می توانید رسانه های هندی گزارش آزادانه در مورد COVID-19 بحران ؟

روزنامه نگاران منتقد دولت را از دست داده و coronavirus بحران هستند که مورد آزار و اذیت و بازداشت گروه های حقوق

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

روزنامه نگاران منتقد دولت را از دست داده و coronavirus بحران هستند که مورد آزار و اذیت و بازداشت گروه های حقوق بشر می گویند. هند در حال حاضر پنجمین بدترین ضربه ملت در سراسر جهان به عنوان مقامات سهولت بیشتر محدودیت.

استعفای Anirban Chattopadhyay, سردبیر یکی از گسترده ترین گردش زبان بنگالی روزنامه Anandabazar Patrikaآمد به عنوان یک شگفتی به این روزنامه نگار در جامعه هند است. آن را نیز باعث حدس و گمان است که Chattopadhyay شده بود مجبور به کناره.

ادامه مطلب: قانون تابعیت: هند با استفاده از COVID-19 اورژانس به دستگیری معترضان ...

Chattopadhyay اخیرا در خط آتش از غرب بنگال مقامات دولتی با وزیر Mamata بانرجی آشکارا انتقاد روزنامه. برخی از تحلیلگران می گویند این روزنامه را به خود جلب کرد دولت خشم پس از آن گزارش در مورد کمبود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای پزشکان که درمان coronavirus بیماران.

"تمام چیزی که بویش از دولت high-handedness. این اتفاق می افتد در همه جا در کشور نه تنها در ایالت بنگال غربی. روزنامه نگاران هستند که مورد آزار و اذیت برای انتقاد از سیاست های دولت و اقدامات. این نگران کننده است که این چیزها اتفاق می افتد در طول همه گیر" پاملا Philipose یک رسانه مفسر گفت: DW.

"این سبک استبدادی حکومت از Bharatiya Janata Party (BJP) است که در قدرت در سطح فدرال از سال 2014 در حال حاضر در حال تکرار توسط تعدادی از دولت های ایالتی," او اضافه شده است.

افزایش رسانه های آزار و اذیت موارد

هند تا کنون ثبت شده نزدیک به 260,000 COVID-19 موارد مصرف کل آن بالا که از بدترین آمار کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و ایتالیا. بیش از 7000 نفر فوت کرده اند از ویروس.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: جنوب آسیا تنظیم برای تبدیل شدن به جدید COVID-19 کانون

مقامات کاسته بسیاری از مستند محدودیت اما دولت دست زدن به بحران بهداشت و درمان کشیده شده انتقاد شدید از برخی از کارشناسان بهداشت و درمان و جامعه مدنی.

خبرنگاران می گویند سیستم بهداشت عمومی در بمبئی هند سرمایه مالی است و در آستانه سقوط در حالی که بیمارستان ها در پایتخت دهلی نو سبب شیوع.

ماه گذشته پلیس ثبت موارد در برابر شش روزنامه نگاران در شمال هیماچال پرادش برای گزارش در مورد مشکلات کارگران مهاجر در میان COVID-19 مستند. برخی از گزارش ها اعلام کرد که رشته کارگران نیست کافی دریافت کمک از مقامات.

ادامه مطلب: Coronavirus: آن را خیلی زود به سهولت مستند محدودیت در هند ؟

پلیس گفت که این گزارش "جعلی" و استناد به مدیریت بحران اقدام علیه روزنامه نگاران.

در جنوبی تامیل نادو دولت اندرو سام رجا Pandian دیجیتال روزنامه نگار و بنیانگذار سادگی پورتال خبری دستگیر شد در 18 آوریل برای انتشار دو خبر مقالات مرتبط با COVID-19. Pandian و همکار خود Jerald Aruldas برگزار شد توسط پلیس برای گزارش در مورد اتهام فساد دولتی در میان همه گیر و چگونه پزشکان در مواجهه با کمبود مواد غذایی در حالی که کار در این مستند.

"آنها سعی کردند ما را بترسانند. روزنامه نگاران می ترسند از پوشش هر گونه اخبار مربوط به COVID-19" گفت: Aruldas.

"آن را تبدیل به یک جرم به گزارش صادقانه در مورد کوروناویروس و شکست دولت است. تحقیقی روزنامه نگاران به عنوان دشمنان توسط مقامات. وجود دارد هیچ کنترل و توازن" راوی Nair از جنوب آسیا مرکز اسناد حقوق بشر گفت: DW.

روزنامه نگاران پوشش همه گیر می گویند رسانه ها است که دهان و پزشکان مجبور به پا دولت خط.

آزادی بیان در معرض خطر

رسانه های جهانی از ناظران می گویند که دولت هند این است که با استفاده از این وضعیت به سرکوب آزادی بیان و اعمال سانسور.

"روزنامه نگاران باید وثیقه قربانیان غفلت رفتار مقامات که واکنش نشان می دهند با تلاش به سکوت خبرنگاران که در معرض مشکلات به جای تلاش برای حل مشکلات" دانیل ارشد رئیس گزارشگران بدون مرز (RSF) آسیا-اقیانوسیه میز در بیانیه ای گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus: کشورهای هند رها حفاظت کار برای احیای اقتصاد

RSF همچنین با اشاره به مورد دانيال Patel, ویرایشگر از چهره ملت وب سایت خبری دستگیر شد و در ماه گذشته به اتهام فتنه بیش از یک مقاله نشان می دهد که نخست وزیر نارندرا BJP شد برنامه ریزی برای حذف Vijay Rupani به عنوان گجرات را با وزیر در میان ناآرامی در مورد افزایش coronavirus موارد در دولت است.

کمیته حمایت از روزنامه نگاران خواسته است مقامات هندی برای متوقف کردن حملات علیه روزنامه نگاران و اجازه می دهد آنها را به کار آزادانه.

سازمان ملل متحد کمیساریای عالی حقوق بشر میشل باشله با بیان زنگ در سرکوب آزادی بیان در بخش هایی از منطقه آسیا و اقیانوس آرام در طول COVID-19 بحران گفت: هر گونه اقدام برای جلوگیری از گسترش اطلاعات نادرست باید متناسب باشد.

شیلی ذکر شده در هند در میان 12 کشور در منطقه است که سفت سانسور همراه با بازداشت خودسرانه و بازداشت مردم در انتقاد از مقامات' پاسخ به همه گیر.

هند کاهش یافته است دو مکان در آخرین جهان در فهرست آزادی مطبوعات و در حال حاضر در رتبه 142 از 180 کشور جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن