بلغارستان بوریسوف نخست وزیر دولت زنده رای اعتماد

نخست وزیر Boyko Borisov دولت باقی خواهد ماند در قدرت پس از رای اعتماد شکست خورده بود در مجلس. Borisov آمده است

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

نخست وزیر Boyko Borisov دولت باقی خواهد ماند در قدرت پس از رای اعتماد شکست خورده بود در مجلس. Borisov آمده است در زیر آتش میان طولانی مدت مبارزه با فساد شد.

بلغارستان پارلمان در روز سه شنبه رای دادند را بدون اعتماد به نفس حرکت علیه نخست وزیر Boyko Borisov و خود را مرکز-راست ائتلاف دولت است.

آرا به نام اپوزیسیون سوسیالیست در میان اتهامات دولت شکست خورده است و برای مقابله با فساد دیدم 124 نمایندگان مجلس با آن مخالفت با 102 به نفع.

اتهامات فساد و تبعیض نسبت به اقلیت حاکم است سوخت موجی از خشم مردمی نسبت به Borisov و دولت او.

اخراج سه تن از وزرای کابینه هفته گذشته موفق به سرکوب ناآرامی. هزاران نفر از تظاهرکنندگان را به ادامه را به خیابان ها خواستار Borisov استعفای.

بیشتر بخوانید: بحران سیاسی در بلغارستان تظاهرات و خشم

قدرت بن بست

تظاهرات آغاز شد و پس از حملات پلیس در دو مقامات ارشد مشغول به کار در سوسیالیست رئیس جمهور شکمبه Radev ، دادستان ها می گویند این حملات انجام شده به عنوان بخشی از تحقیقات راجع به تاثیر سوء اما Radev حامیان استدلال می کنند آنها با هدف به تأخیر انداختن فساد تحقیقات به بلغارستان نخبگان سیاسی و oligarch کلاس.

این حملات را موجب مناقشه میان رئیس جمهور و نخست وزیر. Radev مردم خواست تا در تظاهرات و به نام در Borisov را "مافیا" دولت به استعفا.

Borisov تاکنون حاضر به مرحله پایین. خود را در ترم جاری به پایان می رسد در 2021.

سابق آتش و محافظ Borisov اول به قدرت در سال 2009 و تحت سلطه سیاست بلغارستان بوده است. او در حال حاضر در مواجهه با یکی از بزرگترین بحران هنوز به عنوان نخست وزیر.

dr/rc (AFP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب