گران: پیمانکاران پنتاگون' گزارش 'ووهان آزمایشگاه' ریشه های ویروس ساختگی است

یک گزارش تکان دهنده نشان می دهد که coronavirus شد "انتشار[d] از ووهان موسسه ویروس شناسی" در چین است که در حال

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

یک گزارش تکان دهنده نشان می دهد که coronavirus شد "انتشار[d] از ووهان موسسه ویروس شناسی" در چین است که در حال حاضر در حال گردش در ارتش ایالات متحده و هوش دایره و در کاپیتول هیل. اما یک انتقادی نقص در گزارش روزانه جانور تجزیه و تحلیل نشان می دهد: برخی از آن بیشتر به ظاهر قانع کننده شواهد نادرست است—قابل اثبات نادرست است.

متعدد کمیته های کنگره به دست آمده و مورد نقد و 30 صفحه گزارش تولید شده توسط چند آژانس همکاری محیط زیست (MACE) بخشی از سیرا نوادا عمده وزارت دفاع پیمانکار است. این گزارش ادعا می کند به تکیه بر رسانه های اجتماعی و پست, تجاری, تصاویر ماهواره ای و تلفن همراه داده های مکان به رسم این نتیجه رسیدند که برخی از مرتب کردن بر اساس از "خطرناک رویداد" رخ داده است در ووهان ویروس شناسی آزمایشگاه در اکتبر 2019—یک رویداد است که اجازه COVID-19 به فرار. این یک تئوری است که به دست آورده به ارز سیاسی راست و در بالای ردیف از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

اما این گزارش ادعا مراکز در اطراف گم شده و اطلاعات محل برای تا هفت گوشی — و در بسیاری از موارد کمتر از آن. آن را بیش از حد کوچک حجم نمونه برای اثبات بیشتر از هر چیزی به ویژه هنگامی که همان دستگاه های مشابه نشان داد غیبت در بهار 2019. گرز سند ادعای نوامبر 2019 کنفرانس لغو شد به دلیل برخی از فاجعه; در واقع, وجود دارد, selfies از این رویداد.

بیشتر چه, تصاویر جمع آوری شده توسط DigitalGlobe را Maxar فن آوری ماهواره ها و ارائه به The Daily Beast, نشان می دهد, ساده, کمتر, عجیب و غریب, دلیل برای اینکه چرا تحلیلگران معتقد بودند "موانع" رفت و به جای در اطراف آزمایشگاه پس از قرار گاه به گاه: ساخت و ساز جاده. این Maxar تصاویر همچنین نشان می دهد معمولی کاری با الگوهای ترافیک عادی در اطراف آزمایشگاه ظاهرا پس از رویداد زمین شناسی.

"این یک راهنمای مصور چگونه به انجام open source تحلیل" گفت: Jeffrey Lewis, مدیر شرق آسیا منع گسترش برنامه در مرکز مطالعات منع گسترش که تجزیه و تحلیل گرز گزارش روزانه وحش. "این است که پر از سیب-به-پرتقال مقایسه انگیزه استدلال و امتناع کامل به نظر دنیوی توضیحات و یا محل داده ها در هر نوع زمینه."

یک سخنگوی وزارت دفاع گفت: روزانه وحش که مک را تولید نمی کند به گزارش "در هماهنگی با وزارت دفاع." سیرا نوادا نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

این سند که به ان بی سی نیوز برای اولین بار منتشر شده و گزارش شده در مارس 8, ساخته شده راه خود را به کاپیتول هیل تنها چند روز پس از وزیر خارجه مایک Pompeo ادعا کرد در یک مصاحبه بود که "شواهد زیادی" را به نشان می دهد که این ویروس در آمد از آزمایشگاه در ووهان.

اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا در جریان شدند در این گزارش که توسط مک در اوایل این ماه پس Pompeo اظهارات با توجه به دو کنگره دستیاران آشنا با این موضوع. این گزارش پس از آن ساخته شده راه خود را به کمیته اطلاعات مجلس سنا و کمیته روابط خارجی سنا. متعدد کمیته های کنگره خواسته اند گرز برای دیدار و بحث در مورد محصول خود را. اعضا نیز خواسته مقامات ارشد در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا آنها اعتماد گزارش و موافقت با آن را ادعا می کند.

با توجه به دستیاران سنا که باید بررسی سند وجود دارد به نظر می رسد مسائل با تجزیه و تحلیل. یکی از این منابع گفت: این گزارش را "کاملا نمی پاس بوی تست." یکی دیگر از کنگره گفت که روزانه وحش است که در این گزارش بود "نه واقعی هوش است."

ظهور گرز سند می آید در میان یک تلاش هماهنگ به جای سرزنش برای این بیماری همه گیر کوروناویروس مستقیما در پکن. و وجود آن تایید است که منابع دولت در حال حاضر اختصاص داده شده به کاوش که گزاره حتی به عنوان واقعی هوش باقی مانده است به مراتب کمتر قطعی است. در حالی که وجود دارد گسترده توافق که COVID-19 پدید آمده در چین, نیویورک تایمز گزارش داد که اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را تحت فشار قرار دادند سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده به دنبال برخی از مرتب کردن بر اساس از دولت چین مجرمیت و بررسی ووهان آزمایشگاه تئوری.

رئیس جمهور تهمت به خبرنگاران گفت: در اوایل این ماه که این ویروس در حال فرار از ووهان آزمایشگاه زیرا "کسی احمقانه بود." از آن پس دولت هنوز برای انتشار هر گونه مدرکی برای حمایت از این نظریه. مقامات خارجی و همچنین اعضای تهمت خود coronavirus نیروی کار را تحت فشار قرار دادند. Dr. Anthony Fauci است گفت: ویروس سرچشمه "در وحشی."

"همه چیز در مورد گام به گام تکامل در طول زمان به شدت نشان می دهد که [این ویروس] تکامل در طبیعت و سپس شروع به پریدن کرد به گونه" رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: National Geographic.

گرز سند نشان می دهد که مقامات چینی مسدود کردن ترافیک اطراف ووهان آزمایشگاه در اواسط ماه اکتبر. نویسندگان ترک خوانندگان با این تصور که یک ادعا در کاهش ترافیک محلی را نشان می دهد که مقامات چینی به رسمیت شناخته نشت گرفته شده بود و تلاش برای جلوگیری از عابران از آلوده شدن. "اعتقاد بر این است که موانع قرار داده بودند در محل برای جلوگیری از ترافیک از آمدن در نزدیکی تاسیسات" در این سند می گوید.

"این یک راهنمای مصور چگونه به انجام open source تجزیه و تحلیل. آن است که پر از سیب-به-پرتقال مقایسه انگیزه استدلال و امتناع کامل به نظر دنیوی توضیحات."

مرکز مطالعات منع گسترش' جفری لوئیس

در خصوص نویسندگان با اشاره به کاهش در محل تلفن همراه داده ها را از یک بزرگراه که می گذرد آزمایشگاه در مدت کوتاهی پس از حادثه به اتهام. "وجود دارد مطلقا هیچ ترافیک" در نزدیکی مرکز از اکتبر. 14-19 سند ادعا می کند.

اما این سادگی نیست. این نتیجه گیری است که رد توسط تصاویر ماهواره ای ارائه شده به The Daily Beast توسط DigitalGlobe را Maxar ماهواره. تصاویر گرفته شده در Oct. 17 نشان می دهد وسایل نقلیه در جاده ها توسط امکانات در آزمایشگاه پارکینگ در نزدیکی BSL-4 آزمایشگاه که در آن نشت ظاهرا سرچشمه گرفته و در نزدیکی ساختمان. "ترافیک الگوی قابل مشاهده در اکتبر 17, 2019 یکسان است به الگوهای ترافیک در روزهای دیگر. مردم هنوز هم در حال آمدن به محل کار" لوئیس گفت.

این Maxar تصاویر همچنین نشان می دهد که چرا مک تحلیلگران ممکن است اعتقاد بر این موانع بودند در محل در اطراف این تاسیسات. این نشان می دهد ساخت یک بزرگراه در نزدیکی ووهان آزمایشگاه نزدیک به اتمام در ماه اکتبر.

"کسانی که تعطیلی و موانع به مراتب بیشتر احتمال دارد مربوط به ساخت و ساز ما می دانیم که اتفاق می افتد. برای آنچه در آن ارزش است وجود دارد اتومبیل ها و اتوبوس ها در همسایه کسب و کار در اکتبر 17—بنابراین من تصور برخی از فقدان اطلاعات ممکن است مربوط به مجموعه مشکلات پس از آن به نظر می رسد مردم در کار" لوئیس مشاهده شده است.

مک تحلیلگران تلاش برای ایجاد یک "الگوی زندگی" در ووهان آزمایشگاه به منظور فاش کردن آنچه که آنها ادعا می کنند آنومالی یکی ظاهرا ناشی از نشت. گرز سند نمودارهای حرکت ظاهری ووهان پرسنل آزمایشگاه به داخل و خارج از تسهیلات منتهی به اکتبر زمانی که اتهام نشت گرفت. در یک اسلاید تحلیلگران نوشت که وجود دارد "18 روز فاصله" که در آن "وجود نداشت حوادث قابل مشاهده" از دستگاه در آزمایشگاه بین Oct. 6 و 24 ظاهرا نشان می دهد نشت تصادفی.

در انجام این کار آنها به نظر می رسد شده اند غافل از کلید های فرهنگی عامل پیچیده دوره عادی از حوادث: یک روز تعطیل است. "هفته اول اکتبر یک هفته طلایی در چین که در حال رفتن به مختل است که الگوی" لوئیس گفت.

استفاده از آنها به هفت دستگاه های تلفن همراه برای ایجاد الگوی زندگی در اطراف این آزمایشگاه نیز ممکن است مانع از تجزیه و تحلیل.

"تعدادی از تلفن های همراه درگیر است فوق العاده کوچک—در ماه بیشتر از آن است که دو یا کمتر منحصر به فرد دستگاه های" لوئیس گفت. "توجه داشته باشید که وجود دارد هیچ دستگاه و یا درخواستهای در مارس و آوریل 2019. ما را به این نتیجه تصادف وجود داشت در بهار هست ؟ آن را به مراتب بیشتر احتمال دارد که یک یا دو گوشی به طور منظم رفتن در نزدیکی آزمایشگاه در زمان تعطیلات مریض شدم یا از دست رفته تلفن خود را. (اینها همه چیزهایی که اتفاق افتاده است در خانواده من در گذشته سال است.)"

روزانه وحش پرسید: تحلیلگران در برنده جایزه باز منبع تحقیقی خروجی اخبار Bellingcat به بررسی مک پرونده و ارزیابی کیفیت آن نتیجه گیری. در عرض چند دقیقه پس از دریافت پرونده Bellingcat محقق ارشد نیک آب رد یکی از گرز سند ادعا می کند: که یک همایش ایمنی زیستی آزمایشگاه مدیریت در ووهان آزمایشگاه برای برنامه ریزی هفته اول ماه نوامبر لغو شد.

اما این کنفرانس انجام می گیرد به عنوان NBC اولین گزارش شده است. آب پیدا Facebook پست از یک دانشمند پاکستانی که حضور داشتند صورت گرفته و selfies وجود دارد از جمله در BSL-3 آزمایشگاه.

"هر کس نوشت: این سند است که به وضوح اشتباه در مورد طبیعت منبع باز اطلاعات است. نه تنها اطلاعات کلیدی در آن وجود ندارد و به نظر می رسد منبع باز اما یک جستجوی ساده از Facebook می توانید رد یکی از کلیدی ترین اصول ارزیابی" آب گفت: روزانه وحش.

او همچنین در زمان حفاری در یکی از بسیاری از گردشگری عناصر در مک ارائه شده است. "شاید نویسندگان باید زمان بیشتری را صرف تست تجزیه و تحلیل خود را به جای کار کردن چگونه به محصول چشم سائورون به یک لوگو کپی و جا به جا از اینترنت" آب گفت.

به عنوان گرز سند گردش از طریق امریکا سالن از قدرت دوم پرونده انگشت ووهان آزمایشگاه برای شیوع کروناویروس باعث شده است که گسترده هم بزنید در استرالیا. دیلی تلگرافیکی از استرالیا به طور گسترده به عنوان خوانده شده روزنامه برای اولین بار بود ادعا می کنند آن را به دست آمده بود "پرونده" و منتشر شده در یک صفحه داستان سیاسی ویرایشگر-در-بزرگ Sharri Markson در مارس 2 با تیتر "چین چوگان مانند علم" این ادعا آن به عنوان "یک جهان منحصر به فرد" و گزارش "بمب پرونده میسازد این مورد در برابر مردم جمهوری." به روپرت مرداک متعلق به کاغذ در ادامه به جزئیات بیش از پنج صفحه, مواد منفجره ادعا می کند که COVID-19 سرچشمه در یک آزمایشگاه در ووهان و آزمایشگاه و دانشمندان آن را در حال حاضر "این موضوع از یک پروب با پنج چشم جامعه اطلاعاتی" با اشاره به این هوش-های همکاری میان ایالات متحده و کانادا و استرالیا و نیوزلند و انگلستان

پس از آن سابق استرالیا وزرای خارجه و رسانه ها در سراسر جهان را آشکارا شک ریشه و قصد پرونده نشان می دهد که از آن به بیرون درز شد به دیلی تلگراف با منافع ایالات متحده به دنبال ارائه اعتبار به ادعاهای ساخته شده توسط تهمت و Pompeo. "به نظر می رسد سفارت آمریکا به یک confected گزارش به استرالیا, روزنامه, باد بی اساس ادعا می کند که COVID19 ویروس بود انقلابي در یک آزمایشگاه در ووهان" سابق استرالیا وزیر خارجه Bob Carr گفت: صبح سیدنی هرالد.

"شاید نویسندگان باید زمان بیشتری را صرف تست تجزیه و تحلیل خود را به جای کار کردن چگونه به محصول چشم سائورون به یک لوگو کپی و جا به جا از اینترنت است."

Bellingcat را نیک آب

"این راز هوش. از آن شده است نمی گذشت یکی از اصلی پنج چشم سازمان های اطلاعاتی استرالیا و نه تولید شده توسط استرالیا هوش. برخی از این مسائل که میفروخت مزخرف است" نیل فرگوس یک متخصص امنیتی مستقر در سیدنی با شرکت هوشمند خطرات گفت: روزانه وحش.

وزارت امور خارجه اظهار نظر نمی کنم رکورد برای این داستان. کمیته روابط خارجی مجلس رسیده است به دولت استرالیا به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این "پرونده" با توجه به کنگره aide.

مقامات در آمریکا و استرالیا توصیف هر دو "پرونده" و گرز سند مشابه و می گویند که آنها بر این باورند هر دو با تکیه بر داده های مشابه-روش های جمع آوری. در مورد "پرونده" یک استرالیا گفت: با توجه به The Daily Beast: "این یک مرده داستان در اینجا—آن را جدی گرفته نشده است." یک مقام اطلاعاتی آمریکا توصیف آن به عنوان یک "رشته از منبع باز حقایق با یکدیگر ترکیب شوند."

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون بارها گفت هیچ اطلاعاتی برای پشتیبانی از این نظریه که COVID-19 سرچشمه در یک آزمایشگاه در ووهان.

"آنچه ما قبل از ما نمی کند نشان می دهد که که به احتمال زیاد منبع" موریسون گفت: در پاسخ به نظرات مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده گفت: این ویروس سرچشمه در ووهان آزمایشگاه. "وجود دارد هیچ چیز ما است که نشان می دهد که به احتمال زیاد منبع, هر چند شما نمی توانید حکومت هر چیزی در این محیط است."

"ما می دانیم که آن را در چین آغاز شده و ما می دانیم که آن را در آغاز ووهان محتمل ترین سناریو است که اظهارنظر مربوط به حیات وحش, مرطوب بازارهای اما این یک موضوع است که باید به طور کامل مورد بررسی قرار," موریسون اضافه شده است.

ایالات متحده و استرالیا و انگلستان را همه به نام چین اجازه می دهد تا برای یک تحقیقات مستقل به ریشه های این ویروس است. چین خودداری کرده است. و جای تعجب کوچک: پکن شده است معتبر متهم به پوشش تا شدت این ویروس از زمان اولین روز از وقوع.

با توجه به وزارت امنیت داخلی گزارش به دست آمده توسط آسوشیتدپرس در اوایل این ماه در چین نکردن اطلاعات در مورد ویروس—از جمله چگونه آن را گسترش و توانایی خود را برای کشتن—در بخشی به سهام تا در حد مورد نیاز تجهیزات پزشکی قبل از بقیه جهان است. و به نظر می رسد به عنوان اینکه دولت نیز گمراه جامعه بین المللی در مورد آن مرگ و میر. در اواسط ماه مارس پکن گفت: مسئولان در ووهان به حال خود تجدید نظر تعداد مرگ تا 50 درصد است.

پس از آن تعجب آور نیست که برخی ممکن است تعجب که آیا چین گمراه کننده بود جهان در مورد ریشه های COVID-19 ، مغلوب ساختن پیشی جستن و Pompeo ادعا نگران اند مقامات وزارت امور خارجه که می گویند, منشی, در خصوص, در حال حرکت است به سرعت بیش از حد به طور علنی نتیجه گیری آنچه که مقامات اطلاعاتی در سراسر جهان هستند یا هنوز در تلاش برای درک و یا گفته اند نادرست است.

عمومی اعلامیه توسط Pompeo در حال حاضر شروع به اخلال در روابط دیپلماتیک مقامات به تازگی گفت: روزانه وحش به عنوان نمایندگان خارجی در استرالیا و در جای دیگر گفته اند آمریکا و همتایان که دبیر اظهارات آن را دشوار است برای گرفتن چین به موافقت با تحقیق و تفحص است.

دفاع از کار روزانه تلگراف را Markson که برنده چندین Walkley جوایز استرالیا در بالاترین جایزه روزنامه نگاری به نظر می رسد استیو Bannon پادکست جنگ اتاق: همه گیری در مارس 12. سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین خواسته او مورد شک و تردید بیش از مشروعیت پرونده او تا به حال گزارش شده است.

"بنابراین در حال حاضر در استرالیا شما باید واقعا قوی حملات از سمت چپ که تقریبا جانبداری با چین در اینجا. آنها می خواهند یک تحقیق چگونه من پرونده," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن