می هند واقعا coronavirus واکسن آماده اوت ؟

هند بالا آژانس بهداشت گفت: کشور باید coronavirus واکسن در زمان آماده برای روز استقلال در اوت 15. کارشناسان هشد

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

هند بالا آژانس بهداشت گفت: کشور باید coronavirus واکسن در زمان آماده برای روز استقلال در اوت 15. کارشناسان هشدار می دهند که کوتاه زمانی است که هر دو غیر واقعی و خطرناک است.

هفته گذشته مدیر شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR), Balram Bhargava دستور 12 بیمارستان به آغاز آزمایش های بالینی هند نامزد واکسن Covaxin با هدف به آن را آماده برای استفاده عمومی توسط اوت 15.

Bhargava را تعجب برانگیز و هند علمی جامعه است تاکید کرد که فوق العاده کوتاه زمان خط است خام. واکسن توسعه به طور کلی طول می کشد بیش از چند سال است.

حتی تسریع بازه زمانی در حال تبلیغ در سراسر جهان برای داشتن یک coronavirus واکسن در اوایل سال 2021 خواهد بود در حال حاضر سریع ترین واکسن تا کنون توسعه داده شده است.

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن: هند می تواند نقش تعیین کننده در توزیع

هند نامزد واکسن Covaxin در حال طراحی و توسعه توسط بهارات بیوتکنولوژی یک حیدرآباد بر اساس شرکت های دارویی و با همکاری موسسه ملی ویروس شناسی یک ICMR آزمایشگاه.

اولین مرحله از آزمایش های بالینی, مجموعه ای برای شروع این هفته را شامل حدود 300 نفر و در فاز بعدی اضافه خواهد شد یکی دیگر از 700 با توجه به این بیمارستان اختصاص داده.

"بهارات زیست فناوری در حال کار در اسرع وقت به این هدف. اما نتیجه نهایی بستگی به همکاری از تمام سایت های کارآزمایی بالینی درگیر" گفت: Bhargava در یک نامه. "عدم انطباق مشاهده خواهد شد بسیار جدی" او اضافه شده است.

بهارات بیوتکنولوژی تولید میلیارد دوز واکسن مبارزه با عفونت های روتاویروس و هپاتیت. در سال 2015 تولید کننده تولید اولین هند ساخته شده واکسن روتاویروس قیمت در $1 (€0.89) دوز و در حال حاضر بخشی از سازمان بهداشت جهانی ایمن سازی برنامه.

کار روز و شب'

"ما در حال کار در روز و شب برای دیدار با مهلت اما از آن خواهد شد یک مسابقه گفت:" Prabhakar ردی استاد در نظام موسسه علوم پزشکی یکی از موسسات انتخاب شده برای آزمایش.

واکسن توسعه صورت می گیرد در مرحله آزمایش های بالینی هر یک با بیشتر افراد مورد آزمایش برای تعیین اگر کانديد واکسن تولید مورد نظر پاسخ آنتی بادی با نسبت سطح پایین از عوارض جانبی.

انتشار مجموعه هدف توسط ICMR برای Covaxin شده است مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته و دانشمندان در حال انجام بر روی یک صندلی مدرن با عجله جدول زمانی.

کارشناسان معتقدند که حتی یک سال بسیار بلند پروازانه چارچوب زمانی برای تکمیل سه فاز مطالعات بالینی اثر بخشی مطالعات اثر جانبی و پروفیل و آنتی بادی تجزیه و تحلیل.

عوارض عجله

هند مهمترین نهاد علمی هند فرهنگستان علوم در بیانیه ای گفت: ICMR را زمانی مطرح شده غیر واقعی امیدها و انتظارات در میان سرخپوستان.

"آکادمی به شدت معتقد است که هر گونه شتابزده راه حل که سازش دقیق علمی فرآیندها و استانداردهای به احتمال زیاد خواهد شد که در دراز مدت اثرات جانبی پیش بینی نشده قدر در شهروندان هند" آکادمی رئيس جمهور Partha Majumder در بیانیه ای گفت:.

Anant Bhan یک محقق در اخلاق زیستی و بهداشت جهانی گفت: DW که استخدام محاکمه شرکت کنندگان می تواند ماه ها طول بکشد و حتی در تسریع روند در آورده با COVID-19.

"حتی با شتاب جدول زمانی این به نظر می رسد با عجله و از این رو با خطرات بالقوه ناکافی توجه به روند" او گفت:.

ادامه مطلب: ایالات متحده-چین رقابت tangling یک coronavirus واکسن با جغرافیای سیاسی?

ابولا واکسن برای مثال نیز شاهد تسریع واکنش جهانی. کار در آغاز 2014 اما آن را پنج سال قبل از واکسن موثر مجوز شد.

سیاست جلوتر از عامه?

برخی از کارشناسان تفسیر ICMR diktat به عنوان یک شگرد سیاسی برای نخست وزیر نارندرا مودی را به نفع خود امتیاز قادر به اعلام یک واکسن به کشور خود را در طول روز استقلال سخنرانی در اوت 15.

"چرا ICMR عجله برای یک غیر واقعی زمانی از 15 آگوست برای یک هندی coronavirus واکسن جهانی که کارشناسان در حال دادن 12 تا 18 ماه زمان در قاب" مخالفت حزب کنگره رهبر Pritbhviraj Chavan توییتی.

در پی اعتراض ICMR به دنبال رد گم کردن و روشن نظرات خود را گفت که اسد تاریخ "به اظهارات" و صرفا تلاش برای کاهش "نوار قرمز" و نه تلاش برای سازش بر ایمنی محاکمه.

"این ICMR روند را دقیقا مطابق با سطح هنجارهای پذیرفته شده به سرعت در مسیر توسعه واکسن" یک ICMR بیانیه ای گفت:.

پس از عبور از 700,000-علامت هفته گذشته هند در حال حاضر سومین COVID-19 caseload در جهان پس از ایالات متحده و برزیل است.

در حالی که بهبود نرخ تشویق به گسترش این بیماری است همچنین چیدن سرعت. تا کنون هند شهرهای بزرگ شده اند COVID-19 نقاط داغ اما در حال حاضر شیوع بیماری نیز گزارش شده در حومه شهر.

ادامه مطلب: Coronavirus نیمی از سال در: آنچه ما می دانیم تا کنون ؟

یک مسابقه نسبت به واکسن

یک مسابقه جهانی در جریان است به منظور توسعه و تولید انبوه واکسن موثر علیه SARS-CoV-2.

وجود بیش از 100 واکسن نامزدها در قبل از توسعه بالینی توسط شرکت های داروسازی نهادهای علمی دولتی و دیگران.

با توجه به این که از تاریخ 7 ژوئیه وجود دارد 17 واکسن داوطلبان تحت آزمایش های بالینی در کشورهای مختلف است. اگر چه دولت ها قبل از سفارش میلیارد دوز از قول نامزدها هیچ واکسن انتظار می رود که مورد تایید برای استفاده در طول چند ماه آینده.

"اعتماد عمومی را علمی و سازمانی نباید به خطر بیافتد توسط ادعاهای عجیب و غریب گفت:" هند دانشمند Navaneetha رائو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن