"کسب و کار و معنویت" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 5/22/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Justin S. Grant'snew کتاب "کسب و کار و معنویت: اسرار شخصی و حرفه ای & س

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Justin S. Grant'snew کتاب "کسب و کار و معنویت: اسرار شخصی و حرفه ای & سیارهای تکامل است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در مارس 13th.

کتاب های الهام بخش ممکن است ارائه موثر انگیزه اما اغلب "موعظه برای گروه کر." ما در فرهنگی و علمی و با ظهور و سلطه شرکت های چند ملیتی بیشتر ابتکاری و فراگیر رویکردهای ضروری به آدرس عظمت این مسائل مواجه بشریت است. برای پاسخ به این نیاز "کسب و کار و معنویت" 'موعظه به محل کار' استخدام یک omni-مذهبی صدای. آن صحبت می کند به مخاطبان گسترده ای: رهبران فکری دانش کارگران و کارآفرینان و مدیران و طراحان و مهندسین و کارکنان و اعضای داوطلب و زنان خانه دار می تواند همه دست آوردن بینش جدید برای هماهنگ سازی تکامل شخصی و حرفه ای و توسعه و پیشرفت گروه و ترقی جهان ما.

این کشنده موضوعات شادی و رفاه را به طور اجمال عسل احضار خوانندگان به سمت هدف بالاتر از خود تحقق. در این جامع کار های نا محدود و تعالیم معنوی و فلسفه هستند به کاوش در رابطه با زمان مطالعات دقیق علمی و روانشناسی. انتزاعی هستند و از مد افتاده به قابل اجرا ابزارها و تکنیک های ارزشمند برای هدایت افکار و اعمال. این قدرتمند تحول فن آوری می تواند مورد استفاده توسط افراد و گروه های غیر جزمی و غیر مذهبی راه است که به طور کامل سازگار با معمولا سکولار محیط کار. فکر و استفاده مداوم از این روش های پیشنهادی می تواند سازمان ها و جوامع به عرصه سه بعدی سودآوری با گسترده منافع برای مردم و سیاره خانه ما.

محتوای متنی از "کسب و کار و معنویت" است که به زندگی به ارمغان آورد با بیش از پنجاه بخش, الهام بخش, تصاویر و نمودارهای گویا. نویسنده Justin S. Grant که دارای کارشناسی ارشد در تحول روانشناسی (علم روح و ذهن) می نویسد: در یک روشن و نشاط بخشی سبک است که کدها خاص آموزه های جهانی بیشتر مرموز جهان در دسترس تر و عرفانی راه عملی تر.

مباحث و تکنیک ها عبارتند از:

- شادی در رابطه با سلامت و ثروت & قدردانی
- این ارتباط متقابل بین محیط تندرستی & سودآوری
- از روشن کردن نیروی آموزش و پرورش
- آموزه های عصر جدید
- این ارتباط متقابل بین بشریت و جامعه & الهیات
- فلسفه بودایی در جهان چند فرهنگی
- فرقه در مقابل فرهنگ
- صعود از زنان و کل گرایی اجتماعی
- این ارتباط متقابل بین فلسفه و دین و علوم
- مراقبه و تجسم & نیایش
- در حال تکامل سیاره ای طرح

"کسب و کار و معنویت" توسط Justin S. Grantwill رایگان و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (5/18/2020 – 5/22/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B086R7Z1F7.

"کسب و کار و معنویت" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"خوب تحقیق و واقعا منحصر به فرد کتاب است که به بررسی موضوعات مهم اغلب جدا شلوغ ما جامعه است. گرافیک و نمودارها کمک به توضیح برخی از باطنی بیشتر موضوعات مورد بحث. به شدت توصیه می شود!" – نیک Antonian

"آنچه که من در مورد این مطالعه این است که آن را روشن نوشته شده است و در عین حال پیچیده و روشنگری شیوه ای. آن را فراهم می کند خاص آموزه های بیشتر جهانی و جهان مرموز. این باعث می شود که متعالی هواپیما بیشتر است. نیازی به گفتن عالی به عنوان خوانده شده!" – Alejandro Hinostroza

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

Justin S. Grant, کارآفرین, خواننده, نویسنده و سخنران, بومی, Santa Barbara, California. او به مدرسه متوسطه در Thacher در اوهای, کالیفرنیا جایی که او دریافت شدید, طبیعی, اخلاقی و علمی آموزش و پرورش در یک فضای سرشار از سنت متافیزیکی. در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا او به دست آورده کارشناسی هنر در نوشتن خلاق و مطالعه ادیان جهان است. جاستین پس از آن سفر به هیمالیا در هند/نپال و عمیقتر عشق خود را از موسیقی مقدس و مراقبه است.

به عنوان بنیانگذار آن مشاوره در لس آنجلس او به دست آورد تجربه گسترده در بخش کسب و کار. او موفق به دریافت یک مهندسی صوت گواهینامه از نوازندگان موسسه در هالیوود و تاسیس یک استودیوی ضبط و برچسب رکورد. در غیر انتفاعی (persian) او خدمت در سازمان های متعدد به عنوان یک عضو هیئت مدیره خزانه دار, ویژگی های مدیر و مجری.

جاستین به دست آورده کارشناسی ارشد رشته هنر در تحول روانشناسی از دانشگاه فلسفی پژوهش است.

کتاب جدید خود "کسب و کار و معنویت ~ اسرار شخصی و حرفه ای & سیارهای تکامل" ارائه می دهد عملی راه را برای جویندگان حقیقت در عصر جهانی.

لطفا www.JustinSGrant.com برای اطلاعات بیشتر.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن