#BwayforBLM بود تماس قدرتمند به حساب ضد سیاه نژادپرستی در تئاتر

هزاران نفر از تئاتر حرفه ای مونتاژ این هفته برای #BwayforBLM سه بخش آنلاین فروم بود که خام عاطفی دارند و braci

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

هزاران نفر از تئاتر حرفه ای مونتاژ این هفته برای #BwayforBLM سه بخش آنلاین فروم بود که خام عاطفی دارند و bracingly فرانک در مورد مشکلات سیستمیک فاکتورها باعث ایجاد پلاک متوسط سفید-تحت سلطه فضاها و موسسات.

انجمن صورت گرفت در میان قیام جهانی بیش از مرگ سیاه و سفید آمریکایی به دست پلیس و یک حساب با ضد سیاه نژادپرستی در سراسر تعداد فزاینده ای از صنایع از جمله رسانه های خرده فروشی و فن آوری.

این رویداد بسته از یک هفته است که همچنین شاهد گردش یک نامه سرگشاده "ما دیدن شما سفید آمریکایی تئاتر" decrying نژادپرستانه ساختار و شیوه های سراسر حرفه ای در سراسر کشور امضا شده توسط بیش از 300 غیر سفید هنرمندان تئاتر و همراه با یک طومار با بیش از 60 ، 000 امضا.

اما #BwayforBLM ارائه شده منحصر به فرد زنده فروم افرادی در این صنعت به جزئیات تجارب خود را با نژادپرستی خواستار از سیستم های که بی ارزش سیاه و سفید بدن و خلاقیت است. آنها را برای اولین بار در میان همسالان خود در یک زوم تماس شنبه برگزار شد که برگزارکنندگان می گویند درو حدود 600 سیاه شرکت کنندگان از برادوی جانبازان به تئاتر دانش آموزان است.

"این احساس بسیار قوی و مانند ما بودند و همه با هم برای اولین بار در یک مدت زمان طولانی" گفت: مجری کهربا Iman یک عضو موسس برادوی حمایت ائتلاف که سازمان فروم. زوم تماس قدرتمند بود شروع به عمد ایجاد یک فضای امن برای صدای قادر به گرد هم می آیند برای خود صحبت می کنند ذهن و نه نگرانی در مورد هر گونه عواقب یا که گوش دادن و یا قضاوت" گفت: Iman کار کرده است که در برادوی و تور در همیلتون.

برادوی حمایت ائتلاف یک سازمان مردمی که گرد هم آمدند و در پی 2016 انتخابات با یک رویداد نیز نامیده می شود #BwayforBLM در مقابل مخاطبان از 1200 در کلمبیا مدرسه قانون شامل اجرای پانل های و فعال شد.

برای تکرار دوم از #BwayforBLM رفتن آنلاین در میان همه گیر ارائه پویا تر فرصت—برای اولین فاستر استقبال فضا برای مردم سیاه و سفید برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را در صنعت با یکدیگر و در روز دو و سه به دعوت از مخاطبان آنلاین از جمله سیاه و سفید غیر متحدان به گوش دادن و نگه داشتن خود را پاسخگو.

شب دو و سه را به خود جلب کرد حدود 5000 زنده بینندگان بیش از مناسب خواهد بود و در چهار تا از بزرگترین برادوی تئاتر. نظرات پر شد با رایحه ای از قدردانی و تاکید از بازیگران و مدیران و طراحان و فشار عوامل که نام مکرر نیویورک Playbills. ویدئوها از livestreams باید حدود 10000 نمایش هر و شمارش.

"ما در حال اعطای فضا و فرصت را برای ما سفید متحدان آمده و گوش دادن اما آنها قادر نخواهد بود به صحبت می کنند" Iman گفت: برنامه ریزی در سراسر روز. "است که بسیار مهم بود چرا که این مورد ما را محور روایت در اطراف [افراد]. ما به شما ارائه یک صندلی در جدول ما به طوری که شما می توانید گوش دادن و روند."

مجری Britton اسمیت رئیس جمهور از بس و آخرین در برادوی در بیشتر لرزباز بعد دو با تصدیق این امر می تواند بخشی از یک مکالمه مداوم و بین اعضا شد و با قرار دادن خود در خط به افتخار وضوح و صداقت.

"ما نمی مدیون شما در این زمینه گفت:" اسمیت صحبت به طور خاص به بینندگان است. "شما خوبان را از ما بشنوند. ما کار کرده اند و از طریق درد برای تولید این. ما هنوز در حال صدمه زدن به. ما هنوز در حال مبارزه است. بنابراین من می خواهم به نشستن در قدردانی و به شما فرصت به انجام این کار با ما."

این گفتگو ندارد, های جدید در میان مردم سیاه و سفید به عبارت دیگر و باز کردن آنها را به مخاطبان گسترده تر شد یک عمل شجاعت و فضل است.

Iman در صحبت اول پنل حرفه ای جوان در مورد تجربیات شخصی خود را با نژاد پرستی (تولید کنندگان فرستاده او را به آواز خواندن در کلیسا برای ترویج اولین برادوی نشان می دهد; آنها فرستاده بودم mailers اما "مردم سیاه و سفید نمی بخوانید" گفتند). او تاکید کرد که تئاتر از بالا به پایین سیستم آغاز می شود که با تولید کنندگان و سرمایه گذاران نه مصاحبه مدیران.

مرحله تولید مدیر کودی Renard ریچارد که در اوایل این هفته بازگو نژادپرستی او را رو در توییتر موضوع نیز فرود آمد و او در سی ان ان صحبت می کرد از اینکه چگونه اغلب مردم سیاه و سفید, فرو کردن بدرفتاری برای زنده ماندن در کسب و کار.

شب احساسی ترین لحظه آمد از Daniel J. وات بود که با بازی در برادوی به عنوان آیک ترنر در تینا: از تینا ترنر موسیقی قبل از خاموش کردن. پس از اصرار خواسته باید برای برابری نه تنوع او بازگو احساس مانند یک چاره اندیشی موقت در اتاق تمرین و در مراحل.

"من خوشحالم برادوی تعطیل است. چرا که اگر آن را کسب و کار به عنوان معمول هیچ یک از این انرژی می تواند اتفاق می افتد"

وات به یاد می آورد شکستن در وسط نشان می دهد بیش از خبری که Trayvon مارتین قاتل جورج زیمرمن را نمی توان تحت تعقیب نیاز به بلافاصله پشت صحنه با همسالان و تعجب آنچه که ارزش آنها قرار می گیرد در زندگی خود را. (مدیریت شرکت در حال حاضر به او گفت که ارسال Black Lives Matter بیانیه پشت صحنه بیش از حد از "داغ شماره را فشار دهید.")

"من خوشحالم برادوی تعطیل است" وات گفت. "از آنجا که اگر آن را کسب و کار به عنوان معمول هیچ یک از این انرژی می تواند اتفاق می افتد," او گفت:.

هر دو شب ویژه ستاره با تجربه و حرفه ای پرورش مکالمات بین نسلی و نشان می دهد که نژادپرستی پایان نیست زمانی که شما در رسیدن به یک سطح معینی از موفقیت است.

"من به اندازه کافی خوش شانس به حال فرصت هایی که ایجاد یک شغل برای من" گفت: LaChanze یک تونی برنده برای رنگ بنفش. "اما من هنوز هم یک زن سیاه و سفید. من نمی خواهد می گویند که [موفقیت] اتحادش را تغییر هر ایدئولوژی نژادپرستانه است که من تا به حال برای مقابله با" او گفت:.

سینتیا Erivo همچنین تونی برنده و نامزد اسکار تاکید کرد که مردم نباید خود را اندازه گیری با جوایز و یا صنعت مورد توجه است. "شما لازم نیست به تمجید به دانستن آنچه شما ارزش و ارزش شما هستند," او گفت:.

جلسه سوم صورتحساب به عنوان "روز از پاسخگویی" است که در آن سیاه و سفید اعضا و دیگران در خارج از این صنعت مورد بحث چگونه به فشار برای تغییر واقعی.

"پاسخگویی در نظر گرفته است توسط عمل" گفت: برادوی به طور منظم و تفریحی, خواننده, برایان استوکس میچل. او پیوست توسط همکار تونی برنده Audra مک دونالد یک سری منظم در این مبارزه خوبو آدرین, Warren, عضو موسس برادوی حمایت ائتلاف بود که بازیگران مقابل وات به عنوان تینا ترنر قبل از تعطیل.

"در حال حاضر وجود دارد که آگاهی ما نیاز به آبکاری و حرکت رو به جلو با پاسخگویی و دفاع مقدس گفت. "باید وجود داشته باشد اقدام در پشت تمام این گفتگو."

"اکثریت مردم از رنگ بر روی این سیاره پر شده با قدرت بسیار و انرژی است که در زمانی که gatekeepers که غالب سفید از راه دریافت تمام جهان در حال رفتن به از آن بهره مند شوند"

تونیا Pinkins حرفه ای, بازیگر در تئاتر, تلویزیون و فیلم بيشترين توجهی خطبه شب. "مردم سفید را به راحتی با ناراحت بودن," او گفت:. "مردم سفید کشت انجمن ها و موسسات برای راحتی خود و آنها تضعیف شده است که. هنگامی که ما به آنها با تمام قدرت ما و قدرت ما آنها آنقدر ناراحت کننده است که آنها می خواهند به ما اقیانوسی قدرت و درخشندگی و فشار آن را به خود انگشتانه."

او ادامه داد: "اکثریت مردم از رنگ بر روی این سیاره پر شده با قدرت بسیار و انرژی است که در زمانی که gatekeepers که غالب سفید از راه دریافت تمام جهان در حال رفتن به از آن بهره مند شوند."

سوزان استورم, یک استاد در دانشکده حقوق کلمبیا و مدیر موسس مرکز نهادی و اجتماعی تغییر نام برای تئاتر منجر به راه است.

"قانونی موسسات اغلب بخشی از مشکل; راننده تغییر نیست که از موسسات که تحمل مسئولیت های عمومی. بنابراین ما نیاز به, تئاتر, تغییر," او گفت:. "ما نیاز به ایجاد فضاهای که در آن مردم می توانند با هم در راه های مختلف را تغییر اتفاق می افتد در آن فضاهای و سپس آن را به قانونگذاران و دادگاه ها و اتاق هایی که رسمی مسئولیت است."

در همین راستا Iman پیشنهاد به من قدرت منحصر به فرد از تئاتر به تولید یک نوع رادیکال همدلی که وجود ندارد در جای دیگر اما می تواند به گسترش فراتر از دیواره های آن است. "ما به غریبه ها با هم در تاریکی به همان تجربه به تماشای همان داستان به خنده هم به گریه با هم. هیچ چیز دیگری می کند که" او گفت:. "همین دلیل است که تئاتر احساس باهوش ترین مکان برای آغاز" ساختمان اتصالات و گسترش مهربانی که تابش بیرون. "هر جا که ما در جوامع ما که در آن تغییر کرده است برای شروع است."

به نزدیک جانین Tesori تونی برنده جایزه آهنگساز از خانه سرگرم کنندهبود برای اولین بار به خواندن یک تعهد است که این گروه امیدوار خواهد بود به تصویب رسید و توسط سیاه و سفید غیر تئاتر حرفه ای. این وعده پاسخگویی گوش دادن فعال برچیدن آموخته نژاد پرستی و در ادامه به شرکت در بحث های سختی.

"امضای این تعهد را من خاموش قلاب" را می خواند. "Hold me پاسخگو باشد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن