ترویج نوازندگان دیگر می گوید:" Sigve Brekke, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Telenor Group.

هل دادن تاسیس مرزهای عملکرد

"Wesseltoft توانایی ترکیب موسیقی تکنیک های از ژانرهای مختلف پیدا کردن الهام در فرهنگ های دیگر و ایجاد مواد جدید بر اساس سنت های قدیمی از سراسر جهان کمک می کند تا باز کردن درب های جدید و فشار تاسیس مرزهای. با جسارت به آزمایش با سبک های بی شماری و عبارات او ایجاد کرده است خود را بسیار خود را صدا می گوید:" مارتین Eia-Revheim رهبر داوران.

در آن توجیهی داوران آمده است که Wesseltoft نگرش به موسیقی است که مشخص می شود توسط نادر کنجکاوی. در میان چیزهای دیگر او کمک کرده است تا تجدید جاز از طریق نوآورانه گروه موسیقی مفهوم جدید از موسیقی جاز. در همکاری با نوازنده Sidsel Endresen, او همچنین کاوش آهنگ کلاسیک در ترکیب خود مواد و ایجاد یک سطح جدید است که همه دیگر duos پس از اندازه گیری شده است در برابر.

"Wesseltoft نیز به همان اندازه مشتاق برقراری ارتباط با دیگران' موسیقی به عنوان مقدار به عنوان خود را. به عنوان یک تولید کننده او منتشر کرده است صدها پرونده است که در آن هنرمندان تاسیس شده اند مجاز به آزمایش و تکامل و همچنین به عنوان نام های جدید در کسب و کار که داده های خود را در اولین فرصت. در این سال برنده جایزه همواره مشتاق به ترویج صداهای جدید در موسیقی و او را نشان می دهد از طریق بسیاری از نوازندگان از سراسر جهان است که موسیقی دارای ویژگی به عنوان یک مرکز و یک زبان جهانی است که باعث ایجاد وحدت" می افزاید: Eia-Revheim.

هیئت داوران از سال 2020

مارتین Eia-Revheim مدیر پروژه در Sparebankstiftelsen DNB و رهبر داوران; Lars Saabye Christensen نویسنده; آستا Busingye Lydersen بازیگر و خواننده در Queendom; Henrik Mestad بازیگر; Alexandra Archetti Stølen جشنواره مدیر در اسلو جهان; و Randi Enebakk با توجه VP و رئیس گروه رویداد و نمایشگاه ها در گروه فیلتر شکن.

در مورد فرهنگ جایزه

فیلتر شکن فرهنگ جایزه "بی حد و حصر ارتباطی" یک عنصر کلیدی از فیلتر شکن فرهنگ برنامه. این برنامه با هدف گرد هم آوردن هنرمندان از ژانرهای مختلف فرهنگی و برجسته هیجان انگیز, فرهنگ, بیان است که باعث ایجاد تنوع تعامل و منحصر به فرد مکان جلسه.

بیشتر بخوانید درباره فیلتر شکن فرهنگ برنامه و دریافت کنندگان قبلی از فیلتر شکن فرهنگ جایزه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب