بلغاری فسیل نشان می دهد انسانهای هوشمند وارد در اروپا زودتر از آنچه قبلا تصور

فسیل های یافت شده در یک بلغاری غار نشان می دهد که انسانهای هوشمند ممکن است جاروب به اروپا 46,000 سال پیش. این

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

فسیل های یافت شده در یک بلغاری غار نشان می دهد که انسانهای هوشمند ممکن است جاروب به اروپا 46,000 سال پیش. این نشان می دهد یک دیگر تداخل با نئاندرتال ها و نشان می دهد عمده فرهنگی ارتباط بین این دو است.

دانشمندان استخوان در یک بلغاری غار که نشان می دهد انسان مدرن ممکن است وارد اروپا در هزاران سال زودتر از آنچه قبلا تصور در زمانی که این منطقه تا به حال مدت طولانی است که خانه را به نئاندرتال ها.

پنج فسیل چهار تکه استخوان و دندان پیدا شد در بلغارستان Bacho کیرو غار با توجه به مطالعات منتشر شده در روز دوشنبه. دقیق رادیوکربن و آزمایش DNA نشان می دهد که استخوان آناتومی بدن انسان متعلق به چهار Homo sapiens قدیمی ترین قدمت برخی از 46,000 سال است.

آرایه ای از آثار اعتقاد به ساخته شده توسط انسان نیز یافت می شود در سایت. این شامل آویز ساخته شده از دندان غار خرس که در مورد 47,000 سال است. آویز سهم قابل توجه شباهت به آنهایی که بعد از آن ساخته شده توسط نئاندرتال ها در اروپا نشان می دهد که آنها به تصویب جنبه از فرهنگ انسانی ،

Bulgarian artifacts (Reuters/T. Tsanova)

مصنوعات سنگی از Bacho کیرو غار در بلغارستان با اشاره پره و قطعات

ادامه مطلب: محققان شناسایی قدیمی ترین بقایای انسانی در اروپا

محققان بر این باورند گونه ما آمدند از آفریقا مختصری گرم شدن دوره است. اروپا شد و سپس یک سنگر و استحکامات برای نئاندرتال ها که تا به حال ساکنان این قاره برای هزاران سال.

انسان ها و نئاندرتال ها مشترک این قاره در حدود 7000 سال گفت: paleoanthropologist ژان ژاک Hublin مدیر گروه از تکامل انسان در موسسه ماکس پلانک برای تکاملی انسان شناسی در آلمان است.

"DNA شواهد در حال حاضر امن است که نئاندرتال ها و انسان انسانهای تعامل زمانی که آنها در تماس با یکدیگر است. در بعضی از نقاط آن تعاملات ممکن است حتی 'دوستانه' برای عدم وجود یک کلمه بهتر است" گفت: دانشگاه نیویورک
انسان شناس و مطالعه همکاری نویسنده شارا بیلی. "ما حمل DNA خود را و آنها را تحت تاثیر فرهنگی ما نوآوری."

ادامه مطلب: مطالعه نشان بوتسوانا به عنوان منشاء انسان است که تحت بررسی

به شدت مورد مناقشه

علت نئاندرتال ها' انقراض است یک موضوع بسیار بحث است. یکی از احتمالات این است که گونه های ما از بین برود آنها را پس از هزاران سال از تعامل از جمله interbreeding که در سمت چپ یک علامت پاک نشدنی در ژنوم انسان.

"به نظر من نئاندرتال ها ناپدید شد و از اروپا به دلیل رقابت با گونه های ما. اما آیا این اتفاق یک شبه رخ نمی دهد" گفت: Hublin نویسنده سرب از یکی از این دو مطالعه.

adi/jsi (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن