واگذار کرد و elBullifoundation سازماندهی مجازی پردیس برای پذیرایی بخش برای کمک به راه اندازی مجدد کسب و کار زیر COVID-19 بحران

• موسسه مالی راه اندازی یک ابتکار عمل با هدف 100,000 مشتریان خود در رستوران و کیترینگ بخش برای کمک به آنها را

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

• موسسه مالی راه اندازی یک ابتکار عمل با هدف 100,000 مشتریان خود در رستوران و کیترینگ بخش برای کمک به آنها را تجزیه و تحلیل وضعیت کسب و کار خود و به دنبال بهترین مدیریت فرمول در متن جاری.

• Ferrán آدریا و elBullifoundation تیم منجر خواهد شد این دوره برگزار خواهد شد که از ماه ژوئن تا دسامبر در دو مرحله متمرکز بر راه اندازی مجدد کسب و کار و بهبود خود را روز به روز مدیریت.

• واگذار کرد و elBullifoundation پیوست نیروهای 2015 برای توسعه پروژه های مشترک با یک هدف اصلی: نوآوری در بخش پذیرایی.

واگذار کرد و اسپانیا و پیشرو در بانک های خرده فروشی و elBullifoundation باید سازماندهی اولین دیجیتال پذیرایی برنامه در اسپانیا تحویل داده شده توسط یک آشپز و کمک به شرکت های رزومه خود را کسب و کار که آمد به توقف به عنوان یک نتیجه از سلول اقدامات انجام شده با توجه به بحران بهداشت و درمان ناشی از کوروناویروس.

بانک ریاست Jordi Gual و با مدیر عامل گونزالو Gortázar راه اندازی این طرح با هدف کمک به شرکتهای کوچک و متوسط و مشاغل کارگران که بخشی از پذیرایی بخش برای غلبه بر بحران ناشی از COVID-19. Ferrán آدریا و elBullifoundation تیم را تحویل دیجیتال رایگان سمینارهای هر هفته از 15 خرداد ماه به پایان سال ارائه واگذار کرد مشتریان از غذا بخش با دانش و ابزارهای مورد نیاز برای حرکت کسب و کار خود را به جلو.

حدود 100000 رستوران داده خواهد شد و این فرصت را به شرکت در این دوره دسترسی به آن ارائه خواهد شد به کسانی که با مشخصات کسب و کار مشاوران از سیاکسا را از شاخه های شبکه در سراسر اسپانیا.

"از آغاز COVID-19 بحران در واگذار کرد ما کار کرده اند سخت در راه اندازی پروژه ها است که کمک به مشتریان ما. با توجه پذیرایی بخش ما شده اند توسط سمت خود را ارائه دسترسی به تامین مالی و یا کاهش PoS پایانه هزینه ها و همچنین راه اندازی یک بسته از اقدامات پشتیبانی برای اقتصاد خانواده. اکنون وقت آن رسیده است که به بازگشایی کسب و کار علاوه بر مشکل اقتصادی و محیط زیست شده است وجود دارد یک تغییر کامل در پذیرایی بخش شرایط بازار است. به عنوان یک نتیجه, ما می خواهم برای کمک به مشتریان ما در پذیرایی بخش برای موفقیت تنظیم به حالت عادی با ارائه آنها را با دانش برای رویارویی و غلبه بر این شرایط دشوار" گفت: Juan Alcaraz, سیاکسا ارشد کسب و کار افسر.

Ferrán آدریا پروژه هماهنگ کننده اظهار داشت که "این برنامه ارائه شده است فشرده مجازی پردیس برای رستوران که کسب و کار انجام و قبل از همه گیر و به آن ما قصد داریم به ارائه راهنمایی است که تمرکز بر روی چگونگی رویکرد مجدد هر کسب و کار در زمان بحران و کمک خواهد کرد که ما در صورت هر نوع دیگری از بحران در آینده با بیشتر تضمین می کند."

دو مرحله از راهنمایی: راه اندازی مجدد کسب و کار و بهبود مدیریت

محتوای دوره نشان می دهد که چگونه به منظور توسعه و حفظ کسب و کار SME در پذیرایی بخش از طریق جنبه های که در آن آنها بیشتر مبارزه مانند تنظیم استراتژی و مدیریت. سمینارها خواهد شد که تعاملی و شامل همه شرکت کنندگان از طریق پرسش و پاسخ در جلسات به عنوان مورد نیاز در حال توزیع به دو مرحله هدایت است. اول را به تمرکز بر روی راه اندازی مجدد کسب و کار پس از بحران دوم را تخصص در بهبود آن روز به روز مدیریت مبتنی بر دانش به دست آورد.

در مرحله اول یک تجزیه و تحلیل انجام خواهد شد از آن اقتصادی و بخشی از متن در اسپانیا و تاکید قرار داده خواهد شد بر اهمیت مدیریت به عنوان کلیدی برای موفقیت از طریق Documento de Identidad Empresarial (کسب و کار سند هویت) خواهد بود که جدید ابزار مرجع در این بخش به ساده درک درستی از یک شرکت توسط راه برای یادگیری در مورد و تأمل در آن ،

علاوه بر آن تمرکز خواهد کرد در شرایط فعلی از هر نوع از کسب و کار وقتی که می آید برای مواجهه با چالش های جدید است. به شرایط مالی هر پروژه سناریوهای ممکن در هر مورد جدید بودجه است که اجازه می دهد تطبیق یک کسب و کار به وضعیت فعلی و اقدامات لازم برای ارائه آن با نقدینگی مورد نیاز خواهد بود در این مورد مطالعه قرار گرفتند.

در ضمن Ferrán آدریا و تیم خود را شکستن چگونه برای رسیدن به یک مدیریت موثر از یک کسب و کار در زمان بحران. اهمیت استراتژیک مالی و تجاری و تیم مدیریت مدیریت عملیات و بازاریابی و همچنین به عنوان روند جدید خلاقیت و آینده نوآوری خواهد بود مورد مطالعه در این کار بلوک.

پس از آن مرحله دوم تمرکز بر تعمق بیشتر به راهنمایی ارائه شده در مرحله اول و آن را شامل حل نمایش داده شد فرستاده شده توسط این شرکت به مشتریان.

دوره تحویل داده خواهد شد از طریق بانک پلت فرم آنلاین CaixaBanklab – پردیس.

واگذار کرد و elBullifoundation: تمرکز بر روی این بخش نیاز پس از 2015

واگذار کرد و elBullifoundation پیوست نیروهای 2015 برای توسعه پروژه های مشترک با یک تمرکز اصلی: نوآوری در بخش پذیرایی.

همکاری بین این دو شرکت به دنبال یک فرمول جدید برای ترویج پروژه های نوآورانه. به عنوان یک نتیجه CaixaBankLAB شد ایجاد یک پورتال وب که در آن کارآفرینان می توانید پیدا کردن اطلاعات مفید در مورد پروژه ها و فعالیت های مشترک انجام شده توسط واگذار کرد و elBullifoundation. هدف از این طرح این است که به درخواست خلاقیت به پروژه های خاص است که منجر به نوآوری و آن را با تمرکز بر کمک به طرح های حرفه ای در کیترینگ بخش آن مربوط به صنایع است.

پس هر دو شرکت پیوست و نیروهای واگذار کرد تا به کمک فعالانه به توسعه و آموزش مداوم از این بخش از طریق جلسات و کنفرانس ها, دوره ها و کارگاه های آموزشی در سراسر اسپانیا. در سال گذشته موسسه مالی هماهنگ بیش از 50 رویداد در سراسر اسپانیا با حضور فران آدریا. بیش از 3000 مشتریان باید با حضور در جلسات است که در آن آشپز دقیق در این بخش کلید های استراتژی از دیدگاه های مختلف: میله, رستوران ها, طراحی مبدا ،

پس از سال 2015 هر دو شرکت همچنین همکاری در آماده سازی تحصیلی مواد است که با تمرکز بر آموزش و توسعه کسب و کار. در میان آنها می ایستد Bullipedia پروژه که در آن elBullifoundation انجام تاریخی و مطالعه علمی در حمایت از بخش کشاورزی یک بخش که در آن واگذار کرد بسیار متخصص از طریق AgroBank-; یا راهنماهای مختلف ایجاد شده برای آموزش نوار و رستوران داران مانند محیط کلی در محل و مواد غذایی و آشامیدنی.

یک طرح احتمالی به #ByYourSideNowMoreThanEver

تحت هشتگ #ByYourSideNowMoreThanEver, واگذار کرد گرفته شده است اقدامات لازم برای ماندن در کنار مشتریان خود سهامداران و کارکنان و جامعه به طور کلی به عنوان ما به صورت بیماری همه گیر کوروناویروس. به عنوان یک مسئولیت اجتماعی بانک تعهد خود آن را همواره به دنبال بهترین راه حل های ممکن به طوری که ما با هم می توانید فعال کردن اقتصاد است.

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات ضروری, بانک ارائه شده است مشتریان خود را با بزرگترین شبکه های ATM در کشور اسپانیا با بیش از 9000 و بزرگترین شبکه شعب باز برای روش های ضروری و که در آن به کار گرفته شده است تمام اقدامات ایمنی مورد نیاز برای حفاظت از سلامت خود مشتریان و کارکنان. تجاری شبکه عملیاتی شده است و در تمام دوران با بیش از 90 درصد از شبکه ارائه خدمات به مشتریان خود و جامعه است. نیز شعبه خدمات حفظ شده است و در 97 درصد از بیش از 2000 شهرها و روستاها. علاوه بر این بانک بهبود CaixaBankNow خدمات بانکداری آنلاین در دسترس در وب فرمت و یا از طریق نرم افزار تلفن همراه است که اجازه می دهد تا مشتریان به انجام عملا تمام امور بانکی خود را از راحتی از خانه خود را.

بعلاوه واگذار کرد با هدف خدمت به عنوان یک بازیکن کلیدی در حصول اطمینان از بهبود اقتصاد اسپانیا است که به عنوان سریع که ممکن است ارائه اعتبار و حمایت از شرکت ها و نیازهای فرد. از ابتدای دولت هشدار از طریق به 23 آوریل, بانک اهدا €14 میلیارد دلار وام به بخش کسب و کار. علاوه بر این پس از راه اندازی ICO COVID-19 تسهیلات اعتباری از طریق به 28 آوریل واگذار کرد تا به پردازش 128,700 برنامه های کاربردی از مشتریان خود برای یک مجموع از €11.14 میلیارد, بیش از اختصاص سهمیه.

واگذار کرد نیز در جای خود قرار داده پشتیبانی برنامه ریزی برای کسب و کارهای کوچک است که شامل خاص تامین مالی تخفیف در PoS پایانه هزینه و راه اندازی یک تجارت الکترونیکی و فن آوری راه حل برای کمک به افزایش فروش آنلاین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب